BabyØnske2023
Flørter med forumet
Må sende mannen til Burger King for å kjøpe sånn pomfrit med ost og jalapenos.. på kvelden..fordi man bare må ha det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Syns også denne er godJeg har testet den ferske salamien som gravide kan spise! Veldig god, minner litt om dansk salami som en skrev over her.
Pannekaker her! Sovnet på sofaen sammen etterpå. Tok også en lur sammen i går Må nesten prøve å nyte stillheten, friheten og spontaniteten mens vi ennå kan, blir et helt annet liv om 8 mnd!Når du leser en tråd i mars 2023 forumet om brunost, og det resulterer i at ALT du har lyst på er vafler Så nå lager vi oss vafler til middag Noen fordeler må det være med å være to voksne uten barn (enn så lenge)
Jepp!Tar på puppene dine med ganske jevn frekvens for å sjekke at de fortsatt er ømme
Pff, gjorde det som prøver også, og selv et par mnd før vi begynte å prøve også! Kjenner nesten ingen i samme livssituasjon, så var veldig fint å lese om andre sine opplevelser og snakke med andre som gikk gjennom det samme.Du tilbringer ALTFOR mye tid inne på babyverden, haha
Haha, sjæl ass- vi så jo endel til hverandre på prøver-forumet også men ja- det er digg å kunne få utløp for babypraten her inne- merker det hjelper å få letta litt på trykket. Vil jo helst bare ROPE det ut, eller hvertfall si det til en del, men prøver å holde meg en god stund til. Hvertfall ikke si det til flere enn jeg orker å informere dersom det ikke skulle holde helt inn..Pff, gjorde det som prøver også, og selv et par mnd før vi begynte å prøve også! Kjenner nesten ingen i samme livssituasjon, så var veldig fint å lese om andre sine opplevelser og snakke med andre som gikk gjennom det samme.
Også nå selvsagt når nesten ingen vet om graviditeten
Ja, er det jeg tenker også. Selv om de kommende besteforeldrene hadde vært en god støtte, venter vi med dem til vi har vært på TUL neste uke. Blir nok mye roligere etter det! Så får vi se når vi begynner å fortelle flere venner og familie, blir vel mot slutten av 1. trimester tenker jegHaha, sjæl ass- vi så jo endel til hverandre på prøver-forumet også men ja- det er digg å kunne få utløp for babypraten her inne- merker det hjelper å få letta litt på trykket. Vil jo helst bare ROPE det ut, eller hvertfall si det til en del, men prøver å holde meg en god stund til. Hvertfall ikke si det til flere enn jeg orker å informere dersom det ikke skulle holde helt inn..
Sånn har jeg det og. Er 4+1 nå, og satser på en TUL i uke 8/9. Har egentlig bestilt time i 8+4, men kommer til å bytte til en annen klinikk. Vil heller gå hos den private gynekologen som har fulgt meg opp ift progesterontrøbbelet. Det er noen hundrelapper dyrere, men jo mer jeg tenker på det jo mer vil jeg heller til ham, enn å dra tilbake til forrige sted. De er flinke de altså, men det var jo komplikasjoner hos meg de ikke oppdaget, så jeg tenker det kan være greit å prøve en annen nå. Litt hyggelig å gå til han som faktisk tok meg på alvor ift progesteronmangelen også, da fastlegen ville at jeg bare "skulle vente og se/prøve litt til".Ja, er det jeg tenker også. Selv om de kommende besteforeldrene hadde vært en god støtte, venter vi med dem til vi har vært på TUL neste uke. Blir nok mye roligere etter det! Så får vi se når vi begynner å fortelle flere venner og familie, blir vel mot slutten av 1. trimester tenker jeg
Eller for å ikke avsløre for kollegaer at man er gravidKaffen ikke smaker særlig godt, men man drikker den allikevel for å få, ehm, fart på systemet.
Jeg sier bare at flere enn en kopp med kaffe gir meg skikkelig dårlig mage for tiden, så "holder meg til den ene koppen hjemme". Da blir det sjeldent flere spørsmålEller for å ikke avsløre for kollegaer at man er gravid