Du vet du er gravid når..

Når du leser en tråd i mars 2023 forumet om brunost, og det resulterer i at ALT du har lyst på er vafler :angelic: Så nå lager vi oss vafler til middag :laughing001 Noen fordeler må det være med å være to voksne uten barn (enn så lenge) :laughing002

Når du leser en tråd i mars 2023 forumet om brunost, og det resulterer i at ALT du har lyst på er vafler :angelic: Så nå lager vi oss vafler til middag :laughing001 Noen fordeler må det være med å være to voksne uten barn (enn så lenge) :laughing002
Pannekaker her! Sovnet på sofaen sammen etterpå. Tok også en lur sammen i går :hilarious: Må nesten prøve å nyte stillheten, friheten og spontaniteten mens vi ennå kan, blir et helt annet liv om 8 mnd!

Når du våkner hver dag så sulten at du tror du kommer til å dø! Selv om det er midt på natta og du spiste rett før du la deg

Glemmer å ta i salat i pastaSALATEN.

Se nøye etter, det ER grønne saker i, ikke baaare pasta og skinke.

Når jeg ser etter igjen er det jo masse salat der! Etter min standard altså.

Er generelt lite fan av grønne saker/salat, men det var faktisk ikke meningen å glemme det. Baby’n spiser IQ’n min.

Vedlegg

• C2D2F888-37FF-4648-96C1-E2E3BB1874FC.jpeg
    C2D2F888-37FF-4648-96C1-E2E3BB1874FC.jpeg
    273,7 KB · Visninger: 23
Du tilbringer ALTFOR mye tid inne på babyverden, haha
Pff, gjorde det som prøver også, og selv et par mnd før vi begynte å prøve også! :hilarious: Kjenner nesten ingen i samme livssituasjon, så var veldig fint å lese om andre sine opplevelser og snakke med andre som gikk gjennom det samme.
Også nå selvsagt når nesten ingen vet om graviditeten

Pff, gjorde det som prøver også, og selv et par mnd før vi begynte å prøve også! :hilarious: Kjenner nesten ingen i samme livssituasjon, så var veldig fint å lese om andre sine opplevelser og snakke med andre som gikk gjennom det samme.
Også nå selvsagt når nesten ingen vet om graviditeten
Haha, sjæl ass- vi så jo endel til hverandre på prøver-forumet også :joyful: men ja- det er digg å kunne få utløp for babypraten her inne- merker det hjelper å få letta litt på trykket. Vil jo helst bare ROPE det ut, eller hvertfall si det til en del, men prøver å holde meg en god stund til. Hvertfall ikke si det til flere enn jeg orker å informere dersom det ikke skulle holde helt inn..

Haha, sjæl ass- vi så jo endel til hverandre på prøver-forumet også :joyful: men ja- det er digg å kunne få utløp for babypraten her inne- merker det hjelper å få letta litt på trykket. Vil jo helst bare ROPE det ut, eller hvertfall si det til en del, men prøver å holde meg en god stund til. Hvertfall ikke si det til flere enn jeg orker å informere dersom det ikke skulle holde helt inn..
Ja, er det jeg tenker også. Selv om de kommende besteforeldrene hadde vært en god støtte, venter vi med dem til vi har vært på TUL neste uke. Blir nok mye roligere etter det! Så får vi se når vi begynner å fortelle flere venner og familie, blir vel mot slutten av 1. trimester tenker jeg

Ja, er det jeg tenker også. Selv om de kommende besteforeldrene hadde vært en god støtte, venter vi med dem til vi har vært på TUL neste uke. Blir nok mye roligere etter det! Så får vi se når vi begynner å fortelle flere venner og familie, blir vel mot slutten av 1. trimester tenker jeg
Sånn har jeg det og. Er 4+1 nå, og satser på en TUL i uke 8/9. Har egentlig bestilt time i 8+4, men kommer til å bytte til en annen klinikk. Vil heller gå hos den private gynekologen som har fulgt meg opp ift progesterontrøbbelet. Det er noen hundrelapper dyrere, men jo mer jeg tenker på det jo mer vil jeg heller til ham, enn å dra tilbake til forrige sted. De er flinke de altså, men det var jo komplikasjoner hos meg de ikke oppdaget, så jeg tenker det kan være greit å prøve en annen nå. Litt hyggelig å gå til han som faktisk tok meg på alvor ift progesteronmangelen også, da fastlegen ville at jeg bare "skulle vente og se/prøve litt til".

Er utrolig snufsete, og har vært det siste uken. Veldig lav blodsukker, så jeg småspiser hele tiden.. og mer bekymret for at det skulle være noe galt, enn hva jeg hadde forestilt meg. Blir også en meta-greie; bekymret for at jeg er for bekymret:P vet jo at det beste for både den lille og meg er at jeg er trygg og rolig..

Back
Topp