Yess, har alltid pakken ved siden av meg!Man alltid må sørge for å ha Ritz kjeks i hus og tar det med i vesken når man skal ut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Yess, har alltid pakken ved siden av meg!Man alltid må sørge for å ha Ritz kjeks i hus og tar det med i vesken når man skal ut
Jeg så ingenting i forrige svangerskap, så er litt redd for at det kommer nå! De 13 pp’ene og 4 kjemiske sitter sånn i meg, at jeg vil for alt i verden at det går denne gangenUff, ja jeg ser dessverre alltid blod som gravid. Det skremmer meg noe mindre nå med nummer 4, men litt irriterende...
I dag tidlig måtte jeg opp og tisse, og slet med å sovne igjen, men mannen var våken da, og nesen hans pep sånn da han pustet, jeg ble så sint! Han sendte meg melding med unnskyldning senereNår du irriterer deg over at mannen svelger for hardt når han drikker
Tar på puppene mine jeg også! De har aldri vært ømme i mitt liv før, så dette er veldig fascinerendeNår du flere ganger om dagen må touche borti brystvortene dine bare for å sjekke at de fortsatt er ømme
Jeg trenger ikke en gang være gravid for å bli irritert av detNår du irriterer deg over at mannen svelger for hardt når han drikker
Hahah! Sånn nese pipe lyd og munnpusting gjør at det går kaldt nedover ryggen min selv om jeg ikke er gravid!=pI dag tidlig måtte jeg opp og tisse, og slet med å sovne igjen, men mannen var våken da, og nesen hans pep sånn da han pustet, jeg ble så sint! Han sendte meg melding med unnskyldning senere
Og nå isted så kom han tilbake fra å ha vasket kjøkkenet og luktet av et eller annet derfra. Også litt etterpå kom en øl-rap..
Hahah! Nei, det er forsåvidt sant! Men nå i 9 mnd kan jeg skylde på gravidhormoneneJeg trenger ikke en gang være gravid for å bli irritert av det
Godt poeng!! Deilig å ha en unnskyldningHahah! Nei, det er forsåvidt sant! Men nå i 9 mnd kan jeg skylde på gravidhormonene
Haha meg heeele dagen!! Brystvortene og hele puppenNår du flere ganger om dagen må touche borti brystvortene dine bare for å sjekke at de fortsatt er ømme
Det fins en type salami som gravide kan spise, så noen postet på forumet om det et stedNår du innser at du ikke kan spise spekeskinke og salami i NI måneder fremover, og er litt fortvila fordi det er ditt "go-to" pålegg som du spiser stort sett hver dag!
Den er faktisk heilt grei! Ser ut som dansk salamiDet fins en type salami som gravide kan spise, så noen postet på forumet om det et sted
Jeg har testet den ferske salamien som gravide kan spise! Veldig god, minner litt om dansk salami som en skrev over her.Når du innser at du ikke kan spise spekeskinke og salami i NI måneder fremover, og er litt fortvila fordi det er ditt "go-to" pålegg som du spiser stort sett hver dag!
Ja, vet det.. prøvde den i forrige svangerskap, men jeg er så sykt kresen serru- vil bare ha den "Go og mager"-salamien, haha. Jeg klarer meg uten altså- men jeg MÅ ha den med i fødebaggen!Det fins en type salami som gravide kan spise, så noen postet på forumet om det et sted