Du vet du er gravid når..

Når du irriterer deg over at mannen svelger for hardt når han drikker o_O
I dag tidlig måtte jeg opp og tisse, og slet med å sovne igjen, men mannen var våken da, og nesen hans pep sånn da han pustet, jeg ble så sint! Han sendte meg melding med unnskyldning senere :hilarious:
Og nå isted så kom han tilbake fra å ha vasket kjøkkenet og luktet av et eller annet derfra. Også litt etterpå kom en øl-rap.. :hungover:

Når du føler deg som en knekt tømmerstokk om morgenen *vondtikroppen*

I dag tidlig måtte jeg opp og tisse, og slet med å sovne igjen, men mannen var våken da, og nesen hans pep sånn da han pustet, jeg ble så sint! Han sendte meg melding med unnskyldning senere :hilarious:
Og nå isted så kom han tilbake fra å ha vasket kjøkkenet og luktet av et eller annet derfra. Også litt etterpå kom en øl-rap.. :hungover:
Hahah! Sånn nese pipe lyd og munnpusting gjør at det går kaldt nedover ryggen min selv om jeg ikke er gravid!=p

Når du innser at du ikke kan spise spekeskinke og salami i NI måneder fremover, og er litt fortvila fordi det er ditt "go-to" pålegg som du spiser stort sett hver dag!

Når du innser at du ikke kan spise spekeskinke og salami i NI måneder fremover, og er litt fortvila fordi det er ditt "go-to" pålegg som du spiser stort sett hver dag!
Jeg har testet den ferske salamien som gravide kan spise! Veldig god, minner litt om dansk salami som en skrev over her.

Vedlegg

• CBDBC096-DE1F-4354-ADE5-2A56B2D10E02.jpeg
    CBDBC096-DE1F-4354-ADE5-2A56B2D10E02.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 28
  • 4C529EDD-A214-4CDE-ABC2-0207BC370612.jpeg
    4C529EDD-A214-4CDE-ABC2-0207BC370612.jpeg
    755,1 KB · Visninger: 28
Back
Topp