Du vet du er gravid når...

En tråd i 'Mai 2015' startet av Marimekko, 2 Feb 2015.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. hennipenni Glad i forumet Aprilbarna`15

Når mannen må ut å kjøpe nesespray midt på natta pga tett nese :p

• Liker Liker x 1
  2. MaiMamma2015 Forumet er livet Tilgangsansvarlig ♡ Maibarna ♡ VIP Oktoberlykke 2019

Den nesa er noe dritt. Lurer på hvorfor vi blir så tette. Ha alltid minst to nesespray liggende ;)

3. Hedwig Flørter med forumet ♡ Maibarna ♡

...når du dagdrømmer om spekeskinken du skal spise om noen måneder....:hungry:

• Liker Liker x 4
  4. EJ ❤️ Februar 14's Miss Gravid ❤️ Februar 2014 - Skjult forum ♡ Maibarna ♡ VIP

Når du skal spytta i dusjen (fått litt shampo i munn) og du treffer magen :p

• Liker Liker x 2
  5. BitiLiten ❤️ mamma til 2 maiskatter ❤️ ♡ Maibarna ♡

Når du blir rasende på sambo som har smugspist sjokolade i bilen og glemt å kaste papiret og blir fersket...HVOR er MIN sjokolade ??? Det er JEG som er gravid!!! :smiley-angry019:p

• Liker Liker x 3
  6. MaiMamma2015 Forumet er livet Tilgangsansvarlig ♡ Maibarna ♡ VIP Oktoberlykke 2019

Dårlig gjort altså :(

7. MarcusMamma Forumet er livet

Kvalm og mett men bare må ha en nektarin, en yoghurt, skive med nugatti og ett glass oboy

• Liker Liker x 5
  8. MaiMamma2015 Forumet er livet Tilgangsansvarlig ♡ Maibarna ♡ VIP Oktoberlykke 2019

Når du spiser lovehearts sittende i senga mens du kommenterer på bv :p

9. EJ ❤️ Februar 14's Miss Gravid ❤️ Februar 2014 - Skjult forum ♡ Maibarna ♡ VIP

Når du våknar opp etter ein dupp med slev i halve ansiktet... Æsj!!

10. Kmille Forelsket i forumet

Når du sitter/ligger i sofaen med genseren oppbrettet og magen bar :D

• Liker Liker x 7
  11. MaiMamma2015 Forumet er livet Tilgangsansvarlig ♡ Maibarna ♡ VIP Oktoberlykke 2019

Når du ler til du griner fordi mannen skal knekke nøtter med boksåpner :p

12. BitiLiten ❤️ mamma til 2 maiskatter ❤️ ♡ Maibarna ♡

Når du etter og ha spist en halv snickers får halsbrann og allikevel trykker i deg resten...!

• Liker Liker x 2
  13. EJ ❤️ Februar 14's Miss Gravid ❤️ Februar 2014 - Skjult forum ♡ Maibarna ♡ VIP

Når du eter og smular som normalt ville havna på tallerken, finner du på magen :p

• Liker Liker x 3
  14. Femtenårmellom Forelsket i forumet

Når du ikke klarer å reise deg fra seng/sofa/stol/do uten å måtte ha begge hendene ledig og til hjelp når du skal opp ;)

• Liker Liker x 1
  15. Snorkfrøken1982 Betatt av forumet

21.30 her to dager på rad, mannen synes jeg er innmari sosial.. Men det får bare være! Jeg trenger søvn!!!

16. Kmille Forelsket i forumet

Jeg kan i det lengste strekke meg til å legge meg halv ti, blir det noe senere er jeg gåen i2 døgn etterpå :p Vanligvis i seng en gang mellom åtte og ni. Tror mannen begynner å bli ensom :p

• Liker Liker x 1
  17. BølleFrø05 Forelsket i forumet

Når de som sitter på stoler baner vei for deg..UANSETT..enten for å redde seg selv eller være hyggelig :p eller bare flytter på kopper og flasker når du nærmer deg :) er deltidsstudent, så sjelden jeg er på skolen. . Men hjelpes så irriterende man føler seg! Spesielt hvis foreleserne holder på langt over tiden..så man bare må "snike " seg på do :p

18. MaiMamma2015 Forumet er livet Tilgangsansvarlig ♡ Maibarna ♡ VIP Oktoberlykke 2019

Digg at du får sove da også :)

• Liker Liker x 1
  19. Småen Blir kjent med forumet

Smuler finnes på magen og så går jeg med flekker under magen. Lener meg inntil ting. og de flekkene ser jeg jo ikke så hår rundt ute da med flekker på magen hehe

• Liker Liker x 1
  20. LilleRosaSokk Elsker forumet ♡ Maibarna ♡ Aprilbarna`15

Intimbarbering har blitt risikosport på grunn av null sikt! Godt mulig jeg ser ut som et lappeteppe der nede. Hvem vet? :p

• Liker Liker x 6

Del denne siden