Når mannen må ut å kjøpe nesespray midt på natta pga tett nese
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den nesa er noe dritt. Lurer på hvorfor vi blir så tette. Ha alltid minst to nesespray liggendeNår mannen må ut å kjøpe nesespray midt på natta pga tett nese
Dårlig gjort altsåNår du blir rasende på sambo som har smugspist sjokolade i bilen og glemt å kaste papiret og blir fersket...HVOR er MIN sjokolade ??? Det er JEG som er gravid!!!
Når du legger deg kl 19 samtidig som toåringen fordi du rett og slett er utslitt etter en lang dag..
21.30 her to dager på rad, mannen synes jeg er innmari sosial.. Men det får bare være! Jeg trenger søvn!!!
Digg at du får sove da også21.30 her to dager på rad, mannen synes jeg er innmari sosial.. Men det får bare være! Jeg trenger søvn!!!
Smuler finnes på magen og så går jeg med flekker under magen. Lener meg inntil ting. og de flekkene ser jeg jo ikke så hår rundt ute da med flekker på magen heheNår du eter og smular som normalt ville havna på tallerken, finner du på magen