Snorkfrøken1982
Betatt av forumet
Når du hiver inn på med lefse før middag (i smug for storesøster), og likevel klarer dobbel porsjon til middag 20 min senere.. Enda 2 mndr igjen, hvordan skal dette gå?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvorfor?Du begynner å grine fordi nysenga til mini viste seg å være et bomkjøp :-(
Vond å ligge i. Litt merkelig sengebunn, så er ikke brukbar. Får se om.det er noe å gjøre med det. Var så kul seng lynet mcqueen ;-)Hvorfor?
Æsj så kjipt! Går ikke an å kjøpe bedre madrass da?Vond å ligge i. Litt merkelig sengebunn, så er ikke brukbar. Får se om.det er noe å gjøre med det. Var så kul seng lynet mcqueen ;-)
Når du aldri blir mett
Haha ja eller detEller: når du blir mett berre av å sjå på maten
Deler bare disse bildene. Oh lord Vis vedlegget 110702Vis vedlegget 110703Vis vedlegget 110704
Liten gutt i mai <3 Termin 27.05.15
Hahahaha døde litt av den sisteDeler bare disse bildene. Oh lord Vis vedlegget 110702Vis vedlegget 110703Vis vedlegget 110704
Snart høygravid ;-)
Hahahahaha! Den siste! Lo nesten sånn at jeg tissa meg ut. Lurer på om jeg kjenner meg igjen!!Deler bare disse bildene. Oh lord Vis vedlegget 110702Vis vedlegget 110703Vis vedlegget 110704
Haha mannen min påpekte det samme i dag, at forbruket hadde økt..mannen i huset ber deg stå for innkjøp av dopapir (litt spøkefullt) da han påpeker at forbruk har økt betraktelig