Du vet du er gravid når...

Hehe ja men joggesko med snøring er det eneste som passer og er behagelig på. Tok på meg vinterstøvletter tidl i dag når jg skulle ut. De hadde plutselig blitt veldig trange. Aiai.
Ferdig knytte joggesko og et langt skohorn :) jeg drar avgårde før både gubbe og sønn har stått opp om morgenen, så må nesten klare meg selv ;)
 
Ferdig knytte joggesko og et langt skohorn :) jeg drar avgårde før både gubbe og sønn har stått opp om morgenen, så må nesten klare meg selv ;)


Hehe ja men jeg har vonde og litt havne bein så funker ikke alltid med ferdigknytta lister for min del. Jeg klarer det jo selv men dersom gubben er hjemme så hender det jeg spør han. Ikke alltid jeg gidder knyte de. Når jeg skal ut i gata med bikkja hender det jeg tar skoa til gubben. Hihi.
 
Når du har satt deg godt til rette i senga med diverse puter osv for å lese litt, men glemmer å ta med dyna på veien, så den ble liggende i sengeenden til mannen var ferdig i dusjen ;-)
Gjorde lignende i går selv. Ble sittende i sofaen i skumringen til mannen kom hjem ha ha
 
Når du legger deg kl 19 samtidig som toåringen fordi du rett og slett er utslitt etter en lang dag..
Tenk så deilig uthvilt man kan blir morgenen etter :) hvis man ikke hadde hatt den magen og sånt :D
 
Når man sender mannen på jakt i alle mulige butikker i området for å få tak i kokus yoghurt. nam nam nam.. ❤️
 
.... tar medisin mot halsbrann når du legger deg, før dritten kjem slik at du kanskje kan få sove godt eit par tinar før du må ta ny tabelett...
 
.... du drar opp kjøleskapsdøra (egentleg dei fleste typer dører) så fort at du slår deg sjølv i magen fordi du gløymer at den er ganske så mykje større enn du er vande med :p
 
...når magen tar i mot for alt du søler, fordi du ikke kan sitte inntil bordet mer :D
 
Back
Topp