Du vet du er gravid når...

Når du gråtende ringer til pappaen din å ber han komme å banke opp samboeren fordi det er hannes skyld at du er gravid å hannes skyld at du er hormonell;) Pappa ville ikke komme da, å mente at det hadde vi nok vært to om å få til:p
Så da ringer du til mammaen din for å få hun til å kjefte på pappaen din igjen....
Hærregud som jeg måtte le av meg selv dagen etterpå:p
 
Når du gråtende ringer til pappaen din å ber han komme å banke opp samboeren fordi det er hannes skyld at du er gravid å hannes skyld at du er hormonell;) Pappa ville ikke komme da, å mente at det hadde vi nok vært to om å få til:p
Så da ringer du til mammaen din for å få hun til å kjefte på pappaen din igjen....
Hærregud som jeg måtte le av meg selv dagen etterpå:p
Hahaha litt enig med faren din her :p
 
Når du eksploderer på samboeren fordi han nevner at du kanskje har ligget en smule urolig i natt...... Han fikk vel høre at det at jeg hadde ligget urolig i natt, det var han også delvis skyldig i, for jeg har definitivt ikke blitt gravid på egenhånd :mad: . Og grunnen til at jeg har ligget urolig er at jeg sliter med å finne behagelige stillinger over lengre tid :angry4

Gikk fort over når jeg hadde vært til fysio behandling da :woot:
 
Når du eksploderer på samboeren fordi han nevner at du kanskje har ligget en smule urolig i natt...... Han fikk vel høre at det at jeg hadde ligget urolig i natt, det var han også delvis skyldig i, for jeg har definitivt ikke blitt gravid på egenhånd :mad: . Og grunnen til at jeg har ligget urolig er at jeg sliter med å finne behagelige stillinger over lengre tid :angry4

Gikk fort over når jeg hadde vært til fysio behandling da :woot:
Da får han legge seg på sofaen neste gang :p slutt å klag lzm :p
 
Har ingen gode å komme med (enda i allefall), men takk for at dere deler, ler så jeg griner her :hilarious::laughing025
 
..du begynner å hylgråte fordi tacolefsene ble for mye stekt, og brekker når du spiser dem.
Det er faktisk ganske trist! Hva f skal du rulle tacoen i da, liksom.
 
Last edited:
...halve brystvorta stikker ut fra favorittbhen og du innser du må kjøpe ny :( :p


Hehe kjenner meg igjen. For ikke å snakke om hvor grusomt det faktisk er å ha på seg bh om dagen. Den går stort sett av så fort jeg er innafor døra hjemme så bare håper jeg det ikke kommer noen på besøk:).
 
Når ringe til advokat for å kvitte seg med mannen fordi han hadde glemt å kjøpe favoritt kjeksen jeg ba om da han var i utlandet!!!!
 
Når ringe til advokat for å kvitte seg med mannen fordi han hadde glemt å kjøpe favoritt kjeksen jeg ba om da han var i utlandet!!!!
Kan fort bli skilsmissegrunn det, ja. Når skal de lære??
 
Back
Topp