- Når du like godt kan sove på do, fordi du må tisse igjen innen du er tilbake i sengen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg kjøpte Uggs jeg! Og skojern!Grunnen til ein ikkje går med sko med snøre på
Når du ligger 03:00 og knasker Mariekjeks i sengen.
Hehe.. Jeg gjorde klar en liten matpakke hver kveld. Og så drakk jeg nesten en stor halvannenliter flaske med vann om natta! Er det rart jeg fløy på do..Kjenner meg sååå igjen.. Fryktelig så sulten jeg har begynt å bli om natta..
Det har jeg også gjort et par ganger. Skvetter og blir skikkelig flau, og later som at jeg sover videre, mens jeg ligger å lytter etter våkenlyder fra samboer.Når du vekker deg selv på natta fordi du promper! Vet ikke om jeg skal le eller grine
Uff ja! Forferdelig pinligDet har jeg også gjort et par ganger. Skvetter og blir skikkelig flau, og later som at jeg sover videre, mens jeg ligger å lytter etter våkenlyder fra samboer.
Hahaha da hadde jeg ledd meg i hjel. Og så tror jeg at jeg måtte vekket mannen og fortalt om det hahaNår du vekker deg selv på natta fordi du promper! Vet ikke om jeg skal le eller grine
Ja jeg koste meg med lesingen i gårHaha, her var det mye bra! Hadde faktisk glemt noe av dette allerede...