Du vet du er gravid når...

Når mannen må ut å kjøpe nesespray midt på natta pga tett nese :p
 
Når mannen må ut å kjøpe nesespray midt på natta pga tett nese :p
Den nesa er noe dritt. Lurer på hvorfor vi blir så tette. Ha alltid minst to nesespray liggende ;)
 
Når du skal spytta i dusjen (fått litt shampo i munn) og du treffer magen :p
 
Når du blir rasende på sambo som har smugspist sjokolade i bilen og glemt å kaste papiret og blir fersket...HVOR er MIN sjokolade ??? Det er JEG som er gravid!!! :smiley-angry019:p
 
Når du blir rasende på sambo som har smugspist sjokolade i bilen og glemt å kaste papiret og blir fersket...HVOR er MIN sjokolade ??? Det er JEG som er gravid!!! :smiley-angry019:p
Dårlig gjort altså :(
 
Når du spiser lovehearts sittende i senga mens du kommenterer på bv :p
 
Når du våknar opp etter ein dupp med slev i halve ansiktet... Æsj!!
 
Når du ler til du griner fordi mannen skal knekke nøtter med boksåpner :p
 
Når du etter og ha spist en halv snickers får halsbrann og allikevel trykker i deg resten...!
 
Når du eter og smular som normalt ville havna på tallerken, finner du på magen :p
 
Når du ikke klarer å reise deg fra seng/sofa/stol/do uten å måtte ha begge hendene ledig og til hjelp når du skal opp ;)
 
Når de som sitter på stoler baner vei for deg..UANSETT..enten for å redde seg selv eller være hyggelig :p eller bare flytter på kopper og flasker når du nærmer deg :) er deltidsstudent, så sjelden jeg er på skolen. . Men hjelpes så irriterende man føler seg! Spesielt hvis foreleserne holder på langt over tiden..så man bare må "snike " seg på do :p
 
Når du eter og smular som normalt ville havna på tallerken, finner du på magen :p
Smuler finnes på magen og så går jeg med flekker under magen. Lener meg inntil ting. og de flekkene ser jeg jo ikke så hår rundt ute da med flekker på magen hehe
 
Back
Topp