Drømmer om nr. 2

Så bra! Spennende dager:)
Ja, begynner å telle ned til testing nå, selv om jeg ikke skulle tenke på prøvingen før kanskje etter 17. mai :p

I kveld har det begynt å murre mye i magen også... Sånn menslignende... Så nå kjenner jeg jo selvfølgelig etter mer og mer :rolleyes:

CD 19 - 6 dpo

Litt småkvalm i morrest, men tror det bare skyldes at jeg var så trøtt. Tar det ikke som et symptom :p

Murrer litt i magen fra tid til annen, men ikke på langt nær slik det har vært de to forrige pp'ene. Litt trøtt, men samtidig egentlig ganske mye energi om dagen. Og i dag tisser jeg ofte, men ikke mye... :)

Har egentlig ikke tro på klaff, men får se på fredag. Da ryker nok første test :)

CD 19 - 6 dpo

Litt småkvalm i morrest, men tror det bare skyldes at jeg var så trøtt. Tar det ikke som et symptom :p

Murrer litt i magen fra tid til annen, men ikke på langt nær slik det har vært de to forrige pp'ene. Litt trøtt, men samtidig egentlig ganske mye energi om dagen. Og i dag tisser jeg ofte, men ikke mye... :)

Har egentlig ikke tro på klaff, men får se på fredag. Da ryker nok første test :)

Håper så at du får positiv test :D

Takk :) Håper veldig å følge etter inn på januar 2016. Hvis det er klaff nå, er termin 29. januar. Sønnen min er født 28. januar, så det hadde vært litt spesielt :)

Oi så artig da :D Da satser vi hvert fall på klaff nå ;)

CD 20 - 7 dpo

Det går visst litt opp og ned på magefølelsen om det er spire på gang eller ikke :p Har stort sett hatt på følelsen at det er nei! Men i dag klarer jeg liksom ikke å tenke annet enn at det det bare MÅ være spire... Trenger så klart ikke være annet enn ønsketenkning :)

Murrer mer og mer i magen. Det er for tidlig for menssmerter, det får jeg bare en dag før tanta ca. Har kjent noen kraftige stikk i magen innimellom. Første gang var under en telefonsamtale på jobb, slet litt med å holde konsentrasjonen oppe da :p
Og av og til syns jeg puppene er ømme :)

Får se hvor lenge jeg klarer å holde testetøsa i sjakk :rolleyes:

CD 20 - 7 dpo

Det går visst litt opp og ned på magefølelsen om det er spire på gang eller ikke :p Har stort sett hatt på følelsen at det er nei! Men i dag klarer jeg liksom ikke å tenke annet enn at det det bare MÅ være spire... Trenger så klart ikke være annet enn ønsketenkning :)

Murrer mer og mer i magen. Det er for tidlig for menssmerter, det får jeg bare en dag før tanta ca. Har kjent noen kraftige stikk i magen innimellom. Første gang var under en telefonsamtale på jobb, slet litt med å holde konsentrasjonen oppe da :p
Og av og til syns jeg puppene er ømme :)

Får se hvor lenge jeg klarer å holde testetøsa i sjakk :rolleyes:

Kjempe spennende :D

CD 21 - 8 dpo

Teite meg røyk jo selvfølgelig på en test i morrest! Blenda så klart, hadde jo ikke forventet annet :p Dumme testetøsa som gang på gang klarer å overbevise meg om at det er lurt å ta en test, enda det er aaalt for tidlig. Har aldri testet positivt før 9 dpo uansett, så skjønner ikke hvordan jeg lot meg lure :rolleyes:

Jaja... Drar på hytta i ettermiddag, blir nok der til lørdag. Litt tungvint å teste der, men tar nok med tester likevel :p

Det murrer fortsatt i magen, stikker litt av og til. Jeg er trøtt som en dupp for tiden - i seng kl 23, sover til kl 7, gjesper meg gjennom dagen og sover middagslur for å klare dagen siste etappe. Tisser hele tiden! Litt lotionaktig utflod, og spotter overhodet ingenting! Så om ikke annet så kan det virke som syklusen min faktisk har stabilisert seg :D

Vært å lest meg litt opp her hos deg, SÅ spennende denne mnd da:D Mye positive symptomer, spent på din neste test jeg;)

Vært å lest meg litt opp her hos deg, SÅ spennende denne mnd da:D Mye positive symptomer, spent på din neste test jeg;)
Takk! Så koselig at du har lest litt i dagboken min :) Er spent selv ;) Fikk noen skikkelige tak i magen under lunsj, sånn skikkelig mensenVONDT :eek: Det ville jo vært litt rart å kjenne så mye rart i magen uten at det er noe der... Men kroppen er jo rar, og ønsker man noe sterkt nok er det vel ikke vanskelig å kjenne på alt som kan skyldes spire :p

Takk! Så koselig at du har lest litt i dagboken min :) Er spent selv ;) Fikk noen skikkelige tak i magen under lunsj, sånn skikkelig mensenVONDT :eek: Det ville jo vært litt rart å kjenne så mye rart i magen uten at det er noe der... Men kroppen er jo rar, og ønsker man noe sterkt nok er det vel ikke vanskelig å kjenne på alt som kan skyldes spire :p

Næi, er rart hvor syyykt mye symptomer man kjenner i denne prøvefasen...er overbevist om at jeg flere ganger har tenkt på meg sympt. Typisk sånn...googler symptomer og begynner å kjenne etter, innen noen få minutter er dem der:rolleyes: :p

Sukk... Har kommet hjem fra jobb nå, og ser jo selvfølgelig en ultrasvak strek på testen fra i morrest :p

Vet ikke om det er mulig å se den for andre enn mitt trente øye (blitt ganske flink til å finne usynlige streker på disse testene her ;)), men legger ut bilde likevel.

Lenge leve galskapen!! :rolleyes:

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    600,8 KB · Visninger: 34
Sukk... Har kommet hjem fra jobb nå, og ser jo selvfølgelig en ultrasvak strek på testen fra i morrest :p

Vet ikke om det er mulig å se den for andre enn mitt trente øye (blitt ganske flink til å finne usynlige streker på disse testene her ;)), men legger ut bilde likevel.

Lenge leve galskapen!! :rolleyes:

Jeg ser også NOE der når jeg zoomer:D
Så gøy! Ekstra spennende dager fremover da;)

Så jeg har ikke blitt tullete altså?? :)

Måtte stoppe meg fra å teste nå, under to timer siden jeg var på do sist, så ville ikke vist noe som helst :p Tar en ny i morgen tidlig :D

Nei du har så absolutt ikke blitt tullete ;) Spent på oppdatering i morgen :D

CD 22 - 9 dpo

Oppdatering: ny test i morrest. Ultrasvak strek der også, men neppe noe sterkere enn i går :( Positivt er at streken kom innen tidsfristen :p Men vet ikke om jeg har klart å fange den på bilde.... I virkeligheten er streken tykk og ser rosa ut, men vanskelig å si når den er så svak. Mye mulig det bare er skyggestreker jeg får, men har ikke fått det på andre tester fra samme partiet. (Hadde så kort mensen at jeg måtte ta en test etter mensslutt - bare for sikkerhets skyld - som var helt blank).

Legger ut bilder av dagens test uansett :)
image.jpg image.jpg

Back
Topp