Drømmer om nr. 2

CD 6

Hmmm... Tror el nærmer seg allerede :eek:
Begynt å få murringer og stikkinger i magen, på venstre side denne gangen... Føler også litt av den el-kvalmen jeg bruker å få noen dager før el. Tok en test som selvfølgelig var negativ, men test-streken var ganske sterk likevel. Så kanskje ikke mange dagene igjen nå. Trodde jeg hadde god tid, så bestilte ikke tester før i dag. Brukte min siste i dag, så håper nye kommer i posten i morgen :)

Helt greit om jeg får el litt tidligere denne gangen :p

Edit: Og ja, det glemte jeg! Mye el-slim :p

Last edited:
CD 7

Litt stresset av at testene ikke kom i posten i dag! Men har nok ikke el helt enda uansett, så jeg tåler å vente til i morgen :)

For alt jeg vet får jeg ikke el før om en uke, som er det som er normalt i forhold til syklusen min :p

CD 9

Fortsatt negative tester. Det murrer og stikker litt innimellom, og puppene er litt ømme... Men ikke mere slim. Så tror ikke el nærmer seg likevel. Forventer el på onsdag. Drar på hytta i dag, og tar ikke med tester. Neste test blir søndag når vi kommer hjem igjen. Legger inn aksjer jevnlig uansett :)

CD 11

Aaaaner ikke hordan jeg ligger an i forhold til el :p Er på hytta og har ikke testet siden fredag formiddag. Deilig å dra bort og ikke fokusere så mye på syklus og testing og alt sånn der... Legger inn aksjer jevnlig uansett ;)

Har ikke spottet en eneste gang etter at tanta dro. De siste pp'ene har jeg spottet gjennom hele syklusen, så det kan jo være at ting endelig har stabilisert seg etter MA'en i januar. Håper det :)

Denne uken har jeg fokusert lite på prøvingen. Muligheten for det jeg tror kan være drømmejobben har falt rett ned i fanget mitt, og jeg tenker veldig på å prøve meg. Men da forlater jeg en trygg og sikker jobb som jeg trives i, til fordel for noe nytt og ukjent... Skummelt! :nailbiting:

Og så er det jo det med å begynne i ny jobb med baby i magen da... Burde ikke tenke på det, men tenker jo på det likevel :rolleyes:

Oi, det gikk fort!! Shit, jeg som nesten helte mot å ikke teste i dag fordi jeg var sikker på at el enda var langt unna :eek:

Men da er det igang igjen, med nedtelling og symptomjakt og alt det der. Straks over i pp'ens del 2 :pimage.jpg

CD 12

Fortsatt ganske positiv el-test. Skal ta en ny i kveld å se om den blir negativ, det var slik forrige pp... Håper jeg kan si jeg er dpo i morgen :)

Først går man å venter på positiv el-test, så går man å venter på at den skal bli negativ igjen. Og så går man å venter på positiv g-test, og får man det, så går man å håper og ber om at den ikke skal bli negativ igjen! Kjeeeeedelig og nervepirrende på en og samme gang :p
Bah, man kunne blitt gal av mindre :rolleyes:

Bah! Fortsatt knallpositiv el-test! Hadde håpet på dpo i morgen, men hva er vel en dag fra eller til i disse prøvetider :shifty:
Det gjør direkte VONDT i høyre eggstokk, så får se hva jeg klarer av aksjer i kveld. Kanskje lørdag, i går og eventuelt i morgen bør være tilstrekkelig :p

Og igjen har jeg begynt å spotte :arghh: Vet det sies at litt blod+el = ekstra fruktbar, men for meg betyr det nok heller hormonforstyrrelser som gjør at jeg blør av og på gjennom hele syklusen. Og jeg er redd for at det er årsaken til at en spire ikke klarer å feste seg skikkelig sånn at jeg får kjemisk hele tiden :sorry:

Men kan ikke ta sorgene på forskudd! Ingen grunn til å henge med hodet, jeg er jo snart dpo :D

CD 13

Negativ el-test i morrest, endelig!

Utrolig mye ubehag i livmorsområdet i dag. Skikkelig AU da jeg sprang til bussen, så her skjer det ting ja :p

Spent på om jeg får mye spotting i dpo denne gang, har litt rosa slim i dag :confused:

Vi får se... Dpo i morgen!!! :D

CD 15 - 2 dpo

Hjelp! Har søkt på ny jobb :nailbiting: Og jeg som trives så kjempegodt i jobben min! Men drømmejobb er drømmejobb, og måtte bare ta sjansen selv om jeg kanskje snart er smelt på tjukka :p

Tror uansett ikke jeg har spire denne gang. De to forrige pp'er har jeg fått kjemisk... Da har jeg hatt mye murringer hver dag etter el, nå er det ingenting! Og jeg har i dag en skikkelig ufyselig hodepine :grumpy: Jeg får aldri hodepine når jeg er gravid, men plages mye med det ellers.

Det som er utrolig deilig denne pp er at jeg spotter/blør mye mindre enn tidligere. Jeg har siden MAen pleid å spotte litt noen dager før el, blødd mye i to-tre dager fra ca 1 dpo, og småspottet fra og til etter 6-7 dpo og fram til IKM. Denne gangen hadde jeg bare noen dråper rosa slim/blod selve el-dagen og i går. Så ingenting mer!! :D Håper det holder seg sånn, og at det betyr at syklusen endelig er tilbake til det normale igjen etter MAen :)

CD 15 - 2 dpo

Hjelp! Har søkt på ny jobb :nailbiting: Og jeg som trives så kjempegodt i jobben min! Men drømmejobb er drømmejobb, og måtte bare ta sjansen selv om jeg kanskje snart er smelt på tjukka :p

Tror uansett ikke jeg har spire denne gang. De to forrige pp'er har jeg fått kjemisk... Da har jeg hatt mye murringer hver dag etter el, nå er det ingenting! Og jeg har i dag en skikkelig ufyselig hodepine :grumpy: Jeg får aldri hodepine når jeg er gravid, men plages mye med det ellers.

Det som er utrolig deilig denne pp er at jeg spotter/blør mye mindre enn tidligere. Jeg har siden MAen pleid å spotte litt noen dager før el, blødd mye i to-tre dager fra ca 1 dpo, og småspottet fra og til etter 6-7 dpo og fram til IKM. Denne gangen hadde jeg bare noen dråper rosa slim/blod selve el-dagen og i går. Så ingenting mer!! :D Håper det holder seg sånn, og at det betyr at syklusen endelig er tilbake til det normale igjen etter MAen :)
Satser på begge deler:)

Lykke til med prøvingen :)

CD 16 - 3 dpo

Skulle til å si at jeg aldri har kjent meg så "normal" i dpo-land på lenge, men så fikk jeg noen skikkelig murringer nederst i magen :p

Avfeier det hele som bare litt etterdønninger etter el, er for tidlig med noen symptomer uansett :rolleyes:

CD 16 - 3 dpo

Skulle til å si at jeg aldri har kjent meg så "normal" i dpo-land på lenge, men så fikk jeg noen skikkelig murringer nederst i magen :p

Avfeier det hele som bare litt etterdønninger etter el, er for tidlig med noen symptomer uansett :rolleyes:
Spennende er det!

CD 16 - 3 dpo

Kjempe spennende :D Jeg startet å få murringer 4 dpo denne gangen ;)

CD 17 - 4 dpo

Prøver såå hardt å ikke kjenne etter symptomer! Og klarer det stort sett greit mesteparten av tiden :p
Men av og til kjenner jeg noen skikkelige stikkinger, og det kommer når jeg er på farten og ikke kjenner etter. Som i dag når jeg småsprang imellom butikkene på jakt etter diverse... Fokus et helt annet sted, men kjente det stakk likevel... Så da ble jeg jo selvfølgelig litt spent :rolleyes:

Blør fortsatt ingenting, noe som er helt uvant i dpo. Og kjempedeilig :) Har fått rar utflod i stedet :wtf: Hvit kremete...
Så vi får se. Testing neste helg kanskje :)

CD 17 - 4 dpo

Prøver såå hardt å ikke kjenne etter symptomer! Og klarer det stort sett greit mesteparten av tiden :p
Men av og til kjenner jeg noen skikkelige stikkinger, og det kommer når jeg er på farten og ikke kjenner etter. Som i dag når jeg småsprang imellom butikkene på jakt etter diverse... Fokus et helt annet sted, men kjente det stakk likevel... Så da ble jeg jo selvfølgelig litt spent :rolleyes:

Blør fortsatt ingenting, noe som er helt uvant i dpo. Og kjempedeilig :) Har fått rar utflod i stedet :wtf: Hvit kremete...
Så vi får se. Testing neste helg kanskje :)
Så bra! Spennende dager:)

Back
Topp