Haha! Vet ikke hvorfor jeg har fått en reinsdyr(?)-smiley i overskriften Men det passer vel nå som det snart er jul
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så gøy å lese en oppdatering fra deg. Nå er det ikke lenge igjen! Tenk det. Husker vi satt her med våre to streker og var nervøse.. Lykke til videre og håper formen holde seg noenlunde ok frem til mål
Takk dereSå kjekt å lese at det går bra med deg og at blodtrykket er i bedring etter medisinene Blir godt å få kjøpt inn de siste tingene så alt er klart til mini kommer Veldig spennende tid nå
Utrolig nedtur da så irriterende! Spent på hva jordmor sier. Du må oppdatere når hun har ringtTakk dere
Ser ut som jeg jublet litt for fort da... Kontroll i dag viste blodtrykk på 138/95, forrige onsdag lå det på 135/95. Så har ikke egentlig fått den effekten jeg håpte på Venter på at jordmor skal ringe meg, vet ikke helt hva de på føden mener blodtrykket skal gå ned til før de er fornøyde. Undertrykket mitt er hvertfall fortsatt over grensa som er på 90... Føler meg litt laber igjen i dag, så det går nok litt opp og ned med formen dessverre. Men nå er det så kort tid igjen uansett, så jeg holder ut Fikk jo gjort unna det meste i helga når formen var bra, så da får bare resten bli som det blir
Nettopp oppdater i skravletråden. Må inn på føden i morgen for blodprøver og sjekk. Og er litt muggen fordi det kolliderer med klippetimen min Jeg som så sårt trenger en stussUtrolig nedtur da så irriterende! Spent på hva jordmor sier. Du må oppdatere når hun har ringt
Tusen takk Det går kjempefint med oss. Over all forventning faktisk Foreløpig bare spiser, sover og bæsjer hun Har noen våkne øyeblikk også, hvor hun bare virker veldig tilfreds Så vi nyter tilværelsen som bare det Tenkte jeg skulle få skrevet fødehistorien min mens jeg enda har den friskt i minne, men dagene går liksom i ett for tiden. Så blir lite tid til lange innlegg på forumetGratulerer då mye med lille jenta Nysgjerrig som jeg er, hvordan går det med dere ?
Tusen takk Det går kjempefint med oss. Over all forventning faktisk Foreløpig bare spiser, sover og bæsjer hun Har noen våkne øyeblikk også, hvor hun bare virker veldig tilfreds Så vi nyter tilværelsen som bare det Tenkte jeg skulle få skrevet fødehistorien min mens jeg enda har den friskt i minne, men dagene går liksom i ett for tiden. Så blir lite tid til lange innlegg på forumet
Hvordan går det med deg da? Ikke lenge til det er din tur nå
Å har hun endelig kommet! Gratulerer så mye. Regner med dere koser dere nå! Her går vi å venter. En uke til termin.Tusen takk Det går kjempefint med oss. Over all forventning faktisk Foreløpig bare spiser, sover og bæsjer hun Har noen våkne øyeblikk også, hvor hun bare virker veldig tilfreds Så vi nyter tilværelsen som bare det Tenkte jeg skulle få skrevet fødehistorien min mens jeg enda har den friskt i minne, men dagene går liksom i ett for tiden. Så blir lite tid til lange innlegg på forumet
Hvordan går det med deg da? Ikke lenge til det er din tur nå
Hei! Ja, dagboken blir liksom litt glemt nå som lille er fødtInnom og sniker, og her var det jammen stille! Hvordan går det med dere?
Hei! Ja, dagboken blir liksom litt glemt nå som lille er født
Men vi har det helt strålende! Lillemor er drøye 4 måneder nå, og virker som en veldig fornøyd jente. Hun er kjempesterk, og har med all sannsynlighet ikke de samme utfordringene som storebror. Hun holdt hodet oppe allerede på sykehuset. Snudde seg første gang fra mage til rygg da hun var 7 uker gammel, og har gjort det med jevne mellomrom fra hun var 9 uker. Nå trener hun som besatt på å snu seg fra rygg til mage, men hun har ikke knekt koden enda Jobber med å sette seg opp hele tiden også.
Vi har nettopp kommet oss gjennom den forferdelige 3-månederskrisa/ 4. utviklingstrinn, og det har vært litt utfordrende. Men det er utrolig artig å se nå hvor mye hun har utviklet seg i løpet av denne "krisa".
Vi har også begynt så smått med smaksprøver på grøt, ettersom jeg ammet mer eller mindre hver time i 2-3 uker, så det var tydelig at hun trengte mer enn bare pupp
Vi nyter den nye tilværelsen, og vårt nye familiemedlem, og for hver dag som går blir det bare mer og mer fantastisk å bli kjent med denne sprudlende, lille gledessprederen
Emilie
Vis vedlegget 187507
Hvordan går det med deg da?