Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, her er jeg da
Vis vedlegget 139645
Når jeg lar genseren henge ned ser jeg skikkelig stor ut
Vis vedlegget 139646
Skikkelig rund og god, og enda ikke halvveis Dette er 3 kg opp, skal bli gøy å se hvordan 15 kg opp ser ut
Ååh, se på deg da ! Helt nydelig 15 kg blir bra, haha ! Jeg kommer nok til å trille til slutt
Såååå fin mage du ser skikkelig flott ut ♡ nydelig mage ♡
Takk dere Har jo helt glemt av dagboken min Begynner å forsone meg litt med den voksende magen nå, men syns likevel jeg ser litt merkelig ut. Og det er så rart, for jeg syns alle andre gravide ser så flotte utÅ så fin!
Å, kos dere og nyt øyeblikket !19+4
Nå gjør jeg meg snart klar til å dra på OUL
Jeg er så spent på hva vi får se, og gleder meg kjempemasse! Sitter på jobb og er fullstendig ukonsentrert Og jeg gleder meg veldig til mannen endelig skal få se den lille. Han har litt vanskelig for å ta inn over seg at vi faktisk venter en til. Jeg kjenner jo masse liv hele tiden, så det har jo begynt å gå opp for meg nå. Men hver gang mannen skal kjenne på magen min, blir lille sjenert Så dette tror jeg blir en fin opplevelse for oss begge to
Tusen takk! Det gjorde viÅ, kos dere og nyt øyeblikket !
Å så fantastisk! Nydelig jente!OUL endelig overstått, og nå skulle jeg selvfølgelig ønske det ikke var overstått Jeg har jo gjort dette før, og også vært på en ultralyd allerede dette svangerskapet. Men for en fantastisk opplevelse
Vi har en gutt med microcephali fra før, som kort og godt betyr at hodet og hjernen er mindre enn gjennomsnittet. Dette er ikke noe man kan se på han, for det er så minimale avvik. Men det fører til en del utfordringer. På grunn av dette har det tatt mange år før vi ble klar for å få et nytt barn. Særlig da sannsynligheten for å få et barn med microcephali er så mye som 10 % når man først har fått ett barn som har det.
Vi forklarte våre tanker om dette til jordmoren som utførte ultralyden i dag. Hun var et fantastisk menneske som tok seg veldig god tid til å sjekke alt nøye, både en og to ganger ekstra. Hun forklarte hva hun så, og heldigvis så alt helt perfekt ut. Dette gir ingen garantier for et friskt barn, da avvikene er så små at det ikke nødvendigvis synes på OUL. Men det var likevel betryggende at hun sjekket alt nøye med viten om hva som kunne være galt, og hva hun skulle se ekstra godt etter.
Jeg ble uansett satt en dag fram, og er da 19+5 i dag. Termin ble beregnet til 15. mars
Og våre mistanker ble bekreftet. Vi venter en liten jente
Vis vedlegget 142505
Weee så fantastisk!!Gratulerer så mye ♡♡
Tusen takk Jeg svever på en rosa sky nåÅ så fantastisk! Nydelig jente!