Drømmer om nr. 2

Håper dere har rett og at jeg bare tok meg litt for hardt ut. Ser ikke så bra ut så langt, brakk meg masse i morrest. Selvfølgelig når jeg pusset tennene, for det gjør jeg jo... Men også bare sånn plutselig, mens jeg bare sto der :( Var like før jeg kastet opp! Men nå har jeg det bedre :)
Uff da :( ikke bra....
Masse lykke til i ny jobb i dag!
 
Håper det gikk fint i ny jobb ? ;)
Signerer denne :) ble det en bra første dag?
Det har gått veldig fint, men du og du så slitsomt! Har faktisk ikke hatt ork til å være på forumet de siste dagene. Er alene med guttungen også denne uken, så det har blitt litt mye på en gang :p Men nå er han i bursdag og jeg har 1 minutt for meg selv...

Jobben er kjempebra. Masse trivelige folk som tar meg godt imot, og passer på at jeg får oversikt. Og det er ikke lett! Jobben er enorm. Jeg skal forholde meg til ikke mindre enn 80+ ledere, som jeg skal bistå og gi opplæring i oppfølging av sykemeldte arbeidstakere - blant annet. Hun jeg tar over for er superkvinne med stålkontroll, så jeg får en skikkelig utfordring :eek: Men det bør gøy da :)
 
Det har gått veldig fint, men du og du så slitsomt! Har faktisk ikke hatt ork til å være på forumet de siste dagene. Er alene med guttungen også denne uken, så det har blitt litt mye på en gang :p Men nå er han i bursdag og jeg har 1 minutt for meg selv...

Jobben er kjempebra. Masse trivelige folk som tar meg godt imot, og passer på at jeg får oversikt. Og det er ikke lett! Jobben er enorm. Jeg skal forholde meg til ikke mindre enn 80+ ledere, som jeg skal bistå og gi opplæring i oppfølging av sykemeldte arbeidstakere - blant annet. Hun jeg tar over for er superkvinne med stålkontroll, så jeg får en skikkelig utfordring :eek: Men det bør gøy da :)
Skjønner godt at du er sliten. Det tar på å begynne i ny jobb. Og kan tenke meg det er ekstra slitsomt når man er gravid og har mindre energi. Håper du fikk utnyttet det ene minuttet for deg selv :p hehe.

Fantastisk at jobben er bra :) Det høres jo veldig spennende ut da! Er det ift arbeidsgivers plikter osv overfor arbeidstaker og omvendt? Og tilrettelegging på arbeidsplassen og sånt? Tipper det ikke tar lang tid før du har stålkontroll også :)
 
Skjønner godt at du er sliten. Det tar på å begynne i ny jobb. Og kan tenke meg det er ekstra slitsomt når man er gravid og har mindre energi. Håper du fikk utnyttet det ene minuttet for deg selv :p hehe.

Fantastisk at jobben er bra :) Det høres jo veldig spennende ut da! Er det ift arbeidsgivers plikter osv overfor arbeidstaker og omvendt? Og tilrettelegging på arbeidsplassen og sånt? Tipper det ikke tar lang tid før du har stålkontroll også :)
Jepp, er akkurat det som blir min jobb. Samt si ifra at arbeidsforholdet må avsluttes når det ikke er muligheter for arbeidstakeren å vende tilbake i jobben. Tror det blir topp, er akkurat dette jeg skrev masteroppgave om. Så det er virkelig drømmejobben :)
 
Jepp, er akkurat det som blir min jobb. Samt si ifra at arbeidsforholdet må avsluttes når det ikke er muligheter for arbeidstakeren å vende tilbake i jobben. Tror det blir topp, er akkurat dette jeg skrev masteroppgave om. Så det er virkelig drømmejobben :)
Å er det sant? Så fantastisk da :D det er jo rett og slett perfekt :D
 
Så fantastisk ! Gratulerer med ny jobb, og så godt å høre det gikk så bra :D Stå på ! Du er superflink :D
 
12+5

På tide med en oppdatering, kanskje? :)

Jeg har vært fryktelig travel med oppstart i ny jobb samtidig som jeg har vært alene med guttungen. På kveldene har jeg vært så sliten at jeg har lagt meg klokken 22, bare en time etter at guttungen har sovnet :p Så jeg har gått lite tid til forumet.

Mange av symptomene mine begynner å roe seg. Puppene gjør nesten ikke vondt lenger, og den verste kvalmen tror jeg har begynt å gi seg. Men jeg blir fortsatt veldig kvalm hvis jeg er sulten på kvelden. Jeg brekker meg også veldig plutselig, men heldigvis ikke på dagtid når jeg er på jobb :) I tillegg så har jeg blitt skikkelig hormonell. Jeg gråter hver gang jeg ser på nyhetene, men hvem gjør vel ikke det for tiden :( Jeg gråter også når jeg ser på barne-tv, så den er litt verre :joyful:

Jeg fortalte sjefen at jeg er gravid første dagen på jobb. Hun syntes bare det var koselig, men måtte innrømme at hun ikke var så veldig overrasket. Som jeg trodde, altså... :p Men har ikke fortalt noen av de andre på jobb at jeg er gravid. Får se hvor lenge jeg holder det skjult. Jeg gjør ikke så mye for å skjule magen, så folk begynner vel å lure etterhvert ;)
 
14+1

Oi, over 14 fullgåtte uker allerede! Tiden går jo nesten litt fort jo :p Ikke vært så mye innom forumet i det siste. Er travel på dagtid når jeg er på jobb, og fryktelig skiten når jeg kommer hjem. Håper denne trøtta snart går over. Heldigvis ser det ut som kvalmen har gitt seg helt, og jeg brekker meg mye mindre når jeg pusser tennene. Deilig :)

Kjenner etter liv hver dag. Mange som er andregangs kjenner babyen bevege seg allerede, så jeg forventer liksom at jeg og skal gjøre det. Og jeg kjenner noe som bobler og kiler, men klarer ikke å si om det er luft eller baby :p Gleder meg til det ikke er tvil om at det er babyen som spreller :)

Magen vokser, og klør! Husker jeg klødde mye med førstemann også. Så da er det vel på tide å investere i en god fuktighetskrem snart.

Jeg he fått time til OUL 23.10. Det er jo bare en hel evighet til! Gaaah, hvordan skal jeg klare å vente så lenge :rolleyes:
 
Så kjekt å se deg her inne igjen :) Gratulerer med 14 uker!! Tiden går virkelig fort nå :)
Jeg er også helt vanvittig sliten... det må vel gi seg snart tror du ikke?

Så deilig at magen vokser :) kan jo høres ut som at det er babyen du kjenner? Jeg kjenner absolutt ingenting :p hehe.

Det var da voldsomt seint :eek: jeg fikk time 12.10... :confused:
 
Så kjekt å se deg her inne igjen :) Gratulerer med 14 uker!! Tiden går virkelig fort nå :)
Jeg er også helt vanvittig sliten... det må vel gi seg snart tror du ikke?

Så deilig at magen vokser :) kan jo høres ut som at det er babyen du kjenner? Jeg kjenner absolutt ingenting :p hehe.

Det var da voldsomt seint :eek: jeg fikk time 12.10... :confused:
Jeg håper trøttheten gir seg snart, men som du kanskje skjønner av aktivitetsnivået mitt her inne for tiden, er det ikke blitt noe bedre foreløpig :p Jeg sliter litt altså, og mannen syns jeg sover hele tiden... (Og det gjør jeg jo :rolleyes:)

Syns og jeg har fått time voldsomt seint. Men her jeg bor er det vanlig med OUL i uke 19-20, og jeg har time når jeg er 19+4 tror jeg... Så det er jo bare akkurat når jeg skal :)

Tror kanskje jeg skal prøve å legge ut et magebilde senere i kveld (hvis jeg ikke sovner ;))
 
16+4

I går hadde jeg første kontroll hos jordmor. Da fikk jeg også høre hjertelyden for første gang :Heartred Lille gjemte seg godt, og det tok litt tid før hun fant hjertet. Og så rakk vi bare et par dunk før lille gjemte seg igjen. Så dukket den opp igjen :p Jordmor fikk ikke høre nok til å telle eksakte hjerteslag, men sa at det lå på ca 150. Er det høyt eller lavt? Litt sånn midt på treet? Hadde håpet at det skulle være enten veldig lavt eller veldig høyt, sånn at jeg kunne spekulere litt i kjønn :p

Magen vokser godt, og jeg har vel lagt på meg 3-4 kg så langt. Tror det er innenfor, men jeg nå nok passe meg litt. De siste par ukene har jeg fått sånn skikkelig søtsug. Kunne spist sjokolade hver dag om jeg ikke stoppet meg selv :joyful:

Nå er endelig den verste trøttheten over, men jeg plages litt med hodepine. Heldigvis ikke hver dag, men sitter i over flere dager når det først slår til. Kjedelig :shifty:
 
16+6

Nå har jeg kjent liv utenpå magen! :D Satt i sofaen på fredag kveld, og det bobler og sprellet i magen som aldri før. Så da la jeg en hand på magen, og plutselig kjente jeg flere dult mot handa. Kjempesterke spark! Så fantastisk :Heartred Prøvde å kjenne etter i går også, men da var det roligere :p

Gleder meg masse til OUL nå som jeg vet at det definitivt er liv i lille sprelle :) Men det er enda nesten 3 uker igjen. Sååå lenge å vente :rolleyes:
 
16+6
Nå har jeg kjent liv utenpå magen! :D Satt i sofaen på fredag kveld, og det bobler og sprellet i magen som aldri før. Så da la jeg en hand på magen, og plutselig kjente jeg flere dult mot handa. Kjempesterke spark! Så fantastisk :Heartred Prøvde å kjenne etter i går også, men da var det roligere :p

Gleder meg masse til OUL nå som jeg vet at det definitivt er liv i lille sprelle :) Men det er enda nesten 3 uker igjen. Sååå lenge å vente :rolleyes:
Wæææ så gøy :D Tenk å kjenne liv utenpå allerede da :D Jeg kjenner bare på innsiden enda og det er stor forskjell fra dag til dag hvor mye jeg kjenner. Det blir kjekt fremover når det blir enda mer tydelig :)

Synes det er så rart at det er så lenge til du skal på OUL... Det burde vært en uke til for deg også :) Men tre uker går vel fortere enn vi aner egentlig :)
 
Wæææ så gøy :D Tenk å kjenne liv utenpå allerede da :D Jeg kjenner bare på innsiden enda og det er stor forskjell fra dag til dag hvor mye jeg kjenner. Det blir kjekt fremover når det blir enda mer tydelig :)

Synes det er så rart at det er så lenge til du skal på OUL... Det burde vært en uke til for deg også :) Men tre uker går vel fortere enn vi aner egentlig :)
Ja, det var helt fantastisk :Heartred Har ikke kjent spark utenpå magen siden fredag, så tror babyen lå akkurat riktig for å få inn noen skikkelige kickboksing-spark ;) Det varierer mye fra dag til dag for meg også hvor mye jeg kjenner. I dag har det vært veldig rolig egentlig.

Syns det er skikkelig urettferdig at jeg må vente så lenge til OUL, men sånn er det her i byen. Vanlig med time ca uke 20 :meh: Men, men... 2,5 uker da... Det går nå egentlig fort :)
 
16+6
Nå har jeg kjent liv utenpå magen! :D Satt i sofaen på fredag kveld, og det bobler og sprellet i magen som aldri før. Så da la jeg en hand på magen, og plutselig kjente jeg flere dult mot handa. Kjempesterke spark! Så fantastisk :Heartred Prøvde å kjenne etter i går også, men da var det roligere :p

Gleder meg masse til OUL nå som jeg vet at det definitivt er liv i lille sprelle :) Men det er enda nesten 3 uker igjen. Sååå lenge å vente :rolleyes:

Ååh så hærlig :D Jeg er grønn av misunnelse og gleder meg til det er min tur !! Magen har vel også begynt å vise ganske godt nå ? ;) 3 uker går veldig fort, og da har du jo noe å glede deg til :D
 
Ååh så hærlig :D Jeg er grønn av misunnelse og gleder meg til det er min tur !! Magen har vel også begynt å vise ganske godt nå ? ;) 3 uker går veldig fort, og da har du jo noe å glede deg til :D
Bare å glede seg, det er verdens beste følelse :D

Magen er kjempestor, spesielt på kvelden :p Jeg skal få lagt ut bilde senere. Føler meg skikkelig tjukk, enda jeg ikke har lagt på meg så mye :rolleyes:
 
Bare å glede seg, det er verdens beste følelse :D

Magen er kjempestor, spesielt på kvelden :p Jeg skal få lagt ut bilde senere. Føler meg skikkelig tjukk, enda jeg ikke har lagt på meg så mye :rolleyes:

Hihi, gleder meg til å se :D
 
17+0

Fikk ikke lagt ut bilde i går, skal prøve å få gjort det senere i dag. I går kveld kjente jeg flere spark utenpå magen :Heartred Prøvde å få mannen til å kjenne også, men da ble lille selvfølgelig sjenert. Typisk :p

Ble stresset tidligere når det kom litt rosa slim på papirer når jeg var på do :eek: Heldigvis kjenner jeg masse liv i magen nå, så regner med alt er fint med den lille. Er nok bare jeg som har ekstra mye blod. Blør mye i nesa også i dag... Sikkert bare et sprukket blodkar :)
 
Back
Topp