Nei, hvem har vel tid til det Satser på at det er høyst forbigåendeHurra En bitteliten uke igjen Huff, som jeg skulle skrevet det selv Er så pyton å være sultenkvalm ! Morgenkvalme har vi ikke tid til, rett og slett
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, hvem har vel tid til det Satser på at det er høyst forbigåendeHurra En bitteliten uke igjen Huff, som jeg skulle skrevet det selv Er så pyton å være sultenkvalm ! Morgenkvalme har vi ikke tid til, rett og slett
Skal visst ta alle prøvene hos jordmor, samt ha med urinprøve. Aldri gjort dette før så rimelig fersk herTusen takk Ja, det er nok litt ulik praksis. Jeg har jo fått time så sent siden jeg ventet så lenge med å bestille. Når jeg ringte ville hun først sette meg opp til andre kontroll hos jordmor, så måtte forklare at jeg ikke hadde fått tatt blodprøver enda Neste kontroll er uke 16, så spørs om jeg ikke egentlig skulle tatt blodprøver litt før...
Her tar vi prøvene hos lege, men tror urinprøver også tas hos jordmor. Men det er så mange år siden sist jeg var gravid, så føler jeg starter litt på scratch selvSkal visst ta alle prøvene hos jordmor, samt ha med urinprøve. Aldri gjort dette før så rimelig fersk her
Nei, hvem har vel tid til det Satser på at det er høyst forbigående
Lukter er grusomt.... man blir så dårlig av det11+2
Usj, jeg har vært dårlig de siste dagene... Luktesansen kom tilbake når jeg ikke lenger var tett i nesen. Så nå lukter jeg ALT innen mils omkrets, og jeg sliter. Blir kvalm av nesten alle lukter
Har kun hatt lyst på brødmat de siste to ukene, så har nok ikke fått i meg så mye næring. Det merket jeg i går kveld, da var alle lagrene tomme. Ble så sliten at alt gjorde vondt. Så i dag har jeg brød-forbud Spiste salat til lunsj, og frukt til mellommåltid. Og til middag fikk jeg endelig fiskeboller, som mannen hater. Og det var så godt. Nå ligger jeg og ruller fornøyd i sofaen. Jeg har fått i meg både fisk og grønnsaker, og det smakte godt Fiskefilet og diverse hadde sikkert vært sunnere, men det klarer jeg ikke tanken på akkurat nå
11+2
Usj, jeg har vært dårlig de siste dagene... Luktesansen kom tilbake når jeg ikke lenger var tett i nesen. Så nå lukter jeg ALT innen mils omkrets, og jeg sliter. Blir kvalm av nesten alle lukter
Har kun hatt lyst på brødmat de siste to ukene, så har nok ikke fått i meg så mye næring. Det merket jeg i går kveld, da var alle lagrene tomme. Ble så sliten at alt gjorde vondt. Så i dag har jeg brød-forbud Spiste salat til lunsj, og frukt til mellommåltid. Og til middag fikk jeg endelig fiskeboller, som mannen hater. Og det var så godt. Nå ligger jeg og ruller fornøyd i sofaen. Jeg har fått i meg både fisk og grønnsaker, og det smakte godt Fiskefilet og diverse hadde sikkert vært sunnere, men det klarer jeg ikke tanken på akkurat nå
Haha, har faktisk også ny handsåpe til badet. Lukter honning og appelsinblomst, aka BLÆH!!! Så den blir ikke så mye bruktHaha så morsomt at du skriver det ! Jeg har også fått fullstendig avsmak på alt som har med fiskefilet å gjøre Lagde meg fiskegrateng her om dagen, men nå blir jeg kvalm bare jeg tenker på det, meen fiskeboller derimot ! Mmm Det er noe dritt å bli kvalm av alle lukter.. Jeg kjøpte ny håndsåpe til badet igår, og den STINKER ! Klarer ikke bruke den
Haha, har faktisk også ny handsåpe til badet. Lukter honning og appelsinblomst, aka BLÆH!!! Så den blir ikke så mye brukt
Får du sånne plutselige cravings du da? Jeg har ikke fått det enda, men håper jeg får det etterhvert. Er slitsomt, men litt sånn artig komisk. Og gøy å se tilbake på og le av etter at man har fødtHahah huff ! Det er søren ikke lett dette her Mannen rister bare på hodet hver gang jeg sier jeg har lyst på noe, for da MÅ jeg ha det, og nåde den som foreslår noe annet
Får du sånne plutselige cravings du da? Jeg har ikke fått det enda, men håper jeg får det etterhvert. Er slitsomt, men litt sånn artig komisk. Og gøy å se tilbake på og le av etter at man har født
Hehe, ja ser den. Vi har det litt på samme måte, bare motsatt... Mannen får heller ikke bestemme hva vi skal spise, men det er fordi det er utrolig lite mat som fristerJeg gjør tydeligvis det, og det værste er at det aldri er på samme tingen ! Her om dagen måtte jeg bare på butikken og kjøpe iste, og det vaar så godt Hehe ja det er morsomt, men mest slitsomt for stakkars mannen som aldri kan velge hva vi skal spise lenger
Hehe, ja ser den. Vi har det litt på samme måte, bare motsatt... Mannen får heller ikke bestemme hva vi skal spise, men det er fordi det er utrolig lite mat som frister
Ja, husker veldig godt følelsen av spark Men det kjennes veldig likt sånn luft-rumling, så i begynnelsen er det vanskelig å vite helt hva man kjenner. Men plutselig er det ingen tvil lenger Du kommer også til å skjønne det når det er det du kjennerGratulerer med snart 12 uker utrolig kjekt magen min har poppet litt ut i dag helt nederst. Veldig gøy. Men er vel lenge til det går an å kjenne noe enda.... men du vet kanskje hva du skal kjenne etter?
Flott at du endelig kan pusse tenner