Drømmer om nr. 2

CD 23 - 10 dpo

Er nok ingen spire likevel... Testene blir ikke sterkere :( Tror jeg har fått strek på hornhinnene og ser streker som ikke fins :p Jaja....

Har begynt å spotte brunt, så regner med tanta kommer i løpet av noen dager :mad:

On the plus side: Det ser ut som at det er stor sannsynlighet for at jeg kanskje får drømme jobben :eek: Og skal jeg begynne i ny jobb, er det kanskje greit at jeg ikke er preggers allerede før jeg begynner :)

Last edited:
Spennede med ny jobb! Lykke til i ny PP, selv om håpet ikke er ute før TR kommer!

CD 1 - pp 9 (pp 6 etter MA)

Tror tanta kom gitt! Ble i så fall lutealfase på bare 10 dager. Aldri hatt så kort før :wideyed: Satser på at tantebesøket også blir superkort, og at el ikke lar vente på seg ;)

Jeg har ikke følelsen av februarspire... Etter så mange måneder med prøving har jeg vel ikke følelsen av noen slags spire :( Lurer på hvor lang tid det skal ta før den sitter? Trodde ikke det skulle være så vanskelig, førstemann satt jo så fort! :rolleyes:

CD noe - ?dpo? - pp ny eller forrige??

Tanta tar liksom ikke ordentlig til enda o_O Blør nok til at det ikke er spotting, men ikke nok til at det er TR.. Eller?

Hvorfor skal det være så inni hampen vanskelig å akseptere at slaget er tapt? :p Ikke positive tester tom 11 dpo, og en slags blødning... Jeg burde jo klare å innse at det ikke gikk denne gangen heller :rolleyes:

Merker meg i alle fall at så vidt ømme pupper er vanlig ved TR. Hvis det er TR :bored: Og har vært småkvalm siden i går kveld. Usedvanlig lite menssmerter, bruker å kjenne tanta ganske godt...

Nei. Får se om TR tar seg opp snart... Hvis ikke kaster jeg bort en til test om noen dager :p

Håper det bare er en uskyldig blødning jeg, og at du får positiv test :D

CD 1 - pp 9 (pp 6 etter MA)

Tror tanta kom gitt! Ble i så fall lutealfase på bare 10 dager. Aldri hatt så kort før :wideyed: Satser på at tantebesøket også blir superkort, og at el ikke lar vente på seg ;)

Jeg har ikke følelsen av februarspire... Etter så mange måneder med prøving har jeg vel ikke følelsen av noen slags spire :( Lurer på hvor lang tid det skal ta før den sitter? Trodde ikke det skulle være så vanskelig, førstemann satt jo så fort! :rolleyes:
Nei! uff:( Nå skal vi inn i februar alle sammen.

CD ???

Opp på morran... Har jeg fått mensen tro? Nei, ingenting i trusa. Tro om jeg tør prøve meg på en test? Hvis ikke tanta kommer når jeg tisser kan jeg jo prøve...
Tisser i en kopp. Ingen blod :wideyed: Tisser mer i do (må mye på do på morran :p) Fortsatt ingen blod :) Venter litt... Presser litt... Tørker meg...
Nei. Ikke mensen enda, jeg prøver meg på en test jeg. Mannen har bursdag, hadde vært gøy å overraske han med positiv test :)

Åpner er test og dypper den i koppen mens jeg fortsatt sitter på do. Venter... Negativ! Æsj... Kjenner at det drypper fra hufsa. Titter ned i do... Blod! :meh:

Aaargh!! Hva er greia med at å tisse på en pinne rett før IKM liksom fremprovoserer tanta?! Crap :mad:

Bah! Får se utover dagen om det er skikkelig TR eller ikke. Men tror egentlig jeg regner meg som CD 3 i pp 9 :grumpy:

Elsker mandager :shifty:

Definitivt tanta! Au-au, vondt i magen :arghh:

Men hey: allerede dag 3 i syklusen :) Når får jeg el tro? Begynne å teste om en uke kanskje :p

Spent på hvor lang denne syklusen blir... Og om lutealfasen blir lengre enn 10 dager. Kanskje den blir kjeeeempelang - 9 måneder til neste mens?!?
Juhuu!! Jeg er klar for skuddårsspire :D

CD 5

Huhei! Hva skjer i magen min? Det river og det stikker :eek: Tror nesten kroppen begynner å gjøre seg klar for el allerede! Brystvortene vokser, en eller to kviser har poppet fram, og litt småkvalm :p Men vet av erfaring fra forrige pp at disse symptomene har jeg nok en ukes tid før jeg faktisk får el. Og godt er det - tanta har ikke pakket ferdig sakene sine enda.

Men i morra er'a vekk tror jeg, og da starter kjøret igjen :cool14

Lykke til i ny PP, tiden går fort!
Takk for det :) Ja tiden går kjempefort! Er nesten redd for at sommeren skal fyke fra meg fordi jeg hele tiden teller ned til neste pp :p Satser på at detter blir siste pp, så jeg kan begynne og bare nyyyyte at det går mot sommer :)

Takk for det :) Ja tiden går kjempefort! Er nesten redd for at sommeren skal fyke fra meg fordi jeg hele tiden teller ned til neste pp :p Satser på at detter blir siste pp, så jeg kan begynne og bare nyyyyte at det går mot sommer :)
Kan skrive under på den, samtidig føler jeg man blir mer oppslukt på vinteren da det er mørkt og kald ute.

Kan skrive under på den, samtidig føler jeg man blir mer oppslukt på vinteren da det er mørkt og kald ute.
Enig! Dersom spira ikke sitter nå, tar jeg en pause fra den intense prøvingen og bare "lar det skje". Uten testing etter el og alt det der... - tror jeg :p

Enig! Dersom spira ikke sitter nå, tar jeg en pause fra den intense prøvingen og bare "lar det skje". Uten testing etter el og alt det der... - tror jeg :p
Skulle ønske jeg greide det, men sist syklus hvor jeg ikke fant El skikkelig ble jeg bare stressa;)

Back
Topp