Ja, jeg frykter det samme. Så blir sikkert å ombestemme meg i siste litenSkulle ønske jeg greide det, men sist syklus hvor jeg ikke fant El skikkelig ble jeg bare stressa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, jeg frykter det samme. Så blir sikkert å ombestemme meg i siste litenSkulle ønske jeg greide det, men sist syklus hvor jeg ikke fant El skikkelig ble jeg bare stressa
He heJa, jeg frykter det samme. Så blir sikkert å ombestemme meg i siste liten
Høres herlig ut! Lykke til til ukaCD 9
Begynt å murre og stikke mye i magen min, så tror kroppen bygger seg opp til ny el Negative tester fortsatt, forventer vel el en gang mellom tirsdag og lørdag kanskje. Er uansett i gang med aksjer, og er klar for gullegget når det slipper
Det er utrolig deilig med langhelg! Guttungen har vært hos bestefaren siden i går, så jeg og mannen har fått litt etterlengtet tid til bare oss Og ikke minst fått sovet litt ut!
Takk takk Hentet guttungen for noen timer siden. Han har fått feber og utslett over hele kroppen! Stakkars, får så vondt i meg når han er så pjusk Godt vi har enda en fridag å kose oss og slappe av på.Høres herlig ut! Lykke til til uka
Samme opplevde jeg denne PP. Det var så vondt, måtte til og med være hjemme fra jobb da jeg ikke greide å stå oppreist en gang. Skikkelige tak som kommer og går. noe lignende du har?Huff, hadde jeg ikke visst bedre skulle jeg tro jeg ventet på TR! Synes de el-smertene blir verre og verre for hver måned, og kommer bare tidligere og tidligere hver gang Håper virkelig el er rett rundt hjørnet, for det her gidder jeg ikke i lengden. Er VONDT! Men super-negative tester enda, og ingen symptomer på el utenom murringene. Kaaaanskje litt småkvalm, men egentlig ikke. Nada el-slim, og brystvortene har ikke poppet ut slik de pleier
Nei... Må vel bare smøre meg med den tålmodigheten jeg ikke har i enda noen dager. Og kose meg med både vin og mannen litt til
Ja, kommer og går litt. Sånn kjempesterke menssmerter, ikke egentlig bare på en side men hele nederste del av magen. Ekstremt oppblåst er jeg ogsåSamme opplevde jeg denne PP. Det var så vondt, måtte til og med være hjemme fra jobb da jeg ikke greide å stå oppreist en gang. Skikkelige tak som kommer og går. noe lignende du har?
Vet hvordan du har det. Jeg tok en test for sikkerhetsskyld.Den ble negativ som forventet.Ja, kommer og går litt. Sånn kjempesterke menssmerter, ikke egentlig bare på en side men hele nederste del av magen. Ekstremt oppblåst er jeg også
Og dustemeg begynner jo så klart å tenke på om jeg kanskje er gravid likevel... Enda jeg hadde DEN tanta og litt til. Så jeg slår i allefall den tanken fra meg, koser meg med et glass rødvin og satser på at vondtene skyldes el over alle el, som igjen gir meg spiren over alle spirer
Lurer nesten på om jeg må ta en test også, bare sånn for sikkerhets skyld. Selv om jeg egentlig vet bedre Bah! Håpløs. Evig håpløs, det er det jeg er! Eller evig håpFULL blir vel mer riktig... Klarer aldri å godta helt 100 % at det ikke gikk denne gangen hellerVet hvordan du har det. Jeg tok en test for sikkerhetsskyld.Den ble negativ som forventet.
Jeg er så lik! Selv om TR kommer med et brak så lever man i håperLurer nesten på om jeg må ta en test også, bare sånn for sikkerhets skyld. Selv om jeg egentlig vet bedre Bah! Håpløs. Evig håpløs, det er det jeg er! Eller evig håpFULL blir vel mer riktig... Klarer aldri å godta helt 100 % at det ikke gikk denne gangen heller
Vet akkurat hvordan du har det. Hadde selv termin i juli, og får vondt inni meg når jeg ser struttende mager. Men vi får bare være tolmodige, det er vår tur snart, og kanskje det er en mening ,ed at vi skal ha bebis senere enn vi trodde.CD 11
Venter på el, venter på el.... Over gjennomsnittlig utålmodig nå kjenner jeg. Rundt meg blir alle gravide eller føder. Enda en på jobb nå som er gravid, 10 uker på vei. Trodde ikke det skulle gå sånn inn på meg, men nå begynner jeg å bli lei av at det aldri klaffer. Hadde jeg ikke fått MA ville jeg vært ca 6 måneder på vei nå
Så nå orker jeg ikke vente mer! På tide at el kommer nå, selv om det enda er tidlig i syklusen. Og så skal jeg bli gravid, og spira skal sitte! Så det så! Ferdig diskutert!
Sukk... Ja, det gjør litt vondt iblant Men stort sett går det bra. Tenker litt som deg, det var ikke meningen at det skulle bli baby med en gang Snart sitter spira for oss begge, og da skjønner vi jo med en gang at det hele tiden var meningen at dette var babyen vi skulle fåVet akkurat hvordan du har det. Hadde selv termin i juli, og får vondt inni meg når jeg ser struttende mager. Men vi får bare være tolmodige, det er vår tur snart, og kanskje det er en mening ,ed at vi skal ha bebis senere enn vi trodde.
jaSukk... Ja, det gjør litt vondt iblant Men stort sett går det bra. Tenker litt som deg, det var ikke meningen at det skulle bli baby med en gang Snart sitter spira for oss begge, og da skjønner vi jo med en gang at det hele tiden var meningen at dette var babyen vi skulle få
Kos dere!CD 13
Wuhuu! Endelig skjer det noe
Vis vedlegget 119178
Ikke helt positiv, men dette er på veldig utvannet urin og bare 1,5 timer siden forrige dobesøk. Så tipper på positiv i kveld eller i morgen
Her er alle testene til og med i dag. Jeg har altså IKKE jevn lh-stigning fram mot el, men går fra veldig negativ til plutselig veldig positiv
Vis vedlegget 119177
Testene gir meg derfor ingen indikasjon på om el nærmer seg