Drømmer om nr. 2

Å så spennende :D Krysser fingrene for både festeblødning og jobb intervjuet :D

CD 21 - 7 dpo

Kjemper mot testetøsa! Ikke sånn at jeg egentlig føler for å teste nå, men begynner å tenke at det nærmer seg den tiden hvor en test faktisk kan gi utslag dersom det er noe der. 9 dpo har jeg to ganger før fått antydning til strek. Så testetøsa begynner å mase på om jeg ikke snart skal bestille flere tester så jeg er klar :p

Jeg tror jeg er gravid:eek: Det veksler litt for og imot for tiden, men akkurat nå tror jeg at jeg er gravid.

Symptomer er:
  • Trøtt (i seng kl 22 i går, stuptrøtt i dag - det svir i øynene)
  • Drømmer de villeste drømmer
  • Litt murringer i magen, som "tar tak" innimellom
  • Brun/oransje utflod (tror det er noe gammelt blod oppi der som fargelegger utfloden :wtf:) som veksler mellom tykk og kremete, til litt tynnere og klissete
  • Kvalm/uggen stort sett hele tida, både når jeg er sulten og når jeg er mett. Brakk meg igjen i morrest, det er visst noe jeg har begynt med på morran :p
Problemet mitt er jo ikke at jeg ikke blir gravid, så ingen grunn til å hoppe i taket ved første positive test. Blir stadig vekk gravid, klarer bare ikke holde på spira. Har sikkert skjøre, tynne slimhinner som gjør at jeg småblør mye og ofte, og at spira derfor ikke klarer å klamre seg fast. Forrige syklus hadde jeg i tillegg en lutealfase på bare 10 dager, så spent på hvor lang den blir denne gangen...

Så jeg prøver å motstå testetøsa litt til ;) Har strengt tatt ikke behov for å vite om enda en kjemisk... :shifty:

CD 22 - 8 dpo

Jada.... Blenda :pJeg har strekøyne og skimter som vanlig en skygge der streken skulle ha vært... Men testen er negativ :rolleyes:

image-jpg.120327

Prøver å holde meg til onsdag med å ta ny test. Har et jobbintervju på tirsdag, og da vil jeg være lykkelig uvitende om det er spire eller ikke. Kan ikke risikere vandrende tanker på intervjuet :)

CD 23 - 9 dpo

Ånei, nå spotter jeg! Hva er det som skjer med kroppen min? :(

Våknet opp i går og var sikker på at jeg ikke var gravid. Men utover dagen fikk jeg helt utrolig vondt i puppene, og da særlig høyre pupp! Jeg kan kjenne litt ømhet mellom el og IKM, men vondt har jeg bare opplevd når jeg har vært gravid. Så jeg la meg i går og var sikker på at jeg er gravid likevel. Jeg har fortsatt like vondt i puppene...

Men på do i stad kom det litt blod :( Har hatt brun utflod siden 5 dpo, men nå var det litt friskere - mer rødbrunt. Så da kommer kanskje tanta i morgen da?

Sukk. Kortere og kortere lutealfase, dette kan da ikke være bra? :(

Hjemme etter hyttetur, og måtte selvfølgelig ta en test nå på kvelden :p

Kveldsurin og ca 2,5 timer etter forrige dobesøk:
image.jpg
Streken er tydelig rosa i virkeligheten. Dette er etter ca 10 min, men streken kom opp innen 5 min.

Jeg har vel egentlig hatt en følelse av at jeg er gravid en stund, men den brune utfloden bekymrer meg. Etter en MA og to kjemiske hopper jeg ikke i taket ved svak positiv test. Nå må det bare blir sterkere streker framover mot IKM, og så må spira klore seg fast i 9 måneder :p

Den streken er såpass tydelig at jeg våger meg med et gratulerer :D Krysser fingrene for at den bare blir sterkere og sterkere :)

Den streken er såpass tydelig at jeg våger meg med et gratulerer :D Krysser fingrene for at den bare blir sterkere og sterkere :)
Tusen takk, men åååååh, tørr ikke håpe for mye helt enda :p Mistet så mange ganger, så tror ikke på det før den digitale lyser mot meg :nailbiting:

Krysser alt jeg har for at spira sitter nå :)

Det er jo strek jo!!!:happy:
Ja, det er strek :D

Men jeg er så redd for å juble. Har masse brun utflod, og har for første gang i mitt liv måtte gå til innkjøp av truseinnlegg :wtf: I morrest kom det bittelitt rødbrunt, samme som i går formiddag. Ikke blod akkurat, men jeg er redd det skal utvikle seg til blod i løpet av noen dager. Åååå, er så redd :( Jeg vil jo det her sååå mye :shy:

CD 24 - 10 dpo

Like ømme pupper som i går, lover godt :p Liten dråpe rødbrunt i morrest (ikke helt blod), men har ikke vært noe av det resten av dagen. Mindre utflod har jeg og, så håper det stabiliserer seg nå :) Blir litt kvalm innimellom, særlig rett etter at jeg har spist. Men er litt nervøs før intervjuet i morgen, så kan være derfor magen er litt i ilagt :p

Fra i dag løper jeg på do i ett sett! Litt fordi jeg er redd for tanta, men mest fordi jeg må tisse hele tiden :joyful: Spent på om det ligger tester å venter på meg i postkassa nå. Håper det, for har såååå lyst å ta en test nå å se stigning :) Selv om jeg sikkert burde håpe at de ikke er kommet enda, så det går noen dager mellom testingen :rolleyes:

Så nå kniper jeg igjen og prøver å holde meg fra å gå på do, sånn i tilfelle... :p

Back
Topp