Drømmer om nr. 2

Ja :D Og puppene er vondere enn noensinne :p Når man kan tenke på seg symptomer, kan man sikkert tenke bort symptomer også. Puppene ble vonde igjen med en gang jeg så at testen var sterkere :rolleyes:

Kanskje jeg drister meg på en CB+ i kveld eller i morgen :)
Hvor mange DPO er du i morgen da?

Usj! Jeg er kvalm, og parfymen min lukter plutselig helt forferdelig :yuck: Har lyst å dra hjem og ta meg en dusj! :p

CD 26 - 12 dpo

Gikk i seng med en dårlig følelse i går. Kjente mye mensmurringer, og det murrer mye i magen min i dag og. Noen dråper rødt i går kveld, kom litt grums i morrest også.

Tok en test bare for å få det overstått! Orker ikke håpe når det ikke er liv laga. Så på testen etter 5 min. Såååååå svak strek. Så den jo, men det var ikke mye å skryte av. Akkurat som forventet.

La testen i en skuff sammen med de andre testene. Ingen tårer, kanskje et lite sukk bare. Har jo visst helt fra start at dette ikke går.

Så på testen igjen et par minutter senere. Men vent litt....? Er ikke det...? EN TYDELIG STREK!! DET GÅR IKKE AN? Den skulle jo være svakere! Herregud, den er jo litt sterkere jo!! I hvertfall litt :eek: Var jo ikke dette jeg forventet jo!

Og tårene strømmet på. Jeg har aldri grått av positiv test før, selv om jeg alltid har trodd at jeg kom til å gjøre det :p Men i dag var det ingen sjans å holde tårene tilbake.

Mannen syns jeg var tåpelig som begynte å gråte :shy: Testen var jo positiv jo. Dessuten hadde vi det travelt.... :rolleyes:

Her er testen forresten. Ikke tørket enda:)

Vis vedlegget 120890

Fine fine testen :D

Æsj :(
image.jpg

Jeg vet ikke jeg altså... Burde ikke denne vært tydeligere? Tok en billigstrimmel også, ser ut som den blir lik den i morrest. Ligger til tørk nå. Egentlig ser alle strimlene fra i går morrest til nå i ettermiddag helt like ut. Altså ingen stigning...

Ikke heng deg opp i cb+, for dem er det mye rart med ;) Ser jo ut som du har hatt fin stigning på bt :)

Ikke heng deg opp i cb+, for dem er det mye rart med ;) Ser jo ut som du har hatt fin stigning på bt :)
Vi får se.. Jeg har nå ilagt meg selv testeforbud til lørdag:p Dersom ikke tanta har kommet til da skal jeg ta en test. Er den like svak får jeg dra til legen for blodprøve.

Vi får se.. Jeg har nå ilagt meg selv testeforbud til lørdag:p Dersom ikke tanta har kommet til da skal jeg ta en test. Er den like svak får jeg dra til legen for blodprøve.

Ja kan være greit med et par testefrie dager ;) Ja det kan være lurt da ja :) Men regner med at den er knall positiv til lørdag ;)

Blod.

Tanta kommer når jeg står opp i morra.

Appen min telte seg til 3+5 denne gang. Er vel sånn ca der den bruker å stoppe.

Jeg har gitt opp denne pp'en.

Ånei, så utrolig utrolig trist :( Sender deg en god klem og håper blødningen er uskyldig!

Nei :grumpy: send dustetanta på dør!!:angry4
Jeg hadde jo egentlig sendt henne på ferie, men hun avbryter jo ferien sin hele tiden og kommer tilbake igjen!

Så nå tar jeg ferie i stedet. Vi blir fortsatt å prøve, men ikke el-tester, dpo-telling og IKM-grupper - tror jeg :p
Må ut av den intense prøvebobla litt, og kose meg med spekemat og vin i sommer, uten å tenke på om det kanskje er spire i magen til enhver tid.

Jeg hadde jo egentlig sendt henne på ferie, men hun avbryter jo ferien sin hele tiden og kommer tilbake igjen!

Så nå tar jeg ferie i stedet. Vi blir fortsatt å prøve, men ikke el-tester, dpo-telling og IKM-grupper - tror jeg :p
Må ut av den intense prøvebobla litt, og kose meg med spekemat og vin i sommer, uten å tenke på om det kanskje er spire i magen til enhver tid.
Tenker likt som deg. Blir Eltestting, men det er fordi jeg er kontrollfreak;) Men holder meg unna IKM gruppa enn så lenge. Skal ikke teste før jeg evt er flere dager på overtid heretter.
Kos deg og nyt sommeren. Det skal jeg;)

Er nesten redd for å skrive dette, for føler at hver gang jeg tør å tenke en positiv tanke helt ut, skjer noe negativt :p

Men skriver likevel....

Jeg har ikke blødd noe mer. Spotter litt brunt innimellom, på samme måte som i går. Ikke noe friskt blod, og de siste timene har det egentlig ikke vært noe særlig brunt heller.

Jeg har fortsatt vondt i puppene. Jeg har ikke vondt i magen, og svært lite murringer. I dag har jeg vært tidvis kvalm/uggen, og tidvis trøtt.

Jeg har ikke testet i dag. Har egentlig vært sikker på at tanta skulle komme, men hun glimrer foreløpig med sitt fravær.

Jeg har tenkt litt på at ettersom jeg har spottet hele dpo, ville det vært naturlig om jeg fikk en uskyldig hormonell blødning ca IKM. Samtidig tenker jeg at når jeg har spottet hele dpo, er sjansen stor for at det ender med SA/kjemisk.

Jeg innser at jeg håper på et mirakel. Mirakel er sånt som skjer i eventyr, ikke med meg.

Men jeg håper likevel....

Er nesten redd for å skrive dette, for føler at hver gang jeg tør å tenke en positiv tanke helt ut, skjer noe negativt :p

Men skriver likevel....

Jeg har ikke blødd noe mer. Spotter litt brunt innimellom, på samme måte som i går. Ikke noe friskt blod, og de siste timene har det egentlig ikke vært noe særlig brunt heller.

Jeg har fortsatt vondt i puppene. Jeg har ikke vondt i magen, og svært lite murringer. I dag har jeg vært tidvis kvalm/uggen, og tidvis trøtt.

Jeg har ikke testet i dag. Har egentlig vært sikker på at tanta skulle komme, men hun glimrer foreløpig med sitt fravær.

Jeg har tenkt litt på at ettersom jeg har spottet hele dpo, ville det vært naturlig om jeg fikk en uskyldig hormonell blødning ca IKM. Samtidig tenker jeg at når jeg har spottet hele dpo, er sjansen stor for at det ender med SA/kjemisk.

Jeg innser at jeg håper på et mirakel. Mirakel er sånt som skjer i eventyr, ikke med meg.

Men jeg håper likevel....
Mirakler kan skje overalt og når du minst venter det :happy:

CD 1 - pp 10

Tok en test, skimter kun en skygge. Og nå så det ut som tanta kom :grumpy:

Veldig lei nå.

Back
Topp