Drømmer om nr. 2

Æsj, så utrolig kjipt :( Sender en god klem! ♥

Hadde jeg fått denne for 4 dager siden ville jeg jublet:
image.jpg
Det verste er at den er sterkere enn den jeg tok sist, så hcg har sikkert gått opp litt mer før det begynte å synke...

Jeg har det bedre nå :) Ble en halv tåre og en sterk følelse av at vi aldri får noen lillebror eller lillesøster. Men det tror jeg ikke er sant. Klart vi får en lillebror eller lillesøster. Må bare finne ut av hvorfor jeg får de dette blødningene gjennom syklusen, er sikker på at det er årsaken til at jeg mister hele tia. Lite progesteron, kanskje? I så fall er det jo god og enkel hjelp å få :)

Jeg har vært på butikken og kjøpt dyr import-øl og ca 300 kg smågodt :p Mannen lager middag, jeg får lov å sitte på rumpa og pleie meg selv resten av dagen ;) Er vel ingen sak med nedturer når man har så flott mann som dytter meg oppover igjen :Heartred

Nå venter jeg bare på at blødningene skal komme skikkelig igang... Etter at jeg så blod stappa jeg bare inn en tampong, men det var visst ikke kommet så mye på den. Har meeeegavondt i magen, så jeg vet at det kommer!

CD 3

Til tross for kjemisk har tanta vært veldig snill med meg denne gang. Dag en mye vondt men lite blod. Dag to lite vondt men mye blod, men sluttet å blø på kvelden. Dag tre er det ingenting vondt, og blør bare helt vanlig. Håper tanta pakker sammen sakene sine i morgen eller dagen etter det igjen, jeg begynner å bli klar for å prøve på nytt igjen :)

I morgen skal jeg til lege å ta blodprøver, og skal ta nye prøver ca CD 20. Så får vi se om jeg mangler noe, og om jeg kanskje kan få noe tilskudd etter el, feks...

Så nå blir det spennende framover :) Kanskje blir det sommerspire likevel :D

CD 5

Helt på slutten av dagen, så nå er det faktisk snart CD 6 :p Tanta er i hvertfall godt i gang med å pakke sammen sakene sine nå.

Fikk tatt noen blodprøver i går, skal tilbake for nye prøver CD 20/21. Spent på hva de finner ut...

Har veldig lite fokus på prøving for tiden. Orker ikke bestille verken el-tester eller g-tester. Regner med el kommer som vanlig på CD 14, og kommer vel til å kjøre på med aksjer annen hver dag fra en uke før til noen dager etter uansett. Sitter dessuten med en følelse av oppgitthet. Ikke vits å fokusere så mye på prøving og testing og symptomer og alt det der. Jeg blir jo gravid nesten hver måned, men blir jo ikke GRAVID uansett :shifty: Så prøvingen er ikke spennende lenger, det er bare sånn "meh" :meh:
Liten tro på at jeg kommer til å få en spire som sitter...

Og nå har jeg fått andre ting å tenke på, for jeg har fått ny jobb :D Jadda, så ble det drømmejobben da gitt! Begynner til høsten. Spennende og skummelt :p Så har jo en del å glede meg til selv om det ikke blir spire med det første (aldri? :() :happy:

CD 5

Helt på slutten av dagen, så nå er det faktisk snart CD 6 :p Tanta er i hvertfall godt i gang med å pakke sammen sakene sine nå.

Fikk tatt noen blodprøver i går, skal tilbake for nye prøver CD 20/21. Spent på hva de finner ut...

Har veldig lite fokus på prøving for tiden. Orker ikke bestille verken el-tester eller g-tester. Regner med el kommer som vanlig på CD 14, og kommer vel til å kjøre på med aksjer annen hver dag fra en uke før til noen dager etter uansett. Sitter dessuten med en følelse av oppgitthet. Ikke vits å fokusere så mye på prøving og testing og symptomer og alt det der. Jeg blir jo gravid nesten hver måned, men blir jo ikke GRAVID uansett :shifty: Så prøvingen er ikke spennende lenger, det er bare sånn "meh" :meh:
Liten tro på at jeg kommer til å få en spire som sitter...

Og nå har jeg fått andre ting å tenke på, for jeg har fått ny jobb :D Jadda, så ble det drømmejobben da gitt! Begynner til høsten. Spennende og skummelt :p Så har jo en del å glede meg til selv om det ikke blir spire med det første (aldri? :() :happy:
Gratulerer med ny jobb!!!

CD 11

Huhei som tia flyr! Har ikke vært aktiv her på lenge, og plutselig er jeg nesten midt i syklusen og el snart :p

Tok jo noen blodprøver på CD 4 tror jeg det var, og de var hvertfall helt normale. Skal tilbake ca 6 dpo for nye blodprøver, så får vi se om jeg har riktig mengde progesteron... Ironisk nok er det akkurat den pp'en jeg bestemmer meg for å ikke teste etter el at jeg virkelig har behov for å vite akkurat når el er :p Så satser på at kroppen signaliserer dette godt nok :)

Både el-slim og el-murringer begynner å bygge seg opp nå. Har ikke bestilt el-tester, men hadde en igjen i skapet. Måtte selvfølgelig ta den, bare sånn i tilfelle el kommer tidlig. Men den var jo negativ, så da regner jeg med el kommer på CD 14 som normalt. Får ikke testet mer, men kjente såååååh at den testetøsa virkelig våknet til liv :rolleyes: Akkurat som å få tilfredsstilt et kjempebehov jeg ikke visste at jeg hadde b gang :wacky: Helt sykt at det skal være SÅ gøy å tisse i en kopp! Haha, Lenge leve galskapen! :D

Jaja... Godt i gang med aksjer, selv om jeg sitter med en følelse at det ikke er vits. Tror det blir nødvendig med både utredning og tiltak før spira blir sittende, så blir nok neppe noen spire i løpet av sommeren.

Men kanskje til høsten...? Jeg føler av en eller annen grunn for høsten :)

CD 12

Mye murring og stikking, el-ømme pupper og oppblåst i magen. Hadde jeg testet i dag er jeg nesten sikker på at den hadde vært positiv. Venter el i morgen eller senest på torsdag :)

Tiden mot el har gått kjempefort, tror aldri jeg har vært så lite utålmodig fram mot el før :p Nå er jeg plutselig snart i dpo-land igjen, får se om jeg er like tålmodig da :rolleyes:

CD 12

Mye murring og stikking, el-ømme pupper og oppblåst i magen. Hadde jeg testet i dag er jeg nesten sikker på at den hadde vært positiv. Venter el i morgen eller senest på torsdag :)

Tiden mot el har gått kjempefort, tror aldri jeg har vært så lite utålmodig fram mot el før :p Nå er jeg plutselig snart i dpo-land igjen, får se om jeg er like tålmodig da :rolleyes:
Hurra;) håper den sitter nå;)

CD 13

Lurer på om el er i dag? Hatt mye murriger - på grensen til vondt - i går kveld og i morges, i tillegg svak kvalme. Nå har det roet seg ned, så kan være at egget har sluppet allerede... Får se utover dagen og i morgen om hvordan jeg føler meg. Har "heldigvis" ganske klare tegn på når el er, så skal være greit å kartlegge selv om jeg ikke tester etter el :)

Så får vi se om det blir spire, og ikke minst om spira i så fall klarer å klamre seg fast hele veien til målstreken ;)

Jeg har i hvertfall veldig vanskelig med å se for meg at jeg IKKE kan kose meg med blant annet blåskjell og hvitvin i sommer :p

CD 14 - 1 dpo

Hadde egentlig tenkt å si at el var i dag, men kom noen dråper blod i morrest. Bruker jo å blø litt 1, 2 eller 3 dpo, men ikke selve el-dagen. I går veldig oppblåst mage, større brystvorter, litt kvalm, og mye murring og stikking på morgenen. På kvelden var det slim med en blodstripe i.

I dag er det ingenting, bare den etter-el-blødningen. Så da sier jeg at el var i går :)

Vet ikke om jeg er så happy får dpo i dag :rolleyes:Fikk lagt inn aksjer 6, 4 og 2 dager før, men i går våkna guttungen akkurat når vi skulle i seng, så da ble det ingen aksjer :p Tiden vil vise om det holdt :)

CD 16 - 3 dpo

Veldig usikker på hvor mange dpo jeg egentlig er, men skriver 3 dpo som et utgangspunkt. Brun utflod/spotting har jeg hatt siden 1 dpo, og jeg bruker egentlig å få det først 2-3 dpo. Ikke så kjempebøye egentlig, annet enn at jeg må prøve og time blodprøver ca 6 dpo.

Ellers er alle vanlige dpo-symptomer på plass :p Det murrer og stikker litt i magen fra tid til annen. Har vært mye trøtt de siste dagene, men tenker at det er alt for tidlig om det skulle vært et symptom. Tror heller det var behov for helg som er årsaken ;)

Jeg koser meg masse om dagen, kjenner det er utrolig deilig å ikke være så opphengt i om det er spire eller ikke. Jeg forventer tanta ca 9/7, og det er helt greit om hun kommer. Nå har jeg startet nedtellingen til sommerferie :) Bare 2 arbeidsuker igjen, og så reiser vi til Spania 13/7 :D Skal bli så deilig med sol og sommer - og ikke minst VARME! Her jeg bor ligger vi stabilt på gråvær og 10 grader , og sånn har det vært så langt i "sommer" :confused:

CD 17 - 4 dpo

Hvit utflod, hva er det?!??

Har ikke spottet noe siden i går morrest, nå kom det hvit utflod. Jeg har en teori; tror jeg spotter hele dpo de gangene jeg har spire. At det er noe med hormonene som gjør at jeg begynner å småblø... Og når jeg ikke har blitt gravid begynner jeg heller ikke å blø. Så da tror jeg ikke at det er spire denne gangen :p

Blir spennende å se om teorien min stemmer o_O Meneh... Jeg tester jo ikke denne pp'en, så da får jeg vel ikke vite om det er spire eller ikke uansett :rolleyes: Hah, typisk :joyful:

CD 20 - 7 dpo

Har ikke spottet noe mer siden 1-2 dpo. Og teorien min er jo at da er det ikke spire. Så sikker i min sak har jeg vært, at eg tok meg et glass vin med en venninne i går kveld. Normalt avstår jeg helt fra alkohol i dpo, men nå har jeg jo mistet så mange ganger at jeg tenkte et glass vin endrer jo ingenting så tidlig uansett...

Men; i dag syns jeg kanskje høytepuppen er litt øm? :eek: Ikke så mye, så kan jo være bare innbilning... Men syns liksom jeg kjenner det litt som forrige pp, samme plass på samme pupp - bare svakere. Forrige pp kjente jeg det første gang 8 dpo. Og jeg tenker at det er jo ikke mulig?!? For hvis det faktisk er spire UTEN at det er blod, kan det da tenkes at jeg faktisk IKKE kommer til å miste ved IKM? :eek:

Nei, de tankene der tør jeg ikke tenke fullt ut :p Orker ikke begynne å håpe nå. Når vi ikke har klart å bli gravid til nå, kan det likevel vente til etter sommerferien. Så kan jeg kose meg med vin og god mat, og slippe å bekymre meg hele ferien for at jeg skal begynne å blø. For den dagen spira virkelig sitter, da kommer jeg til å være redd laaaaangt ut i svangerskapet, og hele tiden forvente å begynne å blø når som helst. Så jeg må lade opp batteriene med en lang sommerferie først ;)

Mine symptomer - som jeg virkelig prøver så hardt og ikke kjenne etter (ja, særlig! :joyful:)

• Trøtt
  • Tett i nesen/snørrete
  • Øm i puppen
  • Masse hvit utflod
  • Drømmer mye rart
  • Murrer litt i magen av og til

CD 21 - 8 dpo

Jeg har vondt i puppen! JEG HAR VONDT I PUPPEN! Sorry at jeg "roper" altså, men jeg har vondt i puppen! Nå kan det selvfølgelig plutselig bare være et dpo-symptom som ikke betyr noe, men jeg har aldri hatt vonde pupper utenom spire :eek:

Åååh, nå blir jeg jo så spent, og begynner og få forhåpninger :rolleyes: Jeg blør jo ingenting! Kan det virkelig være....? Herreguuuuud! Hadde jeg bare hatt tester, jeg hadde røket på en tvert! Men jeg skal IKKE teste. Ikke før langt over IKM. Tror det bringer ulykke å teste, da blir de bare svakere igjen.

Har forresten tatt blodprøver i dag. Tror de sjekker hcg også. Lurer på om det er for tidlig for hcg å slå ut på blodprøve? Om det er spire altså....

Spent! Nå begynner det å bli for mye for meg :p

Back
Topp