Orkidee
Elsker forumet
Å nei!!! Ikke gi opp, dette skal vi greie alle sammen.CD 1 - pp 10
Tok en test, skimter kun en skygge. Og nå så det ut som tanta kom
Veldig lei nå.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å nei!!! Ikke gi opp, dette skal vi greie alle sammen.CD 1 - pp 10
Tok en test, skimter kun en skygge. Og nå så det ut som tanta kom
Veldig lei nå.
Gratulerer med ny jobb!!!CD 5
Helt på slutten av dagen, så nå er det faktisk snart CD 6 Tanta er i hvertfall godt i gang med å pakke sammen sakene sine nå.
Fikk tatt noen blodprøver i går, skal tilbake for nye prøver CD 20/21. Spent på hva de finner ut...
Har veldig lite fokus på prøving for tiden. Orker ikke bestille verken el-tester eller g-tester. Regner med el kommer som vanlig på CD 14, og kommer vel til å kjøre på med aksjer annen hver dag fra en uke før til noen dager etter uansett. Sitter dessuten med en følelse av oppgitthet. Ikke vits å fokusere så mye på prøving og testing og symptomer og alt det der. Jeg blir jo gravid nesten hver måned, men blir jo ikke GRAVID uansett Så prøvingen er ikke spennende lenger, det er bare sånn "meh"
Liten tro på at jeg kommer til å få en spire som sitter...
Og nå har jeg fått andre ting å tenke på, for jeg har fått ny jobb Jadda, så ble det drømmejobben da gitt! Begynner til høsten. Spennende og skummelt Så har jo en del å glede meg til selv om det ikke blir spire med det første (aldri? )
Tusen takkGratulerer med ny jobb!!!
Hurra håper den sitter nåCD 12
Mye murring og stikking, el-ømme pupper og oppblåst i magen. Hadde jeg testet i dag er jeg nesten sikker på at den hadde vært positiv. Venter el i morgen eller senest på torsdag
Tiden mot el har gått kjempefort, tror aldri jeg har vært så lite utålmodig fram mot el før Nå er jeg plutselig snart i dpo-land igjen, får se om jeg er like tålmodig da