Drømmer om nr. 2

Hoho så spennende :D Og jeg sier det igjen, du er superflink altså som har klart å lavære å teste ! Gleder meg til oppdatering :D

Jeg tok testen! Den er ikke negativ! Den er positiv! Den er helt klart positiv :eek:
Å herregud, å herregud, å herregud! Nå går det! Det går nå! Det må gå nå! Jeg blør jo ikke! Men jeg er gravid?! Å herregud! La det gååå :smiley-angelic001

Håpehåpehåpe :smiley-angelic001

Gratulerer så mye :D

Gratulerer så mye :D Nå må den sitte!

CD 24 - 11 dpo

Tusen takk for alle gratulasjoner, håper jeg kan ta dem med meg helt inn til mars :)

Det er så skummelt, men jeg har faktisk troa denne gang. Det er ikke antydning til blod i det hele tatt! Jeg har kritthvit, litt slimete utflod, nor jeg ikke har hatt før i dpo. Og jeg kjenner at magen min jobber mye mindre enn den har gjort de andre gangene. Litt rart å heie på mindre jobbing når man er gravid, men jeg tror magen har jobbet med å støte ut egget de andre gangene o_O Noe som jo forklarer spottingen. Nå har jeg på følelsen at jeg ikke kommer til å se blod på mange måneder :D Farlig å tro så mye, men klarer ikke å la være å håpe :)

Har ikke flere tester i hus. Kun en digital, men den våger jeg meg ikke på før jeg har sett stigning:rolleyes: Så jeg skal ut å kjøpe en 2-pk CB+ på apoteket senere i dag. Kommer til å teste på nytt i ettermiddag/kveld, og skal holde dere oppdatert :)

Så hærlig :D Nå skal kroppen holde på spiren hele veien til mars ! Basta ;) Gleder meg til oppdatreing :D

Nå har vi vært ute på farta sia ca kl 14. Jeg har holdt meg siden kl 13. Mannen er ute å kjøper tester, nærmeste apoteket var stengt så fikk ikke kjøpt selv. Spent på testing når han kommer tilbake igjen :) Håper virkelig den er sterkere, men prøver å overbevise meg selv om at det er helt normalt om den ikke stiger så mye på bare en dag :p

Så hærlig :D Nå skal kroppen holde på spiren hele veien til mars ! Basta ;) Gleder meg til oppdatreing :D
Så gøy!!! Nå ble jeg skikkelig glad. Gratulerer;)
Takk :) Så godt å ha andre som håper sammen med meg.

I dag er puppene liksom større, og mer ømme. Og har vært litt sånn småkvalm i flere timer nå. Ikke kjent noe kvalme før i dag, så håper det er et godt tegn på at hcg stiger :)

Nå har vi vært ute på farta sia ca kl 14. Jeg har holdt meg siden kl 13. Mannen er ute å kjøper tester, nærmeste apoteket var stengt så fikk ikke kjøpt selv. Spent på testing når han kommer tilbake igjen :) Håper virkelig den er sterkere, men prøver å overbevise meg selv om at det er helt normalt om den ikke stiger så mye på bare en dag :p

Spent på testen nå altså :D Jeg hadde en fin stigning på cb+ testene fra 10 dpo og til 11 dpo ;)

Back
Topp