Drømmer om nr. 2

Sukk... Man prøver og gi tydelige instrukser, men ska man ha noe gjort, må man gjøre det selv :p Mannen kom jo selvfølgelig hjem med 2 Valunio-tester som jeg har hørt så mye "godt" om. Prøvde å presisere at det måtte være samme som den jeg tok i går, det er jo liksom litt av poenget når man vil se stigning :rolleyes:

Menmen, jaja... Den er uten tvil positiv uansett, og tror også det er stigning fra i går :D Selv om det er litt vanskelig å se når det ikke er samme test.

Hva mener dere andre?
image.jpg

Sukk... Man prøver og gi tydelige instrukser, men ska man ha noe gjort, må man gjøre det selv :p Mannen kom jo selvfølgelig hjem med 2 Valunio-tester som jeg har hørt så mye "godt" om. Prøvde å presisere at det måtte være samme som den jeg tok i går, det er jo liksom litt av poenget når man vil se stigning :rolleyes:

Menmen, jaja... Den er uten tvil positiv uansett, og tror også det er stigning fra i går :D Selv om det er litt vanskelig å se når det ikke er samme test.

Hva mener dere andre?
Vis vedlegget 124676

Uten tvil positiv ja :D Vil nok tro at det er en stigning fra i går ;)

Gratulerer så masse med positiv test:D

CD 24 - 12 dpo

Jeg liker ikke de Valunio-testene altså. Streken blir jo bare sterkere og sterkere etterhvert som timene går, så det er jo umulig å sammenligne dagens med gårdagens.

Men her er hvertfall den jeg tok i dag:
image.jpg
Dette er før den er tørket, og ser man på den fra i går før den var tørket, er det hvertfall ikke svakere strek i dag :)

Jeg tar den digitale senere i dag, og så tror jeg rett og slett at jeg lar det være med det. Det er ingenting som tilsier at jeg skal miste denne gangen. Ikke et spor av blod, fortsatt bare helt kritthvit utflod :happy:

Har ingen erfaring med de testene der, men ser ikke ut som at det er noen tvil på at den digitale vil slå ut hvert fall :D

CD 24 - 12 dpo

Jeg liker ikke de Valunio-testene altså. Streken blir jo bare sterkere og sterkere etterhvert som timene går, så det er jo umulig å sammenligne dagens med gårdagens.

Men her er hvertfall den jeg tok i dag:
Vis vedlegget 124779
Dette er før den er tørket, og ser man på den fra i går før den var tørket, er det hvertfall ikke svakere strek i dag :)

Jeg tar den digitale senere i dag, og så tror jeg rett og slett at jeg lar det være med det. Det er ingenting som tilsier at jeg skal miste denne gangen. Ikke et spor av blod, fortsatt bare helt kritthvit utflod :happy:
Fine, sterke testen :D

Brent av erfaring har jeg jo såklart ikke klart å slå meg til ro med tester jeg ikke kjenner noe til.. Så jada, jeg har hastet av gårde til søndagsåpent apotek for å få tak i tester jeg stoler på :p En ting er sikkert; det lønner seg IKKE å ikke bestille tester på nett når man går over i ny pp :rolleyes:

Jeg tok en test (to) nå i ettermiddag, skal ta den siste i morgen ettermiddag ca samme tidspunkt som i dag. Da kan jeg være sikker på stigning :)

Men dette går bra. Det gjør det. Denne gangen er alt annerledes. Som mannen sier: denne gangen er det på ordentlig :happy:
image.jpg

Tusen takk dere :Heartred Dette er bare helt uvirkelig! Kan ikke tro at det faktisk skal gå bra denne gangen :happy:

Jo nå skal det gå bra! Nå skal spire sitte hele veien, og du til slutt sitter med en liten bebis i armene i mars :D

Back
Topp