Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke heeelt sikker på hvordan prøver jeg har tatt Men siden jeg har så mye småblødninger i dpo, pluss at jeg har mistet så mange ganger, har jeg hvertfall fått sjekket progesteron-nivået. Og så vet jeg at proaktin blir sjekket, for dette var noe forhøyet på blodprøvene jeg tok CD 4. Noe som kan ha sammenheng med at jeg ble gravid forrige pp, og hadde veldig ømme pupper Og så mener jeg legen sa at hcg ble sjekket.Ojojoj så spennende Tenk om det er en spire som gjør det Hvilke blodprøver har du tatt?
Ikke heeelt sikker på hvordan prøver jeg har tatt Men siden jeg har så mye småblødninger i dpo, pluss at jeg har mistet så mange ganger, har jeg hvertfall fått sjekket progesteron-nivået. Og så vet jeg at proaktin blir sjekket, for dette var noe forhøyet på blodprøvene jeg tok CD 4. Noe som kan ha sammenheng med at jeg ble gravid forrige pp, og hadde veldig ømme pupper Og så mener jeg legen sa at hcg ble sjekket.
Så nå er jeg litt spent på hva prøvene viser, og om jeg trenger videre utredning.
Haha, godt det ikke bare er meg som ikke har peiling på hva man tester hos legen Hadde vært noe med fin hcg-verdi *drømmesegbort*Ja det hørtes spennende ut Jeg var også og tok blodpørver idag, men aner ikke hvilke, haha Jeg er på første pergosyklus da, så iallefall progesteron Men spennende med hcg også da ! Plutselig har den en fiiin verdi
Forrige gang fikk jeg svar på morgenen to dager senere. Så jeg kan jo håpe på svar i morgen Men er nok ikke usannsynlig med svar over helgaNår får du svar på prøvene?
Gleder meg til å høreHaha, godt det ikke bare er meg som ikke har peiling på hva man tester hos legen Hadde vært noe med fin hcg-verdi *drømmesegbort*
Forrige gang fikk jeg svar på morgenen to dager senere. Så jeg kan jo håpe på svar i morgen Men er nok ikke usannsynlig med svar over helga
Haha, godt det ikke bare er meg som ikke har peiling på hva man tester hos legen Hadde vært noe med fin hcg-verdi *drømmesegbort*
Forrige gang fikk jeg svar på morgenen to dager senere. Så jeg kan jo håpe på svar i morgen Men er nok ikke usannsynlig med svar over helga
Aldri!! Haha! Neida... Joda... Neida... Hehe. Tør ikke teste, tror det bringer ulykke Så jeg har ikke bestilt noen tester denne gangen. Men helt ærlig hadde jeg testet i går dersom jeg hadde hatt tester i hus Men tror bare jeg skal vente å se om tanta dukker opp eller ikke. Blir så skuffet hver gang det ender i kjemisk, orker ikke å vite om enda en spire som ikke blir til noe mer.Spennende Når ryker første test?
Aldri!! Haha! Neida... Joda... Neida... Hehe. Tør ikke teste, tror det bringer ulykke Så jeg har ikke bestilt noen tester denne gangen. Men helt ærlig hadde jeg testet i går dersom jeg hadde hatt tester i hus Men tror bare jeg skal vente å se om tanta dukker opp eller ikke. Blir så skuffet hver gang det ender i kjemisk, orker ikke å vite om enda en spire som ikke blir til noe mer.
Nei, altså jeg hadde klikket bananas hvis jeg hadde tester i hus Men jeg har bare en cb+, og den er det nok for tidlig med. Jeg leker med tanken på å bruke den i morgen tidlig, men jeg skal prøve å holde megHjelpes, du er sterk altså ! Du må gjerne sende over litt viljestyrke, for jeg klarer ikke å la testene ligge i fred selvom jeg bare er 10 dpo enda og det fortsatt er tidlig ! Haha Du er flink altså !!
Nei, altså jeg hadde klikket bananas hvis jeg hadde tester i hus Men jeg har bare en cb+, og den er det nok for tidlig med. Jeg leker med tanken på å bruke den i morgen tidlig, men jeg skal prøve å holde meg
Huff, ja tanta mi snudde jo bare i døra. Kom seg til flyplassen men satte seg aldri på flyet, og kom tilbake samme dag Men neste gang hun drar, bytter jeg lås på døra før hun rekker tilbake igjenHøres lovende ut!! Tror hu ble sendt på ferie. Håper hun blir borte i 9 måneder. Tanta mi kom tilbake etter 3 dager sist gang
Takk for kryssingSå utrolig flink du er som ikke har testet enda Jeg hadde hvert fall ikke klart det, hahah
Høres lovende ut dette, krysser alt jeg kan for at det er spire på gang
Huff, ja tanta mi snudde jo bare i døra. Kom seg til flyplassen men satte seg aldri på flyet, og kom tilbake samme dag Men neste gang hun drar, bytter jeg lås på døra før hun rekker tilbake igjen