Begynner nesten å tro det jaJo nå skal det gå bra! Nå skal spire sitte hele veien, og du til slutt sitter med en liten bebis i armene i mars
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Begynner nesten å tro det jaJo nå skal det gå bra! Nå skal spire sitte hele veien, og du til slutt sitter med en liten bebis i armene i mars
Ja, må nok inn der og gjøre meg bekjent Flytter vel også over dagboken min etterhvert, men avventer det bittelitt.. Flytting av dagbok - da er det liksom virkelig daDagens test er uten tvil sterkere jeg har sneket meg såvidt inn på marsforumet det er bare å ta turen innom tenkte å få flyttet dagboken min om en uke kanskje
CD 25 - 13 dpo
Altså... Nå har jeg telt på fingrene x antall ganger og kommet fram til at en eller annen plass i dpo-land har jeg gått feil. Hvis jeg tar utgangspunkt i at eggløsning var CD 13, er jeg bare 12 dpo i dag Vet ikke helt hva jeg har styrt med, men har virkelig ikke hatt hodet med meg de her dagene
Jaja, spiller ingen trille. Holder meg til 13 dpo i dag, tror ikke jeg kommer til å finne ut når jeg faktisk hadde el, og med så sterke tester vil det overraske meg om jeg er mindre enn 13 dpo i dag.
Uansett... Har tatt min siste test i dag Og det håper jeg virkelig blir min siste test! Den er sterk og fin den Vet ikke om den fargemessig er sterkere enn den i går, men den fyller ut linjene helt, noe gårdagens ikke gjorde.
Til sammenligning (den nederste er fra i dag - ikke helt tørket enda):
Vis vedlegget 125024
Nå er jeg fornøyd. Og lykkelig! Etter 3 kjemiske og en MA, har kroppen og spira endelig funnet ut at de skal spille på lag Og de har rottet seg sammen mot den grinete tanta, og sendt henne avgårde på lang ferie. Og jeg har bytta lås på døra! Hun er ikke velkommen tilbake på lenge
Mon tro om jeg skal inn å snuse litt på mars-forumet? Tror det er flere flotte damer som har flyttet over dit de siste ukene, og flere skal det nok bli
Så flott! kjempe glad på deres vegne, men Jeg kommer til å savne dere her...Håper jeg kommer etter!Nyt tidenDagens test er uten tvil sterkere jeg har sneket meg såvidt inn på marsforumet det er bare å ta turen innom tenkte å få flyttet dagboken min om en uke kanskje
Du kommer jo etter så klartSå flott! kjempe glad på deres vegne, men Jeg kommer til å savne dere her...Håper jeg kommer etter!Nyt tiden
JEg har hvertfall gjort alt jeg kanDu kommer jo etter så klart
Du kommer jo snart etter ♡♡Så flott! kjempe glad på deres vegne, men Jeg kommer til å savne dere her...Håper jeg kommer etter!Nyt tiden
Ja, håper det BLir jo gravid, mend et vil jo ikke vare. MEn deres historier gir meg håp!Du kommer jo snart etter ♡♡
Ja, det er bare helt utrolig Jeg er jo bortreist hele sommeren, så ukene til ul kommer til å gå kjempefort! Nå gleder jeg meg så masse til å nyte dette svangerskapet - med alle vondter og goder det medfører Har en kjempegod følelse om at alt blir å gå bra for oss denne gangen Håper det stemmer.Så utrolig kult kan tenke meg din far ble både glad og overrasket
Jeg har også time til ul første åpningsdag etter ferien akkurat en uke før deg Dette blir kjempegøy og helt fantastisk
Jeg har også en veldig god følelse. Har alltid tenkt at det skal gå bra, men denne gangen tror jeg på detJa, det er bare helt utrolig Jeg er jo bortreist hele sommeren, så ukene til ul kommer til å gå kjempefort! Nå gleder jeg meg så masse til å nyte dette svangerskapet - med alle vondter og goder det medfører Har en kjempegod følelse om at alt blir å gå bra for oss denne gangen Håper det stemmer.
God ferie, og lykke til på ul når den tid kommerJa, det er bare helt utrolig Jeg er jo bortreist hele sommeren, så ukene til ul kommer til å gå kjempefort! Nå gleder jeg meg så masse til å nyte dette svangerskapet - med alle vondter og goder det medfører Har en kjempegod følelse om at alt blir å gå bra for oss denne gangen Håper det stemmer.