Drømmer om nr. 2

Gratulerer igjen :D Kjempefine tester!

CD 25 - 13 dpo

Altså... Nå har jeg telt på fingrene x antall ganger og kommet fram til at en eller annen plass i dpo-land har jeg gått feil. Hvis jeg tar utgangspunkt i at eggløsning var CD 13, er jeg bare 12 dpo i dag :p Vet ikke helt hva jeg har styrt med, men har virkelig ikke hatt hodet med meg de her dagene :rolleyes:

Jaja, spiller ingen trille. Holder meg til 13 dpo i dag, tror ikke jeg kommer til å finne ut når jeg faktisk hadde el, og med så sterke tester vil det overraske meg om jeg er mindre enn 13 dpo i dag.

Uansett... Har tatt min siste test i dag :smiley-bounce012 Og det håper jeg virkelig blir min siste test! Den er sterk og fin den :D Vet ikke om den fargemessig er sterkere enn den i går, men den fyller ut linjene helt, noe gårdagens ikke gjorde.

Til sammenligning (den nederste er fra i dag - ikke helt tørket enda):
image.jpg
Nå er jeg fornøyd. Og lykkelig! Etter 3 kjemiske og en MA, har kroppen og spira endelig funnet ut at de skal spille på lag :D Og de har rottet seg sammen mot den grinete tanta, og sendt henne avgårde på lang ferie. Og jeg har bytta lås på døra! Hun er ikke velkommen tilbake på lenge ;)

Mon tro om jeg skal inn å snuse litt på mars-forumet? Tror det er flere flotte damer som har flyttet over dit de siste ukene, og flere skal det nok bli :)

Dagens test er uten tvil sterkere :D jeg har sneket meg såvidt inn på marsforumet :) det er bare å ta turen innom :D tenkte å få flyttet dagboken min om en uke kanskje :)

Dagens test er uten tvil sterkere :D jeg har sneket meg såvidt inn på marsforumet :) det er bare å ta turen innom :D tenkte å få flyttet dagboken min om en uke kanskje :)
Ja, må nok inn der og gjøre meg bekjent ;) Flytter vel også over dagboken min etterhvert, men avventer det bittelitt.. Flytting av dagbok - da er det liksom virkelig da :eek:

CD 25 - 13 dpo

Altså... Nå har jeg telt på fingrene x antall ganger og kommet fram til at en eller annen plass i dpo-land har jeg gått feil. Hvis jeg tar utgangspunkt i at eggløsning var CD 13, er jeg bare 12 dpo i dag :p Vet ikke helt hva jeg har styrt med, men har virkelig ikke hatt hodet med meg de her dagene :rolleyes:

Jaja, spiller ingen trille. Holder meg til 13 dpo i dag, tror ikke jeg kommer til å finne ut når jeg faktisk hadde el, og med så sterke tester vil det overraske meg om jeg er mindre enn 13 dpo i dag.

Uansett... Har tatt min siste test i dag :smiley-bounce012 Og det håper jeg virkelig blir min siste test! Den er sterk og fin den :D Vet ikke om den fargemessig er sterkere enn den i går, men den fyller ut linjene helt, noe gårdagens ikke gjorde.

Til sammenligning (den nederste er fra i dag - ikke helt tørket enda):
Vis vedlegget 125024
Nå er jeg fornøyd. Og lykkelig! Etter 3 kjemiske og en MA, har kroppen og spira endelig funnet ut at de skal spille på lag :D Og de har rottet seg sammen mot den grinete tanta, og sendt henne avgårde på lang ferie. Og jeg har bytta lås på døra! Hun er ikke velkommen tilbake på lenge ;)

Mon tro om jeg skal inn å snuse litt på mars-forumet? Tror det er flere flotte damer som har flyttet over dit de siste ukene, og flere skal det nok bli :)
Så flott! kjempe glad på deres vegne, men Jeg kommer til å savne dere her...Håper jeg kommer etter!Nyt tiden:)

4+0

Ferdig med CD ditt og dpo datt!
:smiley-bounce016

Jeg har bestemt meg for at el var tirsdag 23. juni, og er da 4+0 i dag :D Det er rett og slett ikke mulig at jeg har fått så sterk strek på den første CB+ noe tidligere enn 10 dpo.

Det begynner å synke inn at jeg faktisk er gravid. Formen er det så som så med. Jeg er kjempetrøtt hele tiden, tenker bare på å sove. Puppene er noen ganger litt ømme, som regel er de kjempevonde :p Når jeg la meg i går kveld fikk jeg halsbrann. Tidligere i dag fikk jeg jernsmak i munnen - helt grusomt :yuck: Og jeg går og er småkvalm/uggen hele tiden. Synes jeg merker kvalmen mer og mer, tunga liksom vokser i munnen.

Så jada, her kommer symptomene på løpende bånd. Helt fantastisk! Elsker og kjenne at jeg er gravid :D

Herlig med 4+0 og nå må det bli mange mnd til å telle ned til :D

Metallsmak heter det, ikke jernsmak... Hjelpes :p Mon tro om man blir ekstra surrete av å være gravid. Eller om det bare er trøttheten som er årsaken? Hodet mitt er i hvertfall ikke skrudd helt på for tiden :rolleyes: To kvelder på rad har jeg tatt guttungens fluortabletter i stedet for folsyre... Og den tredje kvelden pusset jeg tennene til guttungen men min tannbørst, til hans store fornøyelse :p Han holdt på å le seg ihjel stakkar :p

Jaja... Skal ikke være lett :)

4+1

Da har jeg fått svar på prøvene jeg tok for en uke siden. Progesteron så helt normalt ut, og ble målt til 36. Eneste han stusset litt på var at prolaktin-nivået var noe forhøyet, han kunne ikke helt forklare hvorfor :p Legen spurte om syklusen fortsatt var like turbulent, og jeg fortalte at jeg ikke hadde blødd noe denne syklusen :) Han vurderte det da sånn at kanskje syklusen min endelig har stabilisert seg etter MA'en, og at det nok ikke var nødvendig med videre henvisning per i dag. Da måtte jeg på en pen måte forklare at jeg var nok litt uenig, og kunne tenke meg at det var nødvendig med henvisning til tidlig ultralyd :D

Hihi, gøy! Legen ble overrasket, så da har de nok ikke målt hcg likevel. Men han kunne plutselig forklare hvorfor prolaktin var forhøyet ;)

Kan legge til at legen jeg har snakket med, ikke er fastlegen min, men min egen far! Så det ble litt jubel i telefonen når han skjønte hva jeg sa :D

Så har jeg fått time til "tidlig" ultralyd 18. august. Nå reiser jeg på ferie i 4 uker, og gynekolog-senteret har sommersteng til 17. august, så dette er tidligste mulige time. Da er jeg akkurat 10+0, så bør hvertfall være godt mulig å se at alt er bra, og anslå termin ettersom jeg ikke er helt 100 % sikker på når el var.

Jeg sier meg for så vidt ferdig med testingen, men lurer på om jeg skal ta en siste test i helga. Har litt lyst å være helt sikker på at hcg stiger tilfredsstillende før jeg reiser på ferie til utlandet på mandag. Tenker jeg kan ta en digital da, den bør jo gi meg sånn ca riktig svar :)

Så utrolig kult :D kan tenke meg din far ble både glad og overrasket :)

Jeg har også time til ul første åpningsdag etter ferien :p akkurat en uke før deg :) Dette blir kjempegøy og helt fantastisk :)

Så utrolig kult :D kan tenke meg din far ble både glad og overrasket :)

Jeg har også time til ul første åpningsdag etter ferien :p akkurat en uke før deg :) Dette blir kjempegøy og helt fantastisk :)
Ja, det er bare helt utrolig :) Jeg er jo bortreist hele sommeren, så ukene til ul kommer til å gå kjempefort! Nå gleder jeg meg så masse til å nyte dette svangerskapet - med alle vondter og goder det medfører :p Har en kjempegod følelse om at alt blir å gå bra for oss denne gangen :) Håper det stemmer.

Ja, det er bare helt utrolig :) Jeg er jo bortreist hele sommeren, så ukene til ul kommer til å gå kjempefort! Nå gleder jeg meg så masse til å nyte dette svangerskapet - med alle vondter og goder det medfører :p Har en kjempegod følelse om at alt blir å gå bra for oss denne gangen :) Håper det stemmer.
Jeg har også en veldig god følelse. Har alltid tenkt at det skal gå bra, men denne gangen tror jeg på det :D

God ferie, og lykke til på ul når den tid kommer :)

Back
Topp