Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kos dere!
Tusen takkHappy humping
Woho blir spennede å følge med!CD 14
Negativ el-test i dag. Da regner jeg 1 dpo i morgen
Vis vedlegget 119309
Herlig! Ser ut som dette blir en "normal" syklus med positiv test CD 13, el på CD 14, og forhåpentligvis IKM den 13.6 Satser i allefall på at det ikke blir lutealfase på bare 10 dager slik som sist
Åååå, så gøy med dpo igjen! Kun to strimmeltester igjen (prøve å ikke bestille flere), og da blir det testing på IKM. Bare 14 dager igjen til testing
Let the countdown begin!
Takk Spent selv. Har en god følelse denne gangen. Tenker liksom at 9 mnd prøving er nokWoho blir spennede å følge med!
Jeg tror på deg! Nå må det være deres tur også. Jeg drømte denne mnd at min søster var gravid, og der vet jeg at det ikke er sjangs på at hun er rare drømmerCD 17 - 3 dpo
Dagene snegler seg av gårde... Foreløpige (ikke)-symptomer:
I går hadde jeg en sterk følelse av klaff. Hvorfor skulle det ikke bli spire nå liksom? Har jo truffet på el, og statistisk sett burde det jo klaffe etter så mange måneder med prøving
- Mye murringer i magen (hatt siden el)
- Trøtt
- Drømmer helt vilt! Ut på nye eventyr hver natt, helt utslitt når jeg våkner (kan være derfor jeg er så trøtt)
- Litt ømme pupper (hatt siden før el, men kan ikke huske å ha hatt det noe særlig i dpo-land før)
I dag er følelsen litt mer laber.... Hvorfor skulle det bli spire nå liksom? Etter så mange måneder med prøving føles det ikke sannsynlig at det skulle klaffe
Så ja, det går litt opp og ned
Har kun to strimmeltester og en digital med uke, så kommer ikke til å teste før jeg nærmer meg IKM. Så får vi se...
Takk for at du trorJeg tror på deg! Nå må det være deres tur også. Jeg drømte denne mnd at min søster var gravid, og der vet jeg at det ikke er sjangs på at hun er rare drømmer
Fingers crossed. Når tester du?CD 18 - 4 dpo
Har ikke konstante murringer i magen, men får litt sånn mensenvondt med jevne mellomrom. Har fortsatt litt ømme pupper, men vet ikke om jeg skal ta det som et symptom på hverken det ene eller det andre... Bruker ikke få ømme pupper når jeg har el, men ømme brystvorter. Nå er liksom hele puppen øm, og litt sånn "tung" når jeg tar av bh'en Samtidig har jeg aldri hatt ømme pupper før ca en uke etter IKM når jeg har vært gravid Så får bare vente å se hvordan det utvikler seg.
Jeg er så veldig tørr i munnen, og tørst. Og så lyst på sitron-is!
Og i dag har jeg fått mye slimete, brun-oransje utflod Ser ut som det er litt gammelt blod som kommer ut. Fikk en bitteliten blødning i går morrest, mye mindre enn den el-blødningen jeg vanligvis får og som varer i ca 2 dager.
Så nå begynner det å bli spennende Får se om jeg klarer å holde meg fra å bestille flere tester, eller om testetøsa vinner denne gangen også
Tester torsdag/fredag neste uke tror jeg. Har bare 2 tester, så må liksom vente til jeg kan få et klart svar IKM fredag eller lørdag hvis lutealfasen er normal igjen.Fingers crossed. Når tester du?
he he, stemmer for den sixte he he, men forstår at du vil venteTester torsdag/fredag neste uke tror jeg. Har bare 2 tester, så må liksom vente til jeg kan få et klart svar IKM fredag eller lørdag hvis lutealfasen er normal igjen.
Men hvis jeg får økende symptomer spørs det om jeg klarer å vente så lenge Da bestiller jeg flere tester og går amok i helga
Får se hva det blir til. Er jo så gøy å testehe he, stemmer for den sixte he he, men forstår at du vil vente
Hurra for mulig festeblødning og hurra for jobbintervju Krysser fingre.CD 19 - 5 dpo
Bittelitt brunt blod/utflod i trusa når jeg gikk på do nå på jobb Det er ikke etter-el blødning, for den kom 3 dpo. Kan jo selvfølgelig være "vanlig" spotting som jeg har hatt i dpo tidligere sykluser, men herreguuuuud som jeg håper det er festeblødning
Og jeg ble nettopp innkalt til intervju på drømmejobben
I dag er en fin dag
Tusen takk! Plutselig ble alt veldig spennendeHurra for mulig festeblødning og hurra for jobbintervju Krysser fingre.