Drømmer om nr. 2

CD 25 - 10 dpo

Tok ny test i morrest, samme svake streken som testen i går. Hører flere her inne som forteller om skyggestreker på bt sine tester i det siste, og tenker at det nok er skyggestreker jeg også har fått :(

Det er tidlig enda, så kan jo hende jeg får positiv test senere, men har på følelsen av at jeg ikke er gravid likevel. Skuffet selvfølgelig, men det er likevel greit. Jeg får tatt det helt ut på fest med jobben på fredag, og avlivet noen rykter blant kollegaene mine. Jeg vet at det er en del som har spekulert og tror jeg er gravid! Så blir det hvertfall stille fra dem ei stund ;)

Fikk skikkelige mensmurringer i går kveld, og i dag kom det noen dråpen blod når jeg var på do. IKM er ikke før torsdag/fredag, og tanta har aldri kommet for tidlig før :( Føles som tanta er rett rundt hjørnet, men håper selvfølgelig den holder seg unna en stund til....

Legger ut bilde av dagens test så har jeg noe å se tilbake på og sammenligne med senere tester :)image.jpg image.jpg

Merkelig følelse i magen... Minner av og til litt om mensensmerter, andre ganger er det helt rart ubehagelig. Vanskelig å beskrive :p

Ellers har jeg utover ettermiddagen hvert tidvis uggen og småkvalm. Nå i kveld syns jeg puppene mine føles litt ømme. Jeg får ømme brystvorter i tiden fra el til IKM, men nå er det mer hele puppen som er øm. Men det er så svakt at jeg liksom må kjenne etter, og da kan det likegjerne være innbilning ;)

Foruten den spottingen tidligere i dag er det ingen tegn til tanta... Så er spent på testing i morgen tidlig, selv om jeg egentlig ikke tror på sterkere strek :p

CD 26 - 11 dpo

Gravid??

Symptomer:
Murringer/stikkinger i magen
Tidvise "tak" nederst i korsryggen og høyre hofte
Uggen og småkvalm
Lettere øm i puppene
Trøtt
Sulten hele tiden

Og ikke minst 2 streker på alle g-tester jeg tar!! :p
image.jpg Dagens test synes jeg er sterkere enn testene i helga. Denne er ikke tørka enda, og streken er lettere å se enn på de to andre testene. Spent på å se testen når jeg kommer hjem, og den har tørket :p

Det begynner å gå opp for meg at jeg kanskje faktisk er gravid! Vet ikke helt om jeg tør å tro på det :eek:

Er spent på ny test i morgen, håper på enda sterkere streker nå framover. Småspotter litt, men det gjør jeg jo gjennom hele syklusen min, så stresser ikke så mye med det enda :)

Håper virkelig at spiren sitter nå og at jeg ikke mister flere ganger. Alle gode ting er tre...? :D

Last edited:
Spennende altså :D Krysser alt jeg kan for deg :D

CD 27 - 12 dpo

*sukk*

Samme svake tester... Dagens var i tillegg full av små krater etter at den var tørket, så vanskelig å se streken. Vet ikke om den egentlig var gyldig :p

Tanta ikke kommet enda, men litt ruskete, brunt blod ved dobesøk i morrest, og har hatt litt brun utflod i dag. Tanta kommer vel på torsdag :(

Dumme spira som ikke vil sitte fast! Eller dumme kroppen som ikke holder på spira, spira kan vel ikke være dum :shy:

CD 28 - 13 dpo

Så var det ikke heelt tanta heelt enda likevel.... Foreløpig er det liksom bare litt gammelt, grumsete blod som kommer på morgenen og ettermiddag. Ingenting midt på dagen eller kvelden. Tipper TR kommer innen torsdag, bruker vel bare litt tid på å komme skikkelig i gang ;)

Tester en siste gang på fredag hvis ikke tanta er kommet til da. Har ingen tro, men da vet jeg i hvertfall med sikkerhet :p

Skjønner ikke hvorfor ikke kroppen min vare kan nullstille seg nå?? Enda jeg er helt sikker på at det ikke er håp om spire som sitter denne gang, har jeg fortsatt en del symptomer :rolleyes:

Jeg er trøtt og uopplagt. Fortsatt litt ømme pupper, det har jeg aldri ved TR. Kvalm og uggen. Nå vet jeg egentlig ikke hvordan svangerskapskvalme føles, da jeg ikke var plaget med det når jeg gikk gravid med sønnen min. Men jeg er "urolig" i magen, litt som bilsyk men ikke helt. Føler meg sulten, men likevel ikke....

Akk... Vet liksom ikke helt hva jeg skal tro... Ikke ordentlig TR heller, bare sånn brunt blod :wtf:

Krysser alt jeg kan for at det er spire på gang :D

CD 1 (2? 3?) pp 5 etter MA

Jaja, så var det tanta likevel da... Kjente henne ikke igjen først, hun var så mye kraftigere sist jeg så henne :p Så litt usikker på når jeg skal regne som dag 1 i syklusen, men tar utgangspunkt i at det er i dag. Så nøye er det ikke uansett ;)

Går inn i vår 8 måned med prøving! Hadde ikke trodd det skulle ta så lang tid, men sånn er det vel bare noen ganger...

Ikke bestemt meg enda for om jeg skal teste etter el denne gangen, eller bare kjøre på annen hver dag fra TR er over. Får se hva det blir til når det nærmer seg. Mye styr med all den testingen, men jeg liker jo å ha kontroll :p

I morgen blir det vin og kos med gode kollegaer, og jeg gleder meg som en unge :D

CD 3

Rar TR denne gang... I går var det full flom helt plutselig! Nå ser det ut som at tanta er på tur å pakke sammen sakene sine allerede på dag 3. Men mistenker at det kanskje blir noen dager med spotting før jeg er helt ferdig :p

Dersom det blir klaff denne pp, får jeg termin 31. januar, 3 dager etter guttungens bursdag :eek: Satser på at det er et godt tegn ;)

CD 4

Så har tanta pakket og reist for denne gang... Var bare en kort visitt, hadde det visst travelt eller noe :p Begynte så smått på torsdag, full flom på fredag, og bare bittelitt i går... Ikke mer enn en dråpe i morrest...

Men har fortsatt merkelig følelse i magen. Aldri opplevd mensmurringer etter TR, og det stikker på høyre side ned mot låret liksom... Og litt ømme pupper enda, vet ikke helt hva det skal bety o_O

Hadde jeg ikke visst bedre skulle jeg tro det var el på vei! Føles litt sånn. Men det er jo alt for tidlig :p

CD 5

Har en "down day" i dag... Fikk ikke sove i går kveld fordi tanken slo meg at jeg kanskje ikke får flere barn. Tenker at noe må være galt når jeg stadig vekk blir gravid, men ikke klarer å holde på spira :( Var usikker på om jeg skulle bestille nye el- og g-tester, eller bare "la det stå til". Jeg vet jo at vi treffer på el, men hva er vitsen med det når spira ikke sitter uansett. Så mye styr med å teste etter el - og treffe på el - uten at det resulterer i noe liksom. Blir litt lei! :oops:

Men: jeg bestiller tester likevel! Må klare å holde meg positiv, det er mest sannsynlig tilfeldig at mannens svømmere har truffet på bad eggs :bored:
Nå - - skal spira for pokker meg sitte :p

Jeg nyter at jeg kunne spise brie og spekeskinke til lunsj i dag. Jeg nyter at morgenkaffen smakte fortreffelig. Jeg nyter at jeg kan ta meg et glass vin i kveld, til og med selv om det bare er mandag. Og jeg nyter at det blir enda en måned med kvalitetstid :cool14 med mannen, i stedet for sløve kvelder foran tv og iPad hvor ingen uansett snakker med hverandre ;)

Back
Topp