Ja, er kjempespent selv! Kommer garantert til å svi av første test på lørdagSå utrolig spennende nå er jeg hvert fall spent på testingen din når det blir tid for det
Hvordan går det med deg da? Testet noe mer?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, er kjempespent selv! Kommer garantert til å svi av første test på lørdagSå utrolig spennende nå er jeg hvert fall spent på testingen din når det blir tid for det
Ja, er kjempespent selv! Kommer garantert til å svi av første test på lørdag
Hvordan går det med deg da? Testet noe mer?
Jeg ser strek på testen dinDet skjønner jeg godt
Ja nettopp tatt en test til nå, og syns jeg skimter noe ultra svakt
Jeg ser strek på testen din
Tusen takkSpennende Lykke til med testing snart
Håper jeg skal klare å holde meg i morgen, men er ikke sikkert! Har uansett så mange tester, og da er det ikke så farlig om jeg "kaster bort" en test. Men er jo veldig liten sjanse for positiv test så tidlig, selv om jeg skulle være gravidOi så spennende da Nå blir det spennende med testedager for deg når testetøsa ikke gir seg
Håper jeg skal klare å holde meg i morgen, men er ikke sikkert! Har uansett så mange tester, og da er det ikke så farlig om jeg "kaster bort" en test. Men er jo veldig liten sjanse for positiv test så tidlig, selv om jeg skulle være gravid
Ja, er kjempespennendeSpennende
Gjør du det? Ååh, er så svakt at jeg nesten får tårer i øynene av å stirre/fokusere på testen Spent på ny test i morgen!Kan skimte noe veeeldig svakt der
Gjør du det? Ååh, er så svakt at jeg nesten får tårer i øynene av å stirre/fokusere på testen Spent på ny test i morgen!
Takker og bukker for detHeheh, kjenner igjen følelsen! Men jeg ser noe svakt der altså og jeg krysser alt jeg kan for sterkere strek i morgen