Drømmer om nr. 2

Ja, er kjempespent selv! Kommer garantert til å svi av første test på lørdag :p

Hvordan går det med deg da? Testet noe mer? :)

Det skjønner jeg godt ;)

Ja nettopp tatt en test til nå, og syns jeg skimter noe ultra svakt :D

*Gjeeeeesp*

Jeg har altså klart å gjespe på meg kink i nakken! :rolleyes:

Så nå sier jeg god natt :sleep002 :sleep011

CD 22 - 7 dpo

Hadde en diskusjon med testetøsa i morrest. Heldigvis skjønte hun at hun ikke hadde en sterk sak, så hun ga seg relativt fort ;) Men har på følelsen av at hun kommer til å gjenoppta diskusjonen i morgen, og da gir hun seg nok ikke like lett :p

Ellers er jeg i dag ganske sikker på at jeg er gravid. Kan ikke helt sette fingeren på det, men er liksom bare den "følelsen". Bruker å få rett, men kan jo bare være fordi ønsket er så stort :). Men det er hvertfall mye som skjer i magen min for tiden, bruker ikke å få mensensmerter 1 uke før TR. Så vi får se.....

Dersom jeg likevel ikke er gravid er det også helt greit. Det skal være kjempefest med jobb neste fredag, og hvis jeg er gravid må jeg bare holde meg hjemme. Alle kommer til å skjønne det hvis jeg ikke drikker :p Så om det ikke er noen spire denne måneden blir det hæla i taket og full rulle ut i de sene nattetimer :D Lenge siden sist jeg har vært på fest nå, så det blir gøy!

Oi så spennende da :D Nå blir det spennende med testedager for deg når testetøsa ikke gir seg ;)

Oi så spennende da :D Nå blir det spennende med testedager for deg når testetøsa ikke gir seg ;)
Håper jeg skal klare å holde meg i morgen, men er ikke sikkert! Har uansett så mange tester, og da er det ikke så farlig om jeg "kaster bort" en test. Men er jo veldig liten sjanse for positiv test så tidlig, selv om jeg skulle være gravid :)

Håper jeg skal klare å holde meg i morgen, men er ikke sikkert! Har uansett så mange tester, og da er det ikke så farlig om jeg "kaster bort" en test. Men er jo veldig liten sjanse for positiv test så tidlig, selv om jeg skulle være gravid :)

Heheh, blir fort til at man tenker sånn altså ;) uansett så er det kjempe spennende :D

CD 23 - 8 dpo

Skyggestrek?

Testefesten erklæres herved for åpnet!!
Kom vel ikke som noen stor bombe at testetøsa vant diskusjonen i dag :p Tok i allefall pp'ens første test i morrest. Som foventet kom det kun opp en strek, men i en travel hverdag hadde jeg ikke tid til å vente og tolke mer enn så lenge det tok å vaske hendene. Etter 2-3 minutter og ingen strek, la jeg bort testen og dro på jobb.

Måtte selvfølgelig se på testen igjen når jeg kom hjem, og - enda mer selvfølgelig - har det kommet opp en ekstra strek i løpet av dagen :woot: Men streken er veldig tynn (og litt skarp?) så jeg tenker det nok kun er en skyggestrek...

Men i og med at det er "noe" der, antar jeg det blir testing i morgen og i overimorgen og i overioverimorgen osv osv..... :p Ergo testefest ;)

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    754 KB · Visninger: 36
CD 24 - 9 dpo

Vært på besøk hos svigermor fra i går til i dag, og hadde ikke med test. Fikk derfor ikke testet i morrest. Men tok en nå når jeg kom hjem. Utvannet ettermiddagsurin og ikke lenge siden forrige dobesøk.... Men jeg skimter noe helt ultrasvakt der! Helt umulig å få med på bilde, men legger ut likevel ;)

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    640,5 KB · Visninger: 37
  • image.jpg
    image.jpg
    641,7 KB · Visninger: 34
Gjør du det? :D Ååh, er så svakt at jeg nesten får tårer i øynene av å stirre/fokusere på testen :p Spent på ny test i morgen!

Heheh, kjenner igjen følelsen! ;) Men jeg ser noe svakt der altså ;) og jeg krysser alt jeg kan for sterkere strek i morgen :D ❤️

Back
Topp