Drømmen om søskenspire

Cd 17. :bookworm: 2 dpo?

Tror kanskje el var på cd15 hvis tempen fortsetter å stige. Vet ikke hvorfor jeg har hatt 2 dager til med positive el-tester dog! I dag var eltesten igjen nesten positiv :hungover: aldri ønsket meg negativ eltest så mye før:rolleyes: håper det betyr suuuuperegg :D:D:D

Screenshot_20180915_113351.jpg

4 dpo i dag!

Ingen symptomer som er verdt å nevne enda, som jeg tenker er en bra ting ut i fra tidligere erfaring :) er gjerne de Ppene med mest symtpomer som ikke fører med seg en spire :rolleyes:

5 dpo :excited001

Kjenner testetrangen trenger seg på! :happy093

I går fikk jeg stikninger i livmor og nedover bein og i rumpa... Så nå er jeg igang med sympomsjakten :gen053

Så langt
* Hyppig tissing
* Stikninger 4-5 dpo
* Litt løsere i magen
* svimmel og sliten 5dpo

Alt kan selvfølgelig også relateres til at jeg har en stor presentsasjon på jobben i dag :smiley-ashamed005 men jeg veeeeelger jo å håpe på at det er en spire!

Så spennende! Når starter testebonanza? :woot:

....ikm

Neeeeida, hvem ER det jeg lurer :laughing001

Jeg vil prøve å holde meg til 10dpo men regner med første ryker 8 dpo:evil6

Høres kjent ut...
Var som meg sist, hadde tenkt til å vente til 10 dpo, i allefall ikke før 9 dpo... Svei av første testen 7 dpo :laughing021

Enda godt mannen ikke vet hvor mye jeg tester og hvor mye "penger" som blir tissa bort :laughing025

Høres kjent ut...
Var som meg sist, hadde tenkt til å vente til 10 dpo, i allefall ikke før 9 dpo... Svei av første testen 7 dpo :laughing021

Enda godt mannen ikke vet hvor mye jeg tester og hvor mye "penger" som blir tissa bort :laughing025
Haha!! Her klarer jeg ikke skjule det for mannen for det tyter ut av alle skap og vasken er dekorert med tester og urinkopper :laughing001

Men det kommer til å bli tøft nå, for vi får besøk i morgen som blir hos oss hele ventetiden, så da kan jeg ikke ha noe fremme og ikke kaste noe i søpla :smiley-angry017 vet ikke hvordan jeg skal få det til å gå rundt :excited001

Haha!! Her klarer jeg ikke skjule det for mannen for det tyter ut av alle skap og vasken er dekorert med tester og urinkopper :laughing001

Men det kommer til å bli tøft nå, for vi får besøk i morgen som blir hos oss hele ventetiden, så da kan jeg ikke ha noe fremme og ikke kaste noe i søpla :smiley-angry017 vet ikke hvordan jeg skal få det til å gå rundt :excited001

Haha... Kan er det litt verre og skjule ja :hilarious:
Jeg har alt nede i en skuff, som han aldri går i :)

Blæh, ja, med besøk er det vanskelig å teste i skjul, men det kan jo kanskje gjøre det lettere å holde seg et par dager ekstra før man tester?

Haha... Kan er det litt verre og skjule ja :hilarious:
Jeg har alt nede i en skuff, som han aldri går i :)

Blæh, ja, med besøk er det vanskelig å teste i skjul, men det kan jo kanskje gjøre det lettere å holde seg et par dager ekstra før man tester?

Skikkelig vanskelig det der. Og enn OM jeg er gravid?! Må jeg si det med en gang??? Dilemma

6 dpo

Symptomer i dag
- fryser
- lotionutflod
- øm i livmor og korsrygg
- stikninger i brystene
- sliten (mest sannsynlig pga jobb)
- litt uggen til tider (kan være jobb)

Må jobbe hardt med testetrangen siden dette er like symptomer da jeg var gravid sist :excited001:excited001:excited001:excited001

7 dpo

I dag har jeg kun
* Stikk i brystene
* Vondt i livmor

Tiss og kvalmen var altså bare pga jobb :shy:
Utfloden er borte også.. det liker jeg ikke. Det var liksom det sikreste tegnet!!:smiley-angry017

8 dpo || Hååååper på festedipp :excited001 :smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001

Screenshot_20180921_171858.jpg

For å gjøre meg enda mer gæærn server FF meg masse grafer som har festedipp på 8 dpo :happy093

Screenshot_20180921_185557.jpg

Back
Topp