Drømmen om søskenspire

Cd 18,.har jeg gått glipp av el?
49724976b12d6de3d3ca3724fb570e4d.jpg

Når begynte du å teste etter el da? Kan jo være at den var CD 11 eller 12, selv om du hadde el på cd18 for noen år siden kan det ha forandret seg! Vent en uke og ta en g test? Ser ikke ut som du får noen topp på el på de testene hvertfall så da kan den jo ha vært? Ikke heng deg så mye opp i symptomene enda, kroppen virker på en rar måte. :)

Når begynte du å teste etter el da? Kan jo være at den var CD 11 eller 12, selv om du hadde el på cd18 for noen år siden kan det ha forandret seg! Vent en uke og ta en g test? Ser ikke ut som du får noen topp på el på de testene hvertfall så da kan den jo ha vært? Ikke heng deg så mye opp i symptomene enda, kroppen virker på en rar måte. :)
Begynte på cd11 [emoji4]
Ryker vel på et par gtester når det nærmer seg ikm ja

Cd19 5dpo

Uten utslag på eltest tar jeg utgangspunkt i forrige pp og elsmertene og antar at el var på cd14! Da er jeg 5 dpo [emoji4]

Har lagt inn aksjer fra cd12-15 og 17 så det bør være et godt utgangspunkt tenker jeg.

Økt lotionaktig utflod i dag. Det var eneste symptomet jeg har notert fra når jeg var gravid med førstemann før jeg fikk positiv test 10dpo (negativ 8dpo). Nå kom testetrangen for fullt!!

5/6 dpo i dag. Føles litt tidlig ut da, men så fikk jeg ikke utslag på eltest heller så kanskje el var tidligere.

Økt lotionaktig utflod i dag. Det var eneste symptomet jeg har notert fra når jeg var gravid med førstemann før jeg fikk positiv test 10dpo (negativ 8dpo). Nå kom testetrangen for fullt!!

5/6 dpo i dag. Føles litt tidlig ut da, men så fikk jeg ikke utslag på eltest heller så kanskje el var tidligere.

Det er jo veeeeldig tidlig å teste da, men skjønner trangen din! Jeg er 3 dager dpo og har lyst til å teste! :joyful:

En indre stemme sier jo at kaaaaanskje er jeg mye lengre og kan få positiv test [emoji28][emoji28] får vel bare vente..[emoji4]

Sjekket den gamle dagboken min i dag. Da registrerte jeg utflod på 5dpo [emoji3][emoji3] er 5/6 dpo i dag! Skyhøye forhåpninger selvfølgelig. Men hva er oddsen for det??

Sjekket den gamle dagboken min i dag. Da registrerte jeg utflod på 5dpo [emoji3][emoji3] er 5/6 dpo i dag! Skyhøye forhåpninger selvfølgelig. Men hva er oddsen for det??
Jeg merket det samme når jeg var gravid forrige gang, før positiv test!!
Dette blir jo superspennende! :joyful: krysser fingrene!

Håper det er et positiv tegn for deg :)
Jeg opplevde å ha det rundt samme Dpo, både de gangene jeg ikke var gravid, men også den mnd jeg ble gravid.
Håper du snart sitter med en positiv test i hånda :)
Blir spennende å følge med på testingen framover.

I går var jeg så frossen at jeg måtte ta et varmt bad. Samme som i forrige graviditet. Er kanskje fordi jeg brygger på noe (får håpe det er både en forkjølelse og spire) men jammen gjorde jeg ikke DET også med 1mann!? Skikkelig dejavu. Dersom det klaffer denne mnd har el vært mens vi har hatt besøk, samme besøket vi hadde når vi lagde førstemann [emoji28][emoji28] er det mulig!?

Satser på at det er spire denne gangen også [emoji3][emoji3]

Testetrangen er seff skyhøy, men bare blenda tester enda. Var så sikker på at vi skulle få det til i pp1, så når det ikke gikk hamstret jeg tester [emoji87][emoji28]

7 dpo i dag. Fortsatt endel utflod

Back
Topp