Cd 18,.har jeg gått glipp av el?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ifølge symptDen var ikke mellom CD 12 og 14 da?
Begynte på cd11 [emoji4]Når begynte du å teste etter el da? Kan jo være at den var CD 11 eller 12, selv om du hadde el på cd18 for noen år siden kan det ha forandret seg! Vent en uke og ta en g test? Ser ikke ut som du får noen topp på el på de testene hvertfall så da kan den jo ha vært? Ikke heng deg så mye opp i symptomene enda, kroppen virker på en rar måte.
Så gøy at det er noen andre som titter innom her! [emoji4][emoji4]Blir spennende å følge med her da!
Økt lotionaktig utflod i dag. Det var eneste symptomet jeg har notert fra når jeg var gravid med førstemann før jeg fikk positiv test 10dpo (negativ 8dpo). Nå kom testetrangen for fullt!!
5/6 dpo i dag. Føles litt tidlig ut da, men så fikk jeg ikke utslag på eltest heller så kanskje el var tidligere.
En indre stemme sier jo at kaaaaanskje er jeg mye lengre og kan få positiv test [emoji28][emoji28] får vel bare vente..[emoji4]
Sjekket den gamle dagboken min i dag. Da registrerte jeg utflod på 5dpo [emoji3][emoji3] er 5/6 dpo i dag! Skyhøye forhåpninger selvfølgelig. Men hva er oddsen for det??
Jeg merket det samme når jeg var gravid forrige gang, før positiv test!!Sjekket den gamle dagboken min i dag. Da registrerte jeg utflod på 5dpo [emoji3][emoji3] er 5/6 dpo i dag! Skyhøye forhåpninger selvfølgelig. Men hva er oddsen for det??
Sjekket den gamle dagboken min i dag. Da registrerte jeg utflod på 5dpo [emoji3][emoji3] er 5/6 dpo i dag! Skyhøye forhåpninger selvfølgelig. Men hva er oddsen for det??
En indre stemme sier jo at kaaaaanskje er jeg mye lengre og kan få positiv test [emoji28][emoji28] får vel bare vente..[emoji4]