Drømmen om søskenspire

Ingen tester i posten enda og de ble sent søndag mener jeg. Hvor lang tid pleier det å ta før man får tester fra billig-tester?

Litt brun utflod i dag. Pleier ikke spotte så lenge før mensen, men aldri si aldri. Virker for sent til å være festeblødning.

Fant frem til den gamle dagboken min for 1 graviditeten. Hadde da el rundt cd 18(!) Og aksjer 16, 17 og 18. Nå har vi hatt aksjer cd 13 og 14, og antatt el rundt ca 14. Men jeg har logget smerter cd 17 og 18 som jeg håpet va en spire, men tenker nå at egget ikke slapp første gang og at kroppen prøvde på nytt rundt cd 18 akkurat som sist.

Hadde også en pp før der hvor jeg spottwt brunt noen dager før ikm og fikk tr litt før tiden. Æsj :(

Blodsmak i munnen. Husker jeg hadde det rundt ikm sist jeg var gravid, eller like etter. Forvirrende med alle symptomene, når det er minimale odds for at alsjene 5 dager i forveien har overlevd frem til el!

Ørlite spor av brun uflod i dag... Hadde trodde tr skulle kommer ila. Dagen. Ikke tr, men heller ikke positiv test. Limboland verre enn dpo [emoji23]

13 dpo. Ikm om 2 dager.

Blenda test i dag også, og menssmerter, så nå er nok tr like rundt hjørnet :(

Fått en kvalmebølge i dag og nå litt halsbrann. Kan krysse av for alle symptomer men ingen test som er i nærheten av å være positiv.. puppene kjennes også fyldigere ut. Det skal ikke mye til etter maratonammingen med førstemann [emoji14]

Antydning til brun utflod igjen, så det er vel bare tr.. jeg kjenner jo ikke ettee tegn på tr til vanlig så aner jo ikke hva som er normalt i forbindelse med tr :)

13 dpo...
2f8e531a057bdf34a8c882293a163bce.jpg

Nå tar det seg skikkelig opp med elsmerter! Hatt det i 3 dager men kjenner det godt nå, både foran og bak. Nesten så jeg tar frem varmeflaska.. er det normalt? Så lenge og så kraftig?? Håper jeg får utslag på eltest snart [emoji4]

Back
Topp