Drømmen om søskenspire

Dagens tester
4f2ab3139d5c1ca2c2190c3d061f08d0.jpg

Utfloden forsvant brått.. blenda test på ettermiddagen. Spent på om spiren klarer å sitte eller om det bare var en streifer!

9dpo. Blenda i dag. Streken på morgentesten i går er fortsatt synlig. Også fra avstand. Håpet sank skikkelig nå.

Har begynt å murre nedi der også så nå er jeg forberedt på tr

Kanskje det var en skyggestrek (og at det er for tidlig for strek) eller noe rart med en av testene? :)
Jeg tror ikke på skygge jeg da, men at strek er strek :)
De fleste egg blir jo befrukta, men når 50-75% faller ifra av naturens gang så er det jo naturlig at en ivrig gjeng som tester tidlig med sensitive tester vil fange opp endel av streiferne og de som fester seg men faller ifra pga delingsprosessen som stopper. Jeg tar det som en trøst på at befruktningen i alle fall har fungert og at vi traff på el :D

Ser noe veldig svakt på cb når den har tørka. Får se i morgen om det er noe strek. :)

Er 10 dpo i morgen og da fikk jeg veldig tydelig strek med 1mann

Jeg tror ikke på skygge jeg da, men at strek er strek :)
De fleste egg blir jo befrukta, men når 50-75% faller ifra av naturens gang så er det jo naturlig at en ivrig gjeng som tester tidlig med sensitive tester vil fange opp endel av streiferne og de som fester seg men faller ifra pga delingsprosessen som stopper. Jeg tar det som en trøst på at befruktningen i alle fall har fungert og at vi traff på el :D

Ser noe veldig svakt på cb når den har tørka. Får se i morgen om det er noe strek. :)

Er 10 dpo i morgen og da fikk jeg veldig tydelig strek med 1mann

Skjønner!! Det høres fornuftig ut det :-) Blir veldig spennende i morgen da :D krysser fingrene for deg!!!

Glemte å legge inn at jeg drakk grapefruktjuice i denne ppen. Det gjorde jeg når jeg ble gravid sist også, så tenkte why not! Jeg glemte å slutte etter el, og siden el var så mye senere enn tenkt så har jeg vel drukket kun i begynnelsen av dpoland

10 dpo, fortsatt drit forkjøla.

Ikke noe utslag på ebaytestene i mårrest så det ser ikke så lovende ut.

Jeg er litt usikker pp ikm. Flo sier onsdag, fordi tr kom 2 dager for tidlig sist. Men har vanligvis 28 dagers syklus som gir ikm på fredag.

12 dpo. Negativ gtest

Ifølge appen er ikm i dag på cd27 (fordi tr var 2 dager for tidlig forrige pp). Det stemmer kanskje med lutelafasen, for jeg synes el kom litt tidlig sist. Vet ikke sikkert når el var denne uken

Ifølge normal syklus er ikm på fredag på cd29..

Får bare vente å se :)

Tror jeg hadde festeblødning i går, svak svak positiv test i dag, men tr i dag [emoji44] ikke noe utslag på gtesten i ettermiddag igjen

Blødningen har ikke tatt seg opp helt, men bør jeg regne i dag som cd1?

Har spacet litt ut herifra

Har kommet meg til cd 15. Så ut til at el kom mye tidligere enn tidligere sykluser, men nå ser det ut til at egget ikke slipper..?
Screenshot_20180913_231844.jpg
IMG_20180913_231719.jpg

Back
Topp