Dagens tester
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
9dpo. Blenda i dag. Streken på morgentesten i går er fortsatt synlig. Også fra avstand. Håpet sank skikkelig nå.
Har begynt å murre nedi der også så nå er jeg forberedt på tr
Takk har fortsatt et lite håp! Men det er jo litt rart at jeg ikke fikk samme streken som i går og symptomene forsvant og bytter ut med symptom på trÅh sender deg en god klem [emoji813]pink Men det er fortsatt håp bare 9 dpo
Takk har fortsatt et lite håp! Men det er jo litt rart at jeg ikke fikk samme streken som i går og symptomene forsvant og bytter ut med symptom på tr
Jeg tror ikke på skygge jeg da, men at strek er strekKanskje det var en skyggestrek (og at det er for tidlig for strek) eller noe rart med en av testene?
Jeg tror ikke på skygge jeg da, men at strek er strek
De fleste egg blir jo befrukta, men når 50-75% faller ifra av naturens gang så er det jo naturlig at en ivrig gjeng som tester tidlig med sensitive tester vil fange opp endel av streiferne og de som fester seg men faller ifra pga delingsprosessen som stopper. Jeg tar det som en trøst på at befruktningen i alle fall har fungert og at vi traff på el
Ser noe veldig svakt på cb når den har tørka. Får se i morgen om det er noe strek.
Er 10 dpo i morgen og da fikk jeg veldig tydelig strek med 1mann
Man tar det man får heter det kanskje? Takk <3 skal du teste i morgen?Skjønner!! Det høres fornuftig ut det Blir veldig spennende i morgen da krysser fingrene for deg!!!