Drømmen om søskenspire

Festedipp!? :smiley-bounce016

Screenshot_20180922_082419.jpg
 
Hvis jeg kjenner etter har jeg litt metallsmak i munnen. Det kjente jeg også sist, og slet ofre med spontane blødninger fra tannkjøttet under graviditeten. Dritkult når man holder foredrag f.eks :evil6
 
Så utrolig spennende :nailbiting:
Gleder meg til du skal teste! Håper håper håper på liten kaffebønne for deg ❤️
 
Testet både i mårrest og i kveld. Blenda! Kjenner håpet daler om jeg ikke får noe utslag 10 dpo i morgen :oops:
 
Testet både i mårrest og i kveld. Blenda! Kjenner håpet daler om jeg ikke får noe utslag 10 dpo i morgen :oops:

Dersom det i går var festedipp, som jeg så håper at det var, så er det jo fortsatt tidlig. Er for tidlig å gi opp håpet. Jeg håper for deg jeg, heia egget :smiley-bounce016
 
10dpo

Tempen sank igjen i dag. Utfloden er forduftet og egentlig vært borte en stund. Blenda test i mårrest.

Tror jeg har pms-smerter :(
 
Auda. Stikkord er ryggvondt, kramper og luuuft. Kjenner ut som tidenes pms! Lurer på om tanta er på vei allerede i morgen :nailbiting:
 
12 dpo.

Lite å melde. Tror tr kommer snart


Testene har vært negative til jeg fikk opp noe i dag, men tror det er alt for svakt til å være terminspire

Screenshot_20180925_124046.jpg
IMG_20180925_111139.jpg
 
Er det ikke noe svakt på den nederste testen?
Jo, det er noe der. Men har ikke noen god følelse på den. Fikk det også sist, tror det var en kjemisk.

Med nummer en fikk jeg positiv test 10dpo, ganske sterk strek. Har hatt en sa før det og da fikk jeg svak strek dagen etter ikm, og mistet 5+0
 
13 dpo. Ifølge vanlig syklus kommer tr i morgen 28 dager, men ff sier ikm var i går

Gadd ikke teste negativt i dag også, for tempen sank skikkelig

Screenshot_20180926_093120.jpg
 
Cd 2. Eller kanskje egentlig 1? Tr kom for fult først i dag egentlig.

Jeg som skulle ha to tette men ventet litt lenge for dette skulle jo gå så fort :scared007

Angrer greeit nå:signs017

Legger ved tempen også i arkivet her :taunt005
Screenshot_20180926_093120.jpg
 
Cd 2. Eller kanskje egentlig 1? Tr kom for fult først i dag egentlig.

Jeg som skulle ha to tette men ventet litt lenge for dette skulle jo gå så fort :scared007

Angrer greeit nå:signs017

Legger ved tempen også i arkivet her :taunt005
Vis vedlegget 276257
Plutselig blir det!! Og om spira sitter denne mnd så blir det jo fortsatt to tette :Heartred
Krysser fingrene for denne pp!
 
Plutselig blir det!! Og om spira sitter denne mnd så blir det jo fortsatt to tette :Heartred
Krysser fingrene for denne pp!

3 år bør vel gå :rolleyes:
Men så kommer bekymringene om å føde i fellesferien og enda en bhgstart med en 1åring! Vi lovte dyrt og hellig at vi ikke skulle sende noen mindre enn 1,5år ibhg igjen :bookworm:

Æsj, håper bare det klaffer snart jeg ass. Resten håper jeg ordner seg :D
 
3 år bør vel gå :rolleyes:
Men så kommer bekymringene om å føde i fellesferien og enda en bhgstart med en 1åring! Vi lovte dyrt og hellig at vi ikke skulle sende noen mindre enn 1,5år ibhg igjen :bookworm:

Æsj, håper bare det klaffer snart jeg ass. Resten håper jeg ordner seg :D
Det blir som det blir, føding, fellesferie, barnehagestart får man ta som det kommer :happy: Har tenkt det samme selv, altså! Men det er ikke aktuelt å vente med prøving for å evt treffe bedre med bhgstart etc, så det blir som det blir! :rolleyes:
 
Back
Topp