Drømmen om søskenspire

Spennende tider! Tenker du å teste tidlig eller vente til nærmere IKM?

Kjenner jeg meg selv rett ryker vel første testen 8dpo:rolleyes:

Er veldig avslappet denne perioden faktisk. Har vel innsett at dette ikke gikk på 1-2-3 og løpet er kjørt ift planlegging av fødselsmåned og aldersforskjell. Dagene flyr avgårde i annet kaos, så har tenkt veldig lite på prøvingen (er det mulig liksom!!!??:laughing021)
Såååå... Håper jeg kan holde meg til 10/11 dpo i alle fall:signs003

Hva med deg?
 
Måtte opp igjen for å tisse i kveld. Andre kvelden på rad! Det må vel være symptom, for jeg er ingen kvelds/nattetisser til vanlig! :notworthy
 
Kjenner jeg meg selv rett ryker vel første testen 8dpo:rolleyes:

Er veldig avslappet denne perioden faktisk. Har vel innsett at dette ikke gikk på 1-2-3 og løpet er kjørt ift planlegging av fødselsmåned og aldersforskjell. Dagene flyr avgårde i annet kaos, så har tenkt veldig lite på prøvingen (er det mulig liksom!!!??:laughing021)
Såååå... Håper jeg kan holde meg til 10/11 dpo i alle fall:signs003

Hva med deg?
Dette er jo første PP min, så jeg kan ikke si jeg kjenner meg selv ang erfaring med testdato:p
Men, jeg tror jeg kommer til å kjenne en voldsom trang til å teste når DPO 8-10 kommer, og iallfall i løpet av neste helg! Tviler på at jeg klarer å holde meg unna lengre enn søndag, det blir 12 DPO. Men blir overrasket om jeg klarer å vente til da, det er jo virkelig lenge!:jimlad:
Om man tester tidlig er det vel en «fare» for at man oppdaget en kjemisk graviditet, det er jo skikkelig kjipt med falske forhåpninger?!
 
Dette er jo første PP min, så jeg kan ikke si jeg kjenner meg selv ang erfaring med testdato:p
Men, jeg tror jeg kommer til å kjenne en voldsom trang til å teste når DPO 8-10 kommer, og iallfall i løpet av neste helg! Tviler på at jeg klarer å holde meg unna lengre enn søndag, det blir 12 DPO. Men blir overrasket om jeg klarer å vente til da, det er jo virkelig lenge!:jimlad:
Om man tester tidlig er det vel en «fare» for at man oppdaget en kjemisk graviditet, det er jo skikkelig kjipt med falske forhåpninger?!
Trangen kommer nok fort :D

Jeg tenker at kjemisk er et tegn på at man traff på el og at man kan bli gravid, men naturen gikk sin gang ;)
da funker jo egget og spermen liksom for sikkert?:D
 
Trangen kommer nok fort :D

Jeg tenker at kjemisk er et tegn på at man traff på el og at man kan bli gravid, men naturen gikk sin gang ;)
da funker jo egget og spermen liksom for sikkert?:D
Joda, det er jo forsåvidt sant;p Jeg kjenner ingen testetrang enda da iaf, eller tok en EL test nettopp som heldigvis var negativ! Stakk litt på høyre side, litt som el smerter, så måtte bare forsikre meg om at jeg ikke hadde forsinket EL;) DPO 3, så litt tidlig å føle noen tegn på graviditet!
 
7/8 dpo

Nå begynte tempen endelig å stige!
Fikk skikkelig støt nedover i går kveld, litt som nedpress.. og kramper i mårrest.

For å ikke teste så tidlig har jeg smørt meg med en god dose selvbeherskelse i dag, og skal sove borte i morgen, så da kan jeg tidligst teste 9/10 dpo på mandag morgen :rolleyes:
 
7/8 dpo

Nå begynte tempen endelig å stige!
Fikk skikkelig støt nedover i går kveld, litt som nedpress.. og kramper i mårrest.

For å ikke teste så tidlig har jeg smørt meg med en god dose selvbeherskelse i dag, og skal sove borte i morgen, så da kan jeg tidligst teste 9/10 dpo på mandag morgen :rolleyes:
Håper tempen holder seg der. Gleder meg til å sjekke på mandag :) Krysser alt for to streker for deg :p
 
Jeg tror jeg har hatt festesmerter i går kveld og i mårrest :excited001:excited001

Håper tempen stiger:happy093
Screenshot_20181020_125026.jpg
 
9 dpo ifølge ff

Hater at jeg glemte termomteret og ikke fått tempet i dag :hilarious:
Hadde jeg tempet hadde jeg jo seff vært gravid liksom!!

Tok en gtest nå nettopp, siden jeg allerede er på kjøret liksom, og jeg kunne kanskje innbille meg noe på den tørka testen fra i går. Fortsatt blenda gitt :facepalm:
 
10 dpo

Kramper, oppblåst, trøtt
Tempdrop i dag også........
Som topper seg med negativ strimmel :nailbiting::confused::arghh:

Nå er det vel vanlige pms-smerter på gang:oops:
 
10 dpo

Kramper, oppblåst, trøtt
Tempdrop i dag også........
Som topper seg med negativ strimmel :nailbiting::confused::arghh:

Nå er det vel vanlige pms-smerter på gang:oops:

Så kjipt, hadde håpet på spire for deg denne måneden :(
Styrke klem ❤️
 
Må legge til at jeg nesten har fryst ihjel de siste dagene. Litt metallsmak i munnen i dag også

Jeg føler har symptomer på graviditet men hverken temp eller tester som kan bekrefte :oops:
 
Back
Topp