Drømmen om søskenspire

Må legge til at jeg nesten har fryst ihjel de siste dagene. Litt metallsmak i munnen i dag også

Jeg føler har symptomer på graviditet men hverken temp eller tester som kan bekrefte :oops:
Har hatt noen sånne jeg og, det er skikkelig leit! Pms gjør så utrolig mye tull, og vi blir liksom lurt hver eneste gang! Du KAN jo produsere hcg sent, og tempen kan henge litt etter? ❤️
 
11 dpo

Høyere temp i dag, men tror jeg hadde litt feber i mårrest. Var glooovarm! Hadde også en feberunge i senga i natt.

Løøøøp på badet i håp om positive resultater, men neida. Blenda white reklame så det holder. :sorry:

Nå er jeg dautrøtt:singing:

Screenshot_20181023_092302.jpg
 
Har hatt noen sånne jeg og, det er skikkelig leit! Pms gjør så utrolig mye tull, og vi blir liksom lurt hver eneste gang! Du KAN jo produsere hcg sent, og tempen kan henge litt etter? ❤️

Prøver holde håpet oppe til i morgen. Ifølge ff er det håp til 12 dpo, men lite sannsynlig etter :)
Jeg skjønner ikke at jeg ikke har lagt merke til pms før, for det sliter skikkelig i livmor her :excited001
Skulle ikke vært loooov at pms og graviditet har så like symptomer :confused013
 
Prøver holde håpet oppe til i morgen. Ifølge ff er det håp til 12 dpo, men lite sannsynlig etter :)
Jeg skjønner ikke at jeg ikke har lagt merke til pms før, for det sliter skikkelig i livmor her :excited001
Skulle ikke vært loooov at pms og graviditet har så like symptomer :confused013

ENIG! Jeg prøver å aldri tenke «gravid», bare «sikkert pms», så får jeg heller bli glad hvis ikke mensen kommer, liksom. Det er så mye likt, og det er helt umulig å vite forskjellen, tror jeg! Hold håpet til i morgen! Venninnen min fikk ikke positiv før 14 dpo! ❤️
 
ENIG! Jeg prøver å aldri tenke «gravid», bare «sikkert pms», så får jeg heller bli glad hvis ikke mensen kommer, liksom. Det er så mye likt, og det er helt umulig å vite forskjellen, tror jeg! Hold håpet til i morgen! Venninnen min fikk ikke positiv før 14 dpo! ❤️

Akkurat det jeg trengte nå :angel8
Googlehistorikken min er full av "negativ test 11 dpo men gravid likevel" :laughing001
 
Summerer opp symptomene frem til nå
- murringer
- stråling nedover lysken og bak til korsrygg
- litt uggen innimellom (typisk før/etter mat) kan være sulter/alt for mett
- fryyyyyser. Blå på hender og føtter
- svimmel
- utmattet
- svingende humør
- hormonell?! Begynte strigråte av sophie elises hyllest til avdød venn på Skal vi danse
- kviser (rene puberteten om igjen, har veldig fin hud til vanlig)
- rar smak i munnen. Ikke helt metall, men rar
- oppblåst
- luft i magen. (Skrev jeg virkelig det for alle å se? Jepp) :oops:
 
Last edited:
Summerer opp symptomene frem til nå
- murringer
- stråling nedover lysken og bak til korsrygg
- litt uggen innimellom (typisk før/etter mat) kan være sulter/alt for mett
- fryyyyyser. Blå på hender og føtter
- svimmel
- utmattet
- svingende humør
- hormonell?! Begynte strigråte av sophie elises hyllest til avdød venn på Skal vi danse
- kviser (rene puberteten om igjen, har veldig fin hud til vanlig)
- rar smak i munnen. Ikke helt metall, men rar
- oppblåst
- luft i magen. (Skrev jeg virkelig det for alle å se? Jepp) :oops:

Så kjipt med så mange symptomer og negative tester! Jeg kan få mange av de symptomene som pms, men de kan også helt klart tyde på graviditet! Her må vi bare vente og se! Håper håper! ❤️
 
Så kjipt med så mange symptomer og negative tester! Jeg kan få mange av de symptomene som pms, men de kan også helt klart tyde på graviditet! Her må vi bare vente og se! Håper håper! ❤️

Til og med mannen synes det er mange symptomer denne perioden:dance008
Jeg tror kanskje jeg har mye pms, og lite symptomer som gravid.. hadde lite symptomer med 1 :confused013
Ææssj
 
Ok, 4 negative i dag.. hvis tempen ikke stiger i morgen tror jeg faktisk at jeg kaster inn håndkledet!

I såfall håper jeg tr kommer for. Da sittee jeg nemlig klar med ei bøtte rødvin og x antall cappuchinos fra baristen ved jobben
 
Én, to, tre- på det fjerde skal det skje!På det femte gjelder det: på det sjette smeller det! Kjør på!!
 
Prøver holde håpet oppe til i morgen. Ifølge ff er det håp til 12 dpo, men lite sannsynlig etter :)
Jeg skjønner ikke at jeg ikke har lagt merke til pms før, for det sliter skikkelig i livmor her :excited001
Skulle ikke vært loooov at pms og graviditet har så like symptomer :confused013
Enig! Tipper det er pms her også,
Summerer opp symptomene frem til nå
- murringer
- stråling nedover lysken og bak til korsrygg
- litt uggen innimellom (typisk før/etter mat) kan være sulter/alt for mett
- fryyyyyser. Blå på hender og føtter
- svimmel
- utmattet
- svingende humør
- hormonell?! Begynte strigråte av sophie elises hyllest til avdød venn på Skal vi danse
- kviser (rene puberteten om igjen, har veldig fin hud til vanlig)
- rar smak i munnen. Ikke helt metall, men rar
- oppblåst
- luft i magen. (Skrev jeg virkelig det for alle å se? Jepp) :oops:

Deler såå mange av symptomene dine! Men jeg har ikke testet enda.. og jeg tenker «det er sikkert bare pms som hodet mitt forsterker», men jeg håååper jo at g-tester skal vise noe annet enn innbilning da;p
Jeg har ikke spesielt rar smak i munnen eller fryser, ellers alt likt. Også det siste punktet:hilarious:
 
12 dpo

Dette ser ut til å gå samme vei som forrige pp.
Blitt forkjøla også.

Lurer på om jeg orker ta en test eller ikke.

Screenshot_20181024_071918.jpg
 
12 dpo

Dette ser ut til å gå samme vei som forrige pp.
Blitt forkjøla også.

Lurer på om jeg orker ta en test eller ikke.

Vis vedlegget 278859
Isj! Så kjipt!! :(
Den kan selvfølgelig snu oppover i morgen!
Men skjønner om du kaster inn håndkle for denne mnd, når temp ligner for mye etter 10 dpo så gir jeg litt opp, om den går ned eller ei :confused:
 
Isj! Så kjipt!! :(
Den kan selvfølgelig snu oppover i morgen!
Men skjønner om du kaster inn håndkle for denne mnd, når temp ligner for mye etter 10 dpo så gir jeg litt opp, om den går ned eller ei :confused:

Føler det er kjørt nå ja ass. En liten stemme prøver overtale meg til å være uenig med FF på el dato, slik at jeg bare er 11 dpo og ikke 12 dpo i dag :hilarious::hilarious:
Akkurat som om det gir meg et haaav av mer tid for å få en BFP :smiley-angelic006

Det kjedeligste nå er at el kom senere enn sist, så nå kommer kanskje ikke tanta i morgen likevel, men på fredag :grumpy:
 
Etter en runde på FF har håpet steget igjen om en positiv test i morgen!

Elsker hvordan man kan se på lignende grafer som en selv med første positive test på 13 dpo! Fant en som var sååå lik min, men negativ 12 dpo og positiv 13 dpo :happy093

Da må jo det samme skje meg liksom :gen045

:happy093.:happy093.:happy093.
 
Ok, jeg har vel blitt overbevist om at jeg har hatt el på cd 17 både denne og forrige pp. Dvs 2 dager senere enn ff antok sist og en dag senere denne ppen.

Det stemmer best med temphopp og eltester.

Da er jeg bare 11 dpo, men første spotting er på plass.

Null problem! Ff kan ved et par tastetrykk servere meg gravidgrafer med spotting rundt 11 dpo :hilarious:

Håpet er ikke ute før tanta braser inn døra eller hur!?
 
Dpo 12/13

Tempen har falt. Spottet bittelitt brunt i går kveld og i mårrest, etterfulgt av noen skikkelig stikk og tak i livmoren..

Så nå kan tr bare komme isteden for å luske rundt! Æsj. Pp5 :facepalm:
 
Dpo 12/13

Tempen har falt. Spottet bittelitt brunt i går kveld og i mårrest, etterfulgt av noen skikkelig stikk og tak i livmoren..

Så nå kan tr bare komme isteden for å luske rundt! Æsj. Pp5 :facepalm:
så kjiipt da... har tanta kommet skikkelig i løpet av dagen eller?
 
Back
Topp