Drømmen om søskenspire

Det blir som det blir, føding, fellesferie, barnehagestart får man ta som det kommer :happy: Har tenkt det samme selv, altså! Men det er ikke aktuelt å vente med prøving for å evt treffe bedre med bhgstart etc, så det blir som det blir! :rolleyes:

Ja plutselig kan jo dette ta tid innser jeg først nå :excited001 hvor gammel er din?

Nei, satt raskt, så håper jo veldig en ny en flytter inn snart :joyful: Enn dere?

Gravid i "pp1" på den ene sjangsen vi hadde (trodde el hadde vært og skulle testkjøre før prøvingen skulle begynne neste mnd:hilarious:)
Det endte i tidlig sa, så satt nurket i pp4 :)

Ser i ettertid at vi bommet på el i pp2 og 3, for jeg hadde el på cd 18 og ikke 14 som jeg trodde var vanlig for alle:rolleyes: så føler jo vi ble lett gravide alt tatt i betrakning . Hadde jo regnet med neste satt i pp1 da :woot::facepalm:

Tanta har begynt å pakke sammen her og har etterlatt et kaos av pmshumør :excited001:excited001

Har også en diskusjon med mannen om man skal avstå fra alkohol eller ikke. Spesielt mannen :happy093 hva tror dere andre??

Tanta har begynt å pakke sammen her og har etterlatt et kaos av pmshumør :excited001:excited001

Har også en diskusjon med mannen om man skal avstå fra alkohol eller ikke. Spesielt mannen :happy093 hva tror dere andre??
Er vel anbefalt at kvinnen avstår fra alkohol men mannen er jeg usikker på? Hørt det er kjekt for dem å røyke mindre og spise sink tabletter? Jeg har slutta å både røyke og drikke men det snør i helvete før mannen legger fra seg både sigaretter og øl tror jeg :):sorry:

Gravid i "pp1" på den ene sjangsen vi hadde (trodde el hadde vært og skulle testkjøre før prøvingen skulle begynne neste mnd:hilarious:)
Det endte i tidlig sa, så satt nurket i pp4 :)

Ser i ettertid at vi bommet på el i pp2 og 3, for jeg hadde el på cd 18 og ikke 14 som jeg trodde var vanlig for alle:rolleyes: så føler jo vi ble lett gravide alt tatt i betrakning . Hadde jo regnet med neste satt i pp1 da :woot::facepalm:
Da sitter’n sikkert ganske så snart!! :joyful:

Nå vet jeg ikke om jeg venter på el enda eller er 3 dpo.. o_O

Fortsatt litt tull med eltestene denne syklusen, de er positive over flere dager, også ble de ikke positive før cd 15 og ikke 13 som før i år

Kanskje el er forsinket pga stress! Hektiske dager :rolleyes: mannen er sjuk, men håper å legge inn noen flere aksjer for å være på sikre siden

Screenshot_20181013_093346.jpg

Cd 18. Tempen steg skikkkelig i dag, så da er jeg 1 dpo :dance008

El er enten forsinket, eller så har el vært tidlig de siste pper. Hadde el på cd 18 når jeg ble gravid sist så håper dette er gullegget :dance011

Ff setter kryss en dag tidligere enn det jeg mener. Og hvaaaa skjer nå??!
Sykeste temphoppet for så å falle igjen?

Screenshot_20181015_172835.jpg

Maaaaangel på symptomer.
Eneste er STRESS med stor S på jobb og hjemmefronten. Her går det i 210 fullfart. Men i dag er jeg helt utblåst :hilarious:

Kan jeg sove frem til ikm mon tro? :smiley-angelic006 og pooooositiv test :angel8

Håper det ikke betyr dvale i ett års tid da:hilarious:

Krysser fingrene for at det sitter spire denne pp ❤️

Vet ikke helt hvordan jeg skal tolke grafen denne pp. Ser jo jevnt synkende ut i tillegg til å sprette opp og ned. Temper på minuttet liksom, i forhold til forrige pp da tempen steg sakte men sikkert i en fin bue :hilarious:

Screenshot_20181018_190319.jpg

Hatt ingen symptomer før smerte i skambenet i dag .. får jo et håp da :excited001:excited001
Ikke hatt vondt der enda, så tar det som et håp ift vondt i livmor/korsrygg som jeg har hatt de siste ppene.

Det tydeligste tegnet sist var masse lotionaktig utflod fra 5-6 dpo. Så håper det kommer snart i bøttee og spann! (... Ikke bokstavelig da:laughing001)

:happy093coooome to meeee

Vet ikke helt hvordan jeg skal tolke grafen denne pp. Ser jo jevnt synkende ut i tillegg til å sprette opp og ned. Temper på minuttet liksom, i forhold til forrige pp da tempen steg sakte men sikkert i en fin bue :hilarious:

Vis vedlegget 278361

Hatt ingen symptomer før smerte i skambenet i dag .. får jo et håp da :excited001:excited001
Ikke hatt vondt der enda, så tar det som et håp ift vondt i livmor/korsrygg som jeg har hatt de siste ppene.

Det tydeligste tegnet sist var masse lotionaktig utflod fra 5-6 dpo. Så håper det kommer snart i bøttee og spann! (... Ikke bokstavelig da:laughing001)

:happy093coooome to meeee

Blir veldig spennende å se hvordan tempen din blir fremover, om den fortsetter med "trekkspill-lek" eller stabiliserer seg. Håper den hopper opp og blir der til IKM og langt forbi :)

Blir veldig spennende å se hvordan tempen din blir fremover, om den fortsetter med "trekkspill-lek" eller stabiliserer seg. Håper den hopper opp og blir der til IKM og langt forbi :)

Jaaa veldig spent!! Trodde kurvene hver måned ville være like, og ikke så forskjellig fra hverandre :cool:

Spennende tider! Tenker du å teste tidlig eller vente til nærmere IKM?

Back
Topp