så kjiipt da... har tanta kommet skikkelig i løpet av dagen eller?
Nei.. ikke sett mer til spottinga heller
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
så kjiipt da... har tanta kommet skikkelig i løpet av dagen eller?
Ny syklus, ny sjanse! Denne gangen sitter’n!!Cd 2! Pp5
Det kom litt friskt blod i går kveld så regner det som cd 1
Ny syklus, ny sjanse! Denne gangen sitter’n!!
Oi! Så merkelig! Hvordan er tempen i dag?? Søk opp grafer uten el og sammenligne kanskje? Håper det er EL uansett!Cd 16.
Hadde regnet med å få el på cd 17. Ff har sagt cd 15 et par ganger, men jeg tror cd 17 har vært mer riktig
Men nå aner jeg ikke. Dette ligner ikke på noe. Eller kanskje syklus uten el??
Jeg tenker at el-slimet avviser en veldig tidlig el.
Vis vedlegget 280207
Oi! Så merkelig! Hvordan er tempen i dag?? Søk opp grafer uten el og sammenligne kanskje? Håper det er EL uansett!
Æsj ass! Så innmari kjedelig! håper desember blir supermåneden deres!!Ikke mye håp her på cd 17 heller
Ikke mye håp her på cd 17 heller.
Finner noen anovulotary på FF som ligner veldig på min!! Jeg har hatt mye vondt rundt el og det hadde jeg kun rundt cd 10 kanskje.. og ikke rundt tiden jeg pleier. Har også hatt positiv eltest opptil 4 dager i strekk, mens nå ingen. Tenker å kaste all forhåpning denne på og håpe på neste. Desember er måneden jeg ble gravid med sønnen min, så kanskje det blir dobbelt lykke
Vis vedlegget 280322
Blææ! Da er det å put all eggs in the december basket! Det blir til slutt!11 dpo. Dårlig trend her.
El kom mye tidligere forventet, så fikk bare lagt inn aksjer kvelden etter.
Og grafen er klissete lik forrige som endre i tr.
Murrer for å varsle uværet som kommer!
Vis vedlegget 280863
Går det bra, kjære bønna?