Drømmen om søskenspire

Logger litt her til historikk

Spotting kun i går kveld og i mårrest. Kun bittelitt mørk farge på dopapiret, ikke mer.

Murringer som stråler mot lysken
Litt vanlig murring utover kvelden, så regner med tr er på plass i morgen tidlig.

Imens googler jeg festeblødning 12 dpo :rolleyes:
 
13/14 dpo cd 30!
Jeg har 28dagers syklus.. i sommer så har tr heller kommet 1-2 dager før tiden. Kommer aldri etter..

Negative tester, 2. Dagen med lav temp, og jeg bare venter. Gidd å drøy tiden sånn da tr!!

Har mensmurringer og strålinger til lysken enda
 
Cd 16.

Hadde regnet med å få el på cd 17. Ff har sagt cd 15 et par ganger, men jeg tror cd 17 har vært mer riktig

Men nå aner jeg ikke. Dette ligner ikke på noe. Eller kanskje syklus uten el??

Jeg tenker at el-slimet avviser en veldig tidlig el.

Screenshot_20181110_080544.jpg
 
Cd 16.

Hadde regnet med å få el på cd 17. Ff har sagt cd 15 et par ganger, men jeg tror cd 17 har vært mer riktig

Men nå aner jeg ikke. Dette ligner ikke på noe. Eller kanskje syklus uten el??

Jeg tenker at el-slimet avviser en veldig tidlig el.

Vis vedlegget 280207
Oi! Så merkelig! Hvordan er tempen i dag?? Søk opp grafer uten el og sammenligne kanskje? Håper det er EL uansett! ❤️
 
Ikke mye håp her på cd 17 heller
Oi! Så merkelig! Hvordan er tempen i dag?? Søk opp grafer uten el og sammenligne kanskje? Håper det er EL uansett! ❤️

Ikke mye håp her på cd 17 heller.
Finner noen anovulotary på FF som ligner veldig på min!! Jeg har hatt mye vondt rundt el og det hadde jeg kun rundt cd 10 kanskje.. og ikke rundt tiden jeg pleier. Har også hatt positiv eltest opptil 4 dager i strekk, mens nå ingen. Tenker å kaste all forhåpning denne på og håpe på neste. Desember er måneden jeg ble gravid med sønnen min, så kanskje det blir dobbelt lykke :)

Screenshot_20181111_162444.jpg
 
Ikke mye håp her på cd 17 heller


Ikke mye håp her på cd 17 heller.
Finner noen anovulotary på FF som ligner veldig på min!! Jeg har hatt mye vondt rundt el og det hadde jeg kun rundt cd 10 kanskje.. og ikke rundt tiden jeg pleier. Har også hatt positiv eltest opptil 4 dager i strekk, mens nå ingen. Tenker å kaste all forhåpning denne på og håpe på neste. Desember er måneden jeg ble gravid med sønnen min, så kanskje det blir dobbelt lykke :)

Vis vedlegget 280322
Æsj ass! Så innmari kjedelig! :( håper desember blir supermåneden deres!! ❤️❤️
 
Cd 10?

Ff gjetter på at el skjedde på cd 12. Tidlig el med andre ord :O

Rakk ikke aksjer før sent på kvelden da. Når jeg kjører overlate ser jeg at grafen ligner veldig på forrige måned. Mens septembergrafen skiller seg mer ut. Det så mest håpefult ut da. Har ikke orket teste engang denne måneden o_O

Desember, da skal det skje!!! Da ble guttungen unnfanget så håper på double luck!
 
11 dpo. Dårlig trend her.

El kom mye tidligere forventet, så fikk bare lagt inn aksjer kvelden etter.

Og grafen er klissete lik forrige som endre i tr.
Murrer for å varsle uværet som kommer!

Screenshot_20181118_115604.jpg
 
Går det bra, kjære bønna? ❤️

Joda, kommet meg til 13 dpo! I morgen braker det løs regner jeg med. Synes jeg kjenner tanta rope i det fjerne :confused:

Ifølge tempen skulle hun kommet i dag. Synker dagen før tr ifølge tempgrafene. Med siden hun ikke er her enda så har kanskje ff rett angående el likevel, og da kommer hun i morgen.

Søker etter charter like mine og pregnancy på ff for å holde 10% av håpet i live :dance011:laughing021

Mye annet spennende som skjer for tiden, så begynner nesten tro det er universet som har valgt karrierestige for meg fremfor familieforøkelse akkurat nå :schocked028 så lenge spira sitter neste på så skal jeg leve med det :welcome

Har du testet denne ppen? :D
 
Back
Topp