Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til neste pp! Plutselig sier det bang og da sitter den! Hvor mange pp har du hatt til nå?
Masse lykke til! Da er vi rett rundt hverandre! Jeg er k dpo land av PP7 nå!Nå blir det pp6! Håper virkelig den sitter nå!
Masse lykke til! Da er vi rett rundt hverandre! Jeg er k dpo land av PP7 nå!
K dpo faktisk.... All hail autocorrect! Jeg er 1 dpo! Jeg er den største testetøs i hele Akershus så blir nok alt for tidlig Jeg skal prøve å holde meg til 10 dpo som er neste fredag men ja, vi får seLykke til! Lenge til du kan teste??
K dpo faktisk.... All hail autocorrect! Jeg er 1 dpo! Jeg er den største testetøs i hele Akershus så blir nok alt for tidlig Jeg skal prøve å holde meg til 10 dpo som er neste fredag men ja, vi får se
Joda, kommet meg til 13 dpo! I morgen braker det løs regner jeg med. Synes jeg kjenner tanta rope i det fjerne
Ifølge tempen skulle hun kommet i dag. Synker dagen før tr ifølge tempgrafene. Med siden hun ikke er her enda så har kanskje ff rett angående el likevel, og da kommer hun i morgen.
Søker etter charter like mine og pregnancy på ff for å holde 10% av håpet i live
Mye annet spennende som skjer for tiden, så begynner nesten tro det er universet som har valgt karrierestige for meg fremfor familieforøkelse akkurat nå så lenge spira sitter neste på så skal jeg leve med det
Har du testet denne ppen?
BINGO!!!!! Yes, Kaffebønna!! Gratulerer SÅ mye!! Nå ble jeg skikkelig glad!!
Elsker at det kommer flere folk over til August-klubben!!
Har du symptomer? Så STAS med graviditet!! Gratulerer igjen!!