Drømmen om søskenspire

Screenshot_20181120_210852.jpg
 
Lykke til neste pp! :sorry:Plutselig sier det bang og da sitter den! Hvor mange pp har du hatt til nå? :rolleyes:
 
Lykke til! Lenge til du kan teste??
K dpo faktisk.... All hail autocorrect! Jeg er 1 dpo! :hilarious: Jeg er den største testetøs i hele Akershus så blir nok alt for tidlig :hilarious: Jeg skal prøve å holde meg til 10 dpo som er neste fredag men ja, vi får se :rolleyes:
 
Jeg kjenner jeg blir demotivert av å gå inn i pp6. Vårbabyen vår blir kanskje høstbaby?

Samtidig står jeg ovenfor spennede muligheter på privaten, jeg sikker ikke hadde hatt eller fått med meg om jeg hadde vært gravid allerede, så kanskje det er en mening for alt? Nesten så jeg høres religiøs ut :hilarious:

Men fra spøk til alvor. Jeg prøver å tenke familie før karriere, men denne muligheten reduserer pendlerveien, og vil føre til bedre arbeidshverdag på sikt og dermed mer familietid også!

Håper på gullegget i desember !! :happy093.
 
K dpo faktisk.... All hail autocorrect! Jeg er 1 dpo! :hilarious: Jeg er den største testetøs i hele Akershus så blir nok alt for tidlig :hilarious: Jeg skal prøve å holde meg til 10 dpo som er neste fredag men ja, vi får se :rolleyes:

Jeg tolket K som i :hilarious:
Den lange ventetiden da! :bookworm:
Kjenner meg igjen i testegalskapen ;) eneste denne ppen jeg har vært avslappet, siden el kom alt for tidlig :rolleyes:
 
Joda, kommet meg til 13 dpo! I morgen braker det løs regner jeg med. Synes jeg kjenner tanta rope i det fjerne :confused:

Ifølge tempen skulle hun kommet i dag. Synker dagen før tr ifølge tempgrafene. Med siden hun ikke er her enda så har kanskje ff rett angående el likevel, og da kommer hun i morgen.

Søker etter charter like mine og pregnancy på ff for å holde 10% av håpet i live :dance011:laughing021

Mye annet spennende som skjer for tiden, så begynner nesten tro det er universet som har valgt karrierestige for meg fremfor familieforøkelse akkurat nå :schocked028 så lenge spira sitter neste på så skal jeg leve med det :welcome

Har du testet denne ppen? :D

Ååh. Så nå at tanta kom! Da håper vi på en adventsbønne!
Spennende med karriere, da!! :) håper det blir topp! ❤️
Tester nok ikke før søndag, da er det ikm tror jeg! :)
 
Snart ferdig med tr her nå.
Forrige pp hadde vi planer om å kanskje spare svømmerne litt til nærmere el. I tilfelle mannens dykkere ikke er så levedyktige. Men så kom el kjempetidlig og vi missa sjangsen (kanskje uviserets verk pga karrieremuligheter?)

Nå er det GAME ON og baby dans så fort tr er utarbeidet av huset!!!
Den ene på vi humper i vei som galinger er jeg sikker på at jeg hadde en kjemisk, når jeg ser tilbake på testene. Kunne redigere frem en tydelig strek med kontraster, det kan man vel ikke om det ikke er noe der?

Så med det får jeg en dæsj optimisme for at svømmerne fortsatt kan svømme og eggene er ikke råtne helt enda! Vi ble gravid i desember sist, så satser på verdens beste julegave igjen ! :love7
 
Håper på klaff for dere og tidenes julegave denne pp :santa
 
BINGO!!!!! Yes, Kaffebønna!! Gratulerer SÅ mye!! Nå ble jeg skikkelig glad!! :love7
:wav
Elsker at det kommer flere folk over til August-klubben!! :Heartpink:Heartpink
Har du symptomer? Så STAS med graviditet!! Gratulerer igjen!! :Heartred:Heartblue:Heartpink
 
BINGO!!!!! Yes, Kaffebønna!! Gratulerer SÅ mye!! Nå ble jeg skikkelig glad!! :love7
:wav
Elsker at det kommer flere folk over til August-klubben!! :Heartpink:Heartpink
Har du symptomer? Så STAS med graviditet!! Gratulerer igjen!! :Heartred:Heartblue:Heartpink

Takk :love7

Har hatt mye murring jeg tror har vært festesmerter og litt ømme pupper. Har aldri det ellers. Ellers lite enda:dance008

Synes streken kom litt sent (12dpo i dag) og er såså sv, så håper spiren sitter til termin! :happy093.
 
Back
Topp