Drømmen om søskenspire

Takk :love7

Har hatt mye murring jeg tror har vært festesmerter og litt ømme pupper. Har aldri det ellers. Ellers lite enda:dance008

Synes streken kom litt sent (12dpo i dag) og er såså sv, så håper spiren sitter til termin! :happy093.

Spørs helt når det fester seg og hcg-et tar seg opp! Bare test i vei i dagene som kommer, så ser du sikkert snart stigning enten i morgen eller dagen etter! ❤️
 
Gratulerer! Da kommer du til oss i august ? :D:D
 
I dag er jeg litt mer bekymret. Streken i går var ikke veldig sterk, men ble mye sterke ved tørking
Brukte rfsu.

I dag kom det bare veldig svak strek etter lang tid på rfsu. eBay testene er også helt ubrukelige!! Kommer jo ikkeno på dem. Db digital sa pregnant i går, og jeg har en til på lur.. men blir jo skremt av så svake streker 13 dpo

Jeg har vært gravid utover ikm 2 ganger før bare.

1. Gang svak strek 1 dag etter ikm (tror det var 11 dpo) testet ikke mer før jeg mistet 5+0.

2 .gang tydelig strek 10-11 dpo med god stigning. Dette er sønnen min i dag.

Føler dette ligner på Nr1 ...

Har forøvrig ikm i morgen.
 
Tempen falt også i dag

Screenshot_20181216_191832.jpg
 
Krysser fingrene for at det går rett veien dette her :Heartred Når man får positive tester og styrke avhenger jo også av når egget fester seg, så om det festet seg et par dager senere enn forrige gang, så er det jo ikke noe rart dersom strek er svakere enn ved 13 dpo forrige gang :happy:
 
14 dpo

Fortsatt strek i alle fall! Og sterkere strek.
Hadde endel murring i går og i mårrest, men da slapper jeg mer av for nå :happy093.

IMG_20181217_075737.jpg
 
Krysser fingrene for at det går rett veien dette her :Heartred Når man får positive tester og styrke avhenger jo også av når egget fester seg, så om det festet seg et par dager senere enn forrige gang, så er det jo ikke noe rart dersom strek er svakere enn ved 13 dpo forrige gang :happy:

Litt sterke streker i dag heldigvis!! :excited001:excited001:happy093.
Har sluttet å Tempe for å ikke bekymre meg over DET også :laughing021
 
4+1!!!

Jeg fortalte hele sullamitten om begivenheten ved positiv gtest. Tenkte at dette SKAL går bra. Så ikkeno vits å ruge på hemmeligheten.
 
5+0!

Foreløpig har kvalmen holdt seg unna, men jeg er bare et par dager unna fra den kom sist så venter spent...

Jeg har hatt endelig stikk nedover i rumpa/bein, og litt sånn ømhetsfølelse i livmor. Føler meg skikkelig oppblåst.

Tør ikke planlegge store greier de neste månedene merker jeg :p
 
5+1 i dag

Positiv rfsu enda, men synes ikke de blir noe sterkere. Tenkte det bare var drittester.

Men nå blør jeg.
Kjennes ut som det tar seg opp med smerter

Er helt utmattet
 
Da er det bare å begynne på nytt..

Føles så urettferdig når det har tatt sånn tid med nr 2.

Må jeg alltid miste før spiren kan sitte?
Hva er feil?

:(
 
Back
Topp