Drømmen om søskenspire

Pp8 cd 6

Jeg prøvde et nytt triks i dag for å bli gravid. Nemlig å begynne trene igjen. Jeg var godt trent før jeg fikk barn, men post barn har jeg kjørt styrkeprogram ala cross fit ganske sporadisk, et par ganger i året. Jeg kom ca halvveis før jeg knakk sammen. Siden har jeg vært på legevakten for observasjon for nyresvikt som følge av alt for tung styrketrening ift form. :dontknow:smiley-ashamed005

Noen dager til med hjemmeobservering siden det er for tidlig å si helt sikkert om det ble så gærnt.

Hva gjør man ikke for å bli fertil ?!:dance018

Cd 7.

Helt ødelagt etter styrkeøkta i går og sjekker urinen jevnlig. Ikke for el eller hCG. Men nyresvikt :laughing021 som om jeg ikke tisser nok i en kopp fra før av etter 8 mnd prøving.

Jeg har lest enda mer.om vitaminer og funnet en studie som.sier at en trenger jern! Og at jern kan kobler til abort. HALLO hvorfor har ingen sagt dette? Jeg har nesten tomme jernlagre jo. Kan forøvrig også forklare kollapsen etter trening igår

Så nå skal det knaskes jerntabletter. Fikk meg legetime om en mnd ca. (Lang ventetid på alt annet enn akutt) så får sjekke jern statusen da. Tok jernprøver med en gang jeg ble gravid, men fikk jo ikke svar før over jul. Og oppi SAen gadd jeg liksom ikke forholde meg til noe jeg tok ifb svangerskap.

Samme her også! Utrolig frustrerende, så håper det snart gir seg:( Har EL rundt CD14-15, og er på CD9 nå. Så nå MÅ jeg snart bli frisk:p

God bedring!:Heartred

Cd 9 her og :hilarious:
Venter el i begynnelsen av neste uke. Ff tipper tirsdag. Jeg er bortreist mandag og tirsdag, så jeg håper jo at el skal komme.mandag. for da får vi lagt inn aksjer i forkant.

Influensa suger skikkelig. Ikke tegn til bedring her på 3. Dagen

God bedring til deg og <3

Cd 9 her og :hilarious:
Venter el i begynnelsen av neste uke. Ff tipper tirsdag. Jeg er bortreist mandag og tirsdag, så jeg håper jo at el skal komme.mandag. for da får vi lagt inn aksjer i forkant.

Influensa suger skikkelig. Ikke tegn til bedring her på 3. Dagen

God bedring til deg og <3
Tirsdag her også i følge ff:p Er siste pp før IVF, så jeg har jo ikke tid til dette her:rolleyes: Er på 4. dagen med influensa:banghead: Formen går opp og ned, men jeg sover utrolig dårlig.

Vi får satse på at EL kommer tidlig hos deg, da:happy:

Cd 10

I går hadde jeg endelig krampene og eggløsningsmerter. Lurer på hva kroppen mener med det.

Jeg er fortsatt helt slått ut av influensa. Må knaskes Paracet konstant, for influensaen eller bihulebetennelse. Fikk ikke sove i natt så har enda ikke begynt med temping, men det er vel ikke noe vits i helle med feberen.

Håper jeg blir bedre snart! Er så klar for el og aksjer :)

Cd 10

I går hadde jeg endelig krampene og eggløsningsmerter. Lurer på hva kroppen mener med det.

Jeg er fortsatt helt slått ut av influensa. Må knaskes Paracet konstant, for influensaen eller bihulebetennelse. Fikk ikke sove i natt så har enda ikke begynt med temping, men det er vel ikke noe vits i helle med feberen.

Håper jeg blir bedre snart! Er så klar for el og aksjer :)
Jeg kjørte på med nesespray i går, så nå er jeg mye bedre! Prøvde til og med å tempe, men den var fremdeles litt høy:p Men tenker at i morgen, da er jeg sikkert frisk:happy:

Håper du snart blir frisk:Heartbigred Er ikke noe kjekt å ikke få sove:schocked028

Jeg kjørte på med nesespray i går, så nå er jeg mye bedre! Prøvde til og med å tempe, men den var fremdeles litt høy:p Men tenker at i morgen, da er jeg sikkert frisk:happy:

Håper du snart blir frisk:Heartbigred Er ikke noe kjekt å ikke få sove:schocked028

Åå så fint å høre! Jeg skal sende mannen på handletur i dag for å kjøpe både nesespray og slimløsende hostesaft! Håper det.gjør susen her også :happy093

Jeg har aldri prøvd slimløsende hostesaft før el før, men nå blir det jo kanskje det, litt sånn uplanlagt! Det kom mye elslim i dag, så spørs om ikke el kommer til planlagt tid

Åå så fint å høre! Jeg skal sende mannen på handletur i dag for å kjøpe både nesespray og slimløsende hostesaft! Håper det.gjør susen her også :happy093

Jeg har aldri prøvd slimløsende hostesaft før el før, men nå blir det jo kanskje det, litt sånn uplanlagt! Det kom mye elslim i dag, så spørs om ikke el kommer til planlagt tid
Ja, har EL-slim her også, så tipper EL kommer til vanlig tid:happy: Jeg har heller aldri prøvd slimløsende hostesaft, for jeg følte det ble veldig "nå skal vi prøve alle kjerringråd vi har":hilarious: Men nå får jo jeg også prøvd det:rolleyes: Kanskje en skikkelig influensa var det som skulle til for oss? Så tenker kroppen: Det er NÅ eller aldri!:D

Ja, har EL-slim her også, så tipper EL kommer til vanlig tid:happy: Jeg har heller aldri prøvd slimløsende hostesaft, for jeg følte det ble veldig "nå skal vi prøve alle kjerringråd vi har":hilarious: Men nå får jo jeg også prøvd det:rolleyes: Kanskje en skikkelig influensa var det som skulle til for oss? Så tenker kroppen: Det er NÅ eller aldri!:D

En skikkelig rens av systemet liksom! Den hostesaften smakte så forferdelig at jeg vet ikke om jeg kommer til å ta så mye av den :scared001

Men mener jeg har lest noe om at hvis man er litt syk rundt el og forplantning så er immunforsvaret opptatt med andre ting og ikke med å angripe svømmere og egg som skal feste seg som kan tolkes som fremmede ting som må bekjempes. Aner ikke om.det hold i det :laughing001
Men leser i gamle dagboken min at jeg var forkjøla mellom el og ikm i alle fall når jeg ble gravid med guttungen :happy093.

En skikkelig rens av systemet liksom! Den hostesaften smakte så forferdelig at jeg vet ikke om jeg kommer til å ta så mye av den :scared001

Men mener jeg har lest noe om at hvis man er litt syk rundt el og forplantning så er immunforsvaret opptatt med andre ting og ikke med å angripe svømmere og egg som skal feste seg som kan tolkes som fremmede ting som må bekjempes. Aner ikke om.det hold i det :laughing001
Men leser i gamle dagboken min at jeg var forkjøla mellom el og ikm i alle fall når jeg ble gravid med guttungen :happy093.
Haha, var det Solvipect? Den er jo ganske ok hvis man liker Jägermeister?:p Jeg bruker Bisolvon m/kirsebærsmak, og den er ikke så verst! Men altså, vi går jo for gull:signs003

Haha, var det Solvipect? Den er jo ganske ok hvis man liker Jägermeister?:p Jeg bruker Bisolvon m/kirsebærsmak, og den er ikke så verst! Men altså, vi går jo for gull:signs003

Solvipect jeg har ja :) kanskje jeg bare skal blande den med red Bull :evil6 da blir det nok alright! :laughing021

Cd 11

Enorme mengder el-slim i går :O lurer på om kroppen bare økte slimproduksjonen over alt med denne influensaen :hilarious:

Men endelig begynner formen å stige! I går trengte jeg ikke Paracet 24/7 og kjenner endelig at jeg faktisk LEVER litt igjen. Er dautrøtt og svimmel etter mange dager i strekk på sofaen uten næring, men det kommer seg vel etterhvert :)

Cd 12

Hoster veldig stygt enda og er tett i nesa, men ellers er formen mye bedre :D

Glemte Tempe igjen i dag, men har brukt eltester siste dagene. Ingen positive, men de har vært veldig sterke siste dagene mens i dag var de svakere .. hadde også ekstremt mye slim for 2 og 3 dager siden!! Men i går kveld var det helt tørt der nede, og i dag ser det ut som at det har gått over til creamy?!!! Hva skjer? Har jeg hatt el mens jeg lå i paracetrus? :shifty:

I ren panikk la vi inn aksjer i går. Følte meg rett og slett uimotståelig med kols-lingende hoste og rennende nese :love7

:dance011:dance011:dance011

Cd 13

Formen har et lite tilbakeslag i dag etter et fossefall av en neseblodepisode. Har glemt hvor mye jeg pleier å plages med det etter sykdom. Hadde et forvarsel i går, men fortrengte der glatt altså .

Føler snart dette har blitt sykedagboka min fremfor prøvedagboka!

Tilbake til det..
Jeg lurer faktisk på om jeg hadde århundrets tidligste el denne måneden. Ikke bare har hufsa tørka opp den siste tiden , nå kom det også hvitt lotion creamy cm som kommer ETTER el. Uflaks

Cd 13

Formen har et lite tilbakeslag i dag etter et fossefall av en neseblodepisode. Har glemt hvor mye jeg pleier å plages med det etter sykdom. Hadde et forvarsel i går, men fortrengte der glatt altså .

Føler snart dette har blitt sykedagboka min fremfor prøvedagboka!

Tilbake til det..
Jeg lurer faktisk på om jeg hadde århundrets tidligste el denne måneden. Ikke bare har hufsa tørka opp den siste tiden , nå kom det også hvitt lotion creamy cm som kommer ETTER el. Uflaks
Trenger ikke å bety at du har hatt EL :-) Forrige pp gav jeg helt opp å sjekke væsken, for det stemte jo ikke med temperaturen og EL i det hele tatt... Så ikke gi opp! Ta tempen i morgen igjen, så ser du :)

La meg kl. 0330 i natt pga feiring til langt på natt, og skulle ha tempet 0600 i dag tidlig. Needless to say: Ble ikke tatt noen temp i dag tidlig:hilarious: Tenker å putte inn en gjennomsnittstemperaturen av den som kommer i morgen, og den som var i går. Ellers blir ff helt teit, siden EL er rett rundt hjørnet.

Ta deg en god, varm dusj:Heartred Det hjelper!

Trenger ikke å bety at du har hatt EL :) Forrige pp gav jeg helt opp å sjekke væsken, for det stemte jo ikke med temperaturen og EL i det hele tatt... Så ikke gi opp! Ta tempen i morgen igjen, så ser du :)

La meg kl. 0330 i natt pga feiring til langt på natt, og skulle ha tempet 0600 i dag tidlig. Needless to say: Ble ikke tatt noen temp i dag tidlig:hilarious: Tenker å putte inn en gjennomsnittstemperaturen av den som kommer i morgen, og den som var i går. Ellers blir ff helt teit, siden EL er rett rundt hjørnet.

Ta deg en god, varm dusj:Heartred Det hjelper!

Får satse på at el bare er forskjøvet da :) det var bare så rart her om dagen . Datt ut største el-klumpen jeg noen gang har sett . Kanskje pga hostesaften? :hilarious:

Jeg sjekker egentlig bare det som kommer ut . Lite tafsing. Så kan jo gjemme seg noe høyt der oppe i grunn .

I morgen SKAL jeg huske tempen :D:D:D
Også må jeg huske å pakke den etterpå siden jeg skal ut å reise. Gudene vet jeg får jo ikke el om jeg ikke temper:rolleyes:

Cd 14

Fikk endelig tempet igjen i dag ! :D

Men. Tempen ligger såpass høyt at det el skulle ha vært for 1-3 dager siden. Jeg har hatt hatt el når tempen er på 36.61. coverline pleier ligger rundt 36.54. blir spennende å se fremover det, så blir det litt gærn kurve.

Back
Topp