Drømmen om søskenspire

Cd 15

Fikk ikke tempet i dag igjen. Sov med åpen munn. Veldig tørr i munnen og kjempetett i nesa. Ble nok feil tall for måling.

Mye creamy cm i går også. Tyder jo på at jeg er i dpoland. Men ikke fått.positive eltest (ikke testet i går og i dag heller).

Dette blir en forvirrende syklus uten mye kontroll på el. Får håper det blir lykkesyklusen :)

Jeg blir ikke helt klok. Syntes det kunne se ut som noe fertile greier på papiret i dag..men så kom det mer creamy utover ?? Har ikke vært inne å sjekka akkurat
Slimproduksjonen i nesa har også kommer tilbake for fullt :hilarious:

Er på reise, så blir 2 dager uten aksjer

Cd 17

Positiv el-test i dag!!! :D
Da blir det aksjer i dag.

Formen er fortsatt bånn, så håper det blir orden på aksjene, og at el skjer i morgen.

Jeg får fortsatt ikke til å Tempe. Prøvde derfor vaginalt i dag og det hadde jo passet perfekt med positiv test egentlig for å se om egget slipper. Men tror dere jeg fant frem??!!! :laughing021

Åneeeeida . Kanskje ikke rart man ikke blir gravid når en ikke finner frem på egen kropp? :smiley-ashamed005

Cd 17

Positiv el-test i dag!!! :D
Da blir det aksjer i dag.

Formen er fortsatt bånn, så håper det blir orden på aksjene, og at el skjer i morgen.

Jeg får fortsatt ikke til å Tempe. Prøvde derfor vaginalt i dag og det hadde jo passet perfekt med positiv test egentlig for å se om egget slipper. Men tror dere jeg fant frem??!!! :laughing021

Åneeeeida . Kanskje ikke rart man ikke blir gravid når en ikke finner frem på egen kropp? :smiley-ashamed005
Haha, det var litt rart de første gangene, men så ble jeg vant med det:p Grattis med positiv test, og lykke til med aksjene!

E g g L ø s n i n g :happy093

Tror jeg har el i dag siden eltesten var positiv i dag. Jeg har enda ikke tempet. Prøvde vaginalt igjen i dag siden jeg er tett i nesa fortsatt. Men herregud. Jeg får det virkelig ikke til :confused013

Vi la inn aksjer i går, og håper egget ikke hadde sluppet enda. :dance011

Forkjølelsen har gått over til bihulebetennelse, så spent på om kroppen fikser dette.. heia kroppen! Heia svømmere! Heie egget! :happy093.

E g g L ø s n i n g :happy093

Tror jeg har el i dag siden eltesten var positiv i dag. Jeg har enda ikke tempet. Prøvde vaginalt igjen i dag siden jeg er tett i nesa fortsatt. Men herregud. Jeg får det virkelig ikke til :confused013

Vi la inn aksjer i går, og håper egget ikke hadde sluppet enda. :dance011

Forkjølelsen har gått over til bihulebetennelse, så spent på om kroppen fikser dette.. heia kroppen! Heia svømmere! Heie egget! :happy093.
Når man har nedsatt immunforsvar blir man ofte gravid :p

Cd 19 / 1 dpo

Ifølge eltestene er jeg antakelig 1 dpo nå.
I mårrest kunne jeg endelig puste gjennom nesa så tok tempen. Men den var bare 36,46. Etter el er jeg alltid over 36.55 et sted. Så jeg vet ikke om egget klarte å slippe :nailbiting:

Jeg har likevel fått en dundrende smerte i bihulene. Så betennelse der er nok et faktum. :schocked028

Gjør man?? Jeg var faktisk forkjøla når jeg ble gravid med førstemann. De to andre gangene jeg har vært frisk har jeg mistet i SA. Får håpe det kan komme noe godt ut av denne jævelskapen :hilarious:
Jeg kan ikke finne noe sånn vitenskapelig som kan forklare det (har heller ikke lett særlig) Men jeg har alltid blitt syk når jeg er gravid, så tror det har sammenheng med at kroppen ikke støter ifra seg egget, men det blir bare spekulasjoner :)

Jeg kan ikke finne noe sånn vitenskapelig som kan forklare det (har heller ikke lett særlig) Men jeg har alltid blitt syk når jeg er gravid, så tror det har sammenheng med at kroppen ikke støter ifra seg egget, men det blir bare spekulasjoner :)

Da krysser jeg alt som krysses kan! :love7

Cd 20 / 2 dpo

I dag var tempen høy! Så enten ble det feilmelding i går, ellers så trengte kanskje egget en dag ekstra før det slapp. Da la vi inn aksjer 2 dager før så det burde jo i grunn gå.

Cd 20 / 2 dpo

I dag var tempen høy! Så enten ble det feilmelding i går, ellers så trengte kanskje egget en dag ekstra før det slapp. Da la vi inn aksjer 2 dager før så det burde jo i grunn gå.
Bruker du en app som forteller deg når du har EL? Det hjelper veldig, siden tempen vil jo gå opp og ned i løpet av syklusen:-)

Bruker du en app som forteller deg når du har EL? Det hjelper veldig, siden tempen vil jo gå opp og ned i løpet av syklusen:)

Bruker FF, men siden jeg ikke har fått tempet før i går og i dag så går den bare ut ifra eltestene, og mener jeg hadde el når de ble negative.

Jeg skulle jo egentlig hatt el 5 dager tidligere også ift hva som er normalt, så den sliter litt nå :hilarious:

Bruker FF, men siden jeg ikke har fått tempet før i går og i dag så går den bare ut ifra eltestene, og mener jeg hadde el når de ble negative.

Jeg skulle jo egentlig hatt el 5 dager tidligere også ift hva som er normalt, så den sliter litt nå :hilarious:
Blir jo mye lettere etter noen sykluser, når du ser hva som er normalt for deg:) Men tempen går gjerne en del opp etter EL, så testene dine er nok rett:happy:

Blir jo mye lettere etter noen sykluser, når du ser hva som er normalt for deg:) Men tempen går gjerne en del opp etter EL, så testene dine er nok rett:happy:

Joda, jeg har jo brukt ff og tempet siden august :D så har kurver å sammenligne med. Det er derfor tempen i går ikke passer inn.. jeg har alltid coverline på ca 36,54. Men tempen i går, 1 dpo ifølge eltestene er lavere enn den. Så tenker at den kanskje er feil, og at jeg sov endel med åpen munn den natta og. Eller at el først skjedde i går, 2 dager etter positiv el-test. :confused005

Åååh jeg synes det er så kjedelig når jeg ikke får tempet ALLE dager og har full kontroll :laughing005

Back
Topp