Drømmen om søskenspire

8 dpo i dag.

Tempen ligger fortsatt lik gravidkurven fra desember hvis jeg bruker 04tempen. Da mente 2åringen at det var morgen nemlig ... :wideyed:
Sov litt dårlig frem til 06 og da var tempen litt lavere, men lik som i går. Føler 04tempen blir mest riktig ift søvn :bookworm:

I går kveld kjente jeg et skarpt stikk nedover fra livmoren.

Jeg får jo litt forhåpninger da av disse stikkene og krampene her og der :oops: men jeg har jo hatt det også i sykluser som ikke har ført til en spire.

8 dpo i dag.

Tempen ligger fortsatt lik gravidkurven fra desember hvis jeg bruker 04tempen. Da mente 2åringen at det var morgen nemlig ... :wideyed:
Sov litt dårlig frem til 06 og da var tempen litt lavere, men lik som i går. Føler 04tempen blir mest riktig ift søvn :bookworm:

Jeg får jo litt forhåpninger da av disse stikkene og krampene her og der :oops: men jeg har jo hatt det også i sykluser som ikke har ført til en spire.
Håper, håper! :happy: Når er IKM?

8 dpo i dag.

Så spennende, krysser alt for deg :D Når skal du teste?

9 dpo.

Tempen tok ikke den vanlige dippen i dag men steg litt, så jeg tenkte. Søren heller, jeg kjenner jo litt stikk her og der

IMG_20190217_113623.jpg

IMG_20190217_113650.jpg

mED influensa og bihulebetennelse ?!!??
Denne spira må være en hardhaust, ellers så stemmer det kanskje det som sies om at sykdom = graviditet mens immunforsvaret er opptatt :D

:excited001:excited001:excited001:excited001:excited001:excited001:excited001

:happy093

:happy093.

9 dpo.

Tempen tok ikke den vanlige dippen i dag men steg litt, så jeg tenkte. Søren heller, jeg kjenner jo litt stikk her og der

Vis vedlegget 289207

Vis vedlegget 289208

mED influensa og bihulebetennelse ?!!??
Denne spira må være en hardhaust, ellers så stemmer det kanskje det som sies om at sykdom = graviditet mens immunforsvaret er opptatt :D

:excited001:excited001:excited001:excited001:excited001:excited001:excited001

:happy093

:happy093.
Uææ, så flott! Håper den holder hele veien:Heartbigred

Spiste akkurat litt understekt skrei til middag før vi fant ut at den måtte inn i ovnen igjen. Full panikk :schocked028

Husker alt man skal passe på som gravid lenger :confused005

Ja det setter litt perspektiv :eek:
Trengte dere mange forsøk? Eller holder dere på nå?

Krysser fingrene for en klaff snart. Vi har jo klart det før, så nå synes jeg vi har ventet lenge nok :happy
Ikke sant!!
Ingenting er bedre enn at det klaffer for dere snart, er alltid lov å håpe :angelic:
Det klaffet på første innsett i første forsøk på frøkna og på første innsett i første søskenforsøk på søsken på fryseforsøk. Endte dessverre i MA 9+3 men håper vi får det til denne gangen. Nytt fersk forsøk (ny runde med medisiner og full rulle med egguttak osv) håper gullegget blir iblant noen av de. Stor fallhøyde om det ikke klaffer på første innsett nå liksom :hungover:

Ikke sant!!
Ingenting er bedre enn at det klaffer for dere snart, er alltid lov å håpe :angelic:
Det klaffet på første innsett i første forsøk på frøkna og på første innsett i første søskenforsøk på søsken på fryseforsøk. Endte dessverre i MA 9+3 men håper vi får det til denne gangen. Nytt fersk forsøk (ny runde med medisiner og full rulle med egguttak osv) håper gullegget blir iblant noen av de. Stor fallhøyde om det ikke klaffer på første innsett nå liksom :hungover:

Ååh da håper jeg dere får full klaff på neste :happy093.

Jeg fikk svak positiv i dag på 9 dpo, jeg som ikke skulle teste så tidlig. Håper det å få så.tislig positiv er et godt tegn og ikke enda i sa (har fått senere positive tester da). Så kanskje jeg kan glemme svaret på hormonprøvene og sjekkliste for venteliste for henvisning :D

10 dpo / 4 dager til ikm

Ikke helt fornøyd med tempen i dag. Fikk ikke samme hoppet som i gravidgrafen fra desember. Men fortsatt positiv test, så jeg er happy med det! :love7

Kjenner jeg er veldig nervøs. Nervøs for en ny SA. Nervøs for om testene ikke blir sterkere slik som sist. Nervøs for om det sitter i egglederen slik den kanskje gjorde sist.

Første mål er å komme seg til ikm
Neste blir 6 fullgåtte uke. Pleier miste før den tid.

Jeg har ikke så mange babyplan, så tenker å bruke de siste annenhver dag for å se på stigning. Imens bruker jeg wondfo fra eBay. Begge har følsomhet på 25ml/U.

Bildet er tatt etter 5 minutter ca

IMG_20190218_080441.jpg
IMG_20190218_080452.jpg

Screenshot_20190218_063637.jpg

Ååh da håper jeg dere får full klaff på neste :happy093.

Jeg fikk svak positiv i dag på 9 dpo, jeg som ikke skulle teste så tidlig. Håper det å få så.tislig positiv er et godt tegn og ikke enda i sa (har fått senere positive tester da). Så kanskje jeg kan glemme svaret på hormonprøvene og sjekkliste for venteliste for henvisning :D
Hurra!!!!!!☆☆☆☆

Back
Topp