Drømmen om søskenspire

Foreløpige symptomer:
  • Kraftig Stikk ned fra livmor på 7 dpo (festesmerter)
  • Strekk/murring/kiling ut mot lysken
  • Litt vondt i bekkenet av og til
  • Svak smerte i korsryggen av og til
  • Litt murringer i livmor
  • Fryser på ettermiddag/kveld
Syntes jeg var litt kvalm i dag når det ble lenge mellom mat, men det kan være tilfeldig. Alt for tidlig for sånt i alle fall :eek:

Jeg ser streken veldig godt når den har tørket. Nå ser streken fra i går nesten helt usynlig ut :laughing021

Jeg sammenligner dette mer med svangerskapet som førte til sønnen min

Da: positiv test 10 dpo. Relativt sterk strek, ikke tvil. Må ikke myse. God stigning

Nå: positiv test 9 dpo veldig svak. 10 dpo er det ikke tvil. Ligner på 10 dpo testen med sønnen

I motsetning til
Sa1: positiv test ca 11-12 dpo. Kjempesvak. Tester ikke mer før blødning 5+0. Testen var allerede negativ

Sa2: svak positiv kvelden 11 dpo/12 dpo. Lite stigning. Blødning 5+2

Håper betyr at denne blir værende :happy093.

11 dpo / 3 dager til ikm

Kraftige kramper og luft i magen når jeg våknet i dag. Tempen faller enda. Den var lavere på første måling, men nektet og akseptere det, så.tok en til som var .04 høyere ...

Fortsatt strek, samme styrke som i går.

Der kom bekymringen for fullt :sorry:

Screenshot_20190219_080024.jpg

11 dpo / 3 dager til ikm

Kraftige kramper og luft i magen når jeg våknet i dag. Tempen faller enda. Den var lavere på første måling, men nektet og akseptere det, så.tok en til som var .04 høyere ...

Fortsatt strek, samme styrke som i går.

Der kom bekymringen for fullt :sorry:

Vis vedlegget 289404
Jeg tok test 10 dpo og 12 dpo og så ikke stigning. Fikk helt panikk og var sikker på at graviditeten hadde gått dunken, men er fortsatt gravid i dag 14+1.
Om du klarer er det nok lurt å ikke tempe og heller vente noen dager før du tar ny test. Det er mye unødig bekymring som kommer med testing ofte :) Vet hvor vanskelig det er, men vet og så hvor bekymret jeg ble av lite stigning på testene mine.

Krysser fingrene for at dette går veien for deg:Heartred

Jeg tok test 10 dpo og 12 dpo og så ikke stigning. Fikk helt panikk og var sikker på at graviditeten hadde gått dunken, men er fortsatt gravid i dag 14+1.
Om du klarer er det nok lurt å ikke tempe og heller vente noen dager før du tar ny test. Det er mye unødig bekymring som kommer med testing ofte :) Vet hvor vanskelig det er, men vet og så hvor bekymret jeg ble av lite stigning på testene mine.

Krysser fingrene for at dette går veien for deg:Heartred

Jeg bør nok ikke Tempe. Men er så vanskelig å legge bort også! Fikk en skikkelig drop like før ikm sist, og det endte jo med Sa/exu.

Nå har jeg hatt eggløsning på samme side, så er redd det er et forvarsel igjen . Stoppet Tempe sist etter droppet, men angrer på det i dag, for skulle ønske jeg kunne se hvordan det utviklet seg. :sorry:

Har hatt endelig kramper i livmor i dag og vondt i korsrygg. Mer illevarslende vondt, enn lyskekosen jeg hadde tidligere .

Ved lunsj ble jeg kvalm og svimmel, og fikk skikkelig flashback til svangerskapskvalmen med første.

Litt motsigelse symptomer her altså.

Ellers har jeg 2 ting jeg henger meg litt opp i akkurat nå (utenom test og temp)
  • Med sønnen fikk jeg masse lotionutflod før positiv test og utover. Hadde ikke det de 2 gangene jeg hadde SA. Har ikke det nå heller, helt tørt...
  • Jeg har ikke ømme pupper . Pleier ikke ha det ved tr heller. Lest at det kanskje kan bety lite progesteron?

12 dpo / 2 dager til ikm

Jeg tok ikke tempen i dag.. men tror jeg skal ta tempen et par ganger innimellom for å se om den er helt i kjelleren eller høy igjen.

Fortsatt positiv gtest. Håper den blir sterkere snart. I desember ble testene aldri sterke enn det de er nå de 2 ukene jeg var gravid til jeg mistet .

De to siste er fra 11 dpo kveld og 12 dpo morgen

IMG_20190220_075703.jpg

12 dpo / 2 dager til ikm

Jeg tok ikke tempen i dag.. men tror jeg skal ta tempen et par ganger innimellom for å se om den er helt i kjelleren eller høy igjen.

Fortsatt positiv gtest. Håper den blir sterkere snart. I desember ble testene aldri sterke enn det de er nå de 2 ukene jeg var gravid til jeg mistet .

Vis vedlegget 289504
Gratulerer! :Heartred
Jeg skjønner godt at du blir urolig mtp erfaringene dine, for meg hjalp det å tenke at vi var ferdig med drittpakka, og dermed måtte det bare gå bra :joyful:
Ser hvertfall fin stigning hvis du sammenligner 10 dpo og 12 dpo! I starten går det jo mest fra «er den der?» til «Ok! Nå er det noe der!!»
Jeg tenker det er deres tur jeg nå!! :talk017

Gratulerer! :Heartred
Jeg skjønner godt at du blir urolig mtp erfaringene dine, for meg hjalp det å tenke at vi var ferdig med drittpakka, og dermed måtte det bare gå bra :joyful:
Ser hvertfall fin stigning hvis du sammenligner 10 dpo og 12 dpo! I starten går det jo mest fra «er den der?» til «Ok! Nå er det noe der!!»
Jeg tenker det er deres tur jeg nå!! :talk017

Takk for gode ord :hug003

Jeg tenkte jo vi var ferdig med drittpakka sist og, men jammen nei :laughing021 jeg begynner å virkelig tro på at kroppen min må ha en liten test run på graviditet før den vet helt hva den skal gjøre :cool05

Nååååå skal det bli BABY :happy093

Jeg tok en test i kveld også. Synes det ser ut som stigning altså :love7

Med B1 fikk jeg ganske sterk strek fra 14 dpo (testet 12, 14, 16 18 osv). Så det er målet jeg sammenligner med nå.

Fant også ut at panelovnen på soverommet har et skrudd av et par dager! Kanskje det forklarer fallende temp??!!

På en måte tenker jeg, da MÅ jeg jo bare Tempe litt til og sjekke liksom

På en annen måte skremmer det meg hvor for påvirkning slike ting kan ha og på hvordan det påvirker meg med tempdropp :nailbiting:

IMG_20190220_224808.jpg

Jeg tok en test i kveld også. Synes det ser ut som stigning altså :love7

Med B1 fikk jeg ganske sterk strek fra 14 dpo (testet 12, 14, 16 18 osv). Så det er målet jeg sammenligner med nå.

Fant også ut at panelovnen på soverommet har et skrudd av et par dager! Kanskje det forklarer fallende temp??!!

På en måte tenker jeg, da MÅ jeg jo bare Tempe litt til og sjekke liksom

På en annen måte skremmer det meg hvor for påvirkning slike ting kan ha og på hvordan det påvirker meg med tempdropp :nailbiting:

Vis vedlegget 289609

Helt klart stigning her!!

12 dpo / 2 dager til ikm

Vis vedlegget 289504
Fin stigning da:happy:

14 dpo / 4+0 / i dag til ikm

Jeg har regnet feil ser jeg nå i FF. Ikm er først i morgen, og ikke i dag. Men jeg er i alle fall 4+0 uker på vei :D

Har fortsatt kjent litt riving i lysken. Ellers går det i oppblåsthet, frossenhet, luft i magen, og i går kjente jeg antydning til ømme pupper og brystspreng

Back
Topp