Drømmen om søskenspire

14 dpo / 4+0 / i dag til ikm

Jeg har regnet feil ser jeg nå i FF. Ikm er først i morgen, og ikke i dag. Men jeg er i alle fall 4+0 uker på vei :D

Har fortsatt kjent litt riving i lysken. Ellers går det i oppblåsthet, frossenhet, luft i magen, og i går kjente jeg antydning til ømme pupper og brystspreng
Wohoo, dette holder vettu! :happy093 Lykke til med svangerskapet:Heartbigred

16 dpo / 4+2

Jeg synes testene har stagnert. I dag fikk jeg et skikkelig smertefullt stikk nedover i underlivet/rumpa. Pleier å ha det 1-2 ganger de første dagene rundt mens. Synes det er antydning til murringer også.

Håper spiren klamrer seg fast og at det bare er voksesmerter fra livmor!

Ikke ømme pupper,
Kvalmen holder seg unna
Litt utflod til tider
Trøtt i går
Fryser på kvelden

Blir veldig spennede å se om jeg kommer jeg gjennom de neste to ukene

17 dpo / 4+3

Fortsatt gravid :D:D

Endel murringer i går. Håper det bare var livmor som trente seg litt. Jeg prøver å trøster meg med at begge abortene mine har begynt med brun utflod før smertene kom

Ellers kan jeg melde om litt uggenhet i går kveld og mårrest. Guttungen fikk en deilig diarebleie i mårrest. Det er definitivt mer utfordringer å gå gravid når man allerede har barn :hungover:

Synes fortsatt ikke streken blir sterkere, men koser meg med at den er såpass sterk som den er.

Ellers så har trøttheten økt gjennom helgen. I dag røsker det også godt i lysken :love7

18 dpo / 4+4

Svakere tester i dag :nailbiting:
Hvorfor? Hva betyr det? :sorry:

Når jeg har mistet tidlig før ble testene aldri veldig sterke først og holdt seg ganske jevnt til jeg begynte blø.

Jeg vil ikke miste igjen!

Last edited:
18 dpo / 4+3

Svakere tester i dag :nailbiting:
Hvorfor? Hva betyr det? :sorry:

Når jeg har mistet tidlig før ble testene aldri veldig sterke først og holdt seg ganske jevnt til jeg begynte blø.

Jeg vil ikke miste igjen!
Vær forsiktig med å bruke tester for å sjekke stigning! :-) De er ikke så pålitelige at man kan bruke de til det. Ring heller til legekontoret og be om en blodprøve.

Stor klem:Heartbigred

Vær forsiktig med å bruke tester for å sjekke stigning! :) De er ikke så pålitelige at man kan bruke de til det. Ring heller til legekontoret og be om en blodprøve.

Stor klem:Heartbigred

Det er så alt for lett å sammenligne med tidligere svangerskap :oops:

Jeg er til og fra jobbreiser i en uke nå, så ikke mulighet til å dra til lege. Håper bare ikke jeg må gjennom en SA iløpet av turene :(

Fått litt kvalme i dag da. Det er heller ikke helt greit :rolleyes:

Det er så alt for lett å sammenligne med tidligere svangerskap :oops:

Jeg er til og fra jobbreiser i en uke nå, så ikke mulighet til å dra til lege. Håper bare ikke jeg må gjennom en SA iløpet av turene :(

Fått litt kvalme i dag da. Det er heller ikke helt greit :rolleyes:
Det er det nok! Men så er ingen svangerskap like, så da er en like langt:p Heier på deg, og på gullegget:Heartred

4+5

Jeg er til og fra jobbreiser disse dagene og helt frem til godt uti neste uke.

Fryktelig slitsomt. Hotellfrokost smakte virkelig ikke i dag. Fikk bare ned en halv tørr skive. Kvalmen er på plass morgen og kveld, men foreløpig har jeg vært i ok form på dagen, bare jeg spiser jevnt, ikke drikker for mye eller spiser ofte mye av gangen.

Jeg vet ikke hvordan jeg skal holde ut. En ting er når man er hjemme, men grusomt å være kvalm på tur, når man også skal prestere hele veien, og ting varer fra morgen til kveld.

Jeg har ikke lyst til å si noe før jeg er forbi den tiden jeg har mistet før. Det passer fryktelig dårlig å bli gravid på jobben nå.

Ellers så kjenner jeg det i lysken enda, og bekkenet krangler litt. Det kom jammen meg tidlig.

Håper spiren klamrer seg fast oppi alt stresset, og at den sitter på rett sted! I og med at jeg har hatt eggløsning på samme sted som forrige graviditet som muligens var en exu, er jeg veldig bekymret for det og.

Det var dagens utblåsning! Nå skal jeg finne en rekke unskyldning for at jeg ikke skal spise alle skjell-forrettene og den blodige biffen, sammen med en munkholm :bookworm:

Ånei, dette var ikke greit å lese.... :( Har du tenkt på å få målt hcg?

Jeg har ikke mulighet til å dra til lege før sent beste uke eller uken etter.

Når jeg har mistet rundt 5 uker før har kroppen fikset alt selv. Så får vente spent denne helgen. Hvis det ikke skjer noe får jeg spørre om hCgprøve når jeg har muligheten :(
Vil ha baby !!

Jeg har ikke mulighet til å dra til lege før sent beste uke eller uken etter.

Når jeg har mistet rundt 5 uker før har kroppen fikset alt selv. Så får vente spent denne helgen. Hvis det ikke skjer noe får jeg spørre om hCgprøve når jeg har muligheten :(
Vil ha baby !!
Huff, får virkelig håpe at urinen bare var veeldig utvannet eller at det er en annen grunn til at testene ble svakere... det er jo din tur til å få baby nå <3

Nei, så utrolig trist :sad010
Var jo ikke slik dette skulle gå :(
Varme klemmer til deg ❤️

Ånei, det var jo ikke slik det skulle gå:smiley-angry017

Sender en stor, god klem:Heartbigred Heier på deg!

Back
Topp