Håper det er greit at jeg bryter inn her, føler dette treffer meg ganske bra. Trist å lese om din situasjon, kaffebønna! Håper spiren sitter neste gang Jeg har hatt en bekreftet SA, den gangen var ikke svangerskapet planlagt, så vet ikke hvor langt jeg var på vei. Har også født en gutt ekstremprematurt i uke 27, og virkelig kjempet min vei til sykehuset, der de tok ham ut umiddelbart - akkurat i tide. Det har heldigvis gått bra med han, takket være en meget sta og påståelig mammaguri og én lege som til slutt tok meg på alvor. Nå, 6 år senere, prøver vi på nr 2, og jeg veksler mellom spenning og glede for når det kommer positiv test, og en real bekymring for hvordan det skal gå etter den kommer. Har IKM til helga, og håper såklart det ligger søskenspire der, og at den forblir der. Har lyst å prøve høygravid jeg også, føler meg snytt for flere mnd med babykul etter førstemann! 
Håper dere får søskenspiren deres nå og at den sitter helt til termin!!
Den jeg har klistret seg fast helt til 2 uker over nesten. Så det er veldig i kontrast til alle de tidlige abortene kan du si håper på høygravide tilstander