Drømmen om søskenspire

// 12 dpo // pp1 etter SA nr2
Tempen holdt seg stabil fra i går. Jeg sover selvsagt med tykkeste vinterdynen, men genser på og en klam 2åring inntil meg, livredd for at tempen skal gå ned :hilarious:
Testen er ultrasvak i dag også. Mikroskopisk sterkere.. med det mener jeg at du trenger ikke flomlyset fra en fotballbane for å skimte streken. Men den tar evigheten før kommer og er enda veldig svak.

Det strekker godt i lysken enda. Metallsmaken er på plass i munnen.

Ellers så har jeg enda vondt hals. Jeg våkner også grusomt tidlig. Så nå har jeg dratt meg opp av senga, satt på vask, steker brød, og skal nyte en tekopp og strikking før gutta står opp.

Kanskje jeg drister meg ut på en liten joggetur senere. Det er så deilig å endelig kommet litt igang igjen etter fødsel med 1. At jeg vil ikke stoppe!

Vis vedlegget 293601

Spennende dager, kjære deg! Tenk om du har en liten førjulsbaby på gang ❤️ Det må jo gi jula en helt ny dimensjon av glede? Håper veldig sammen med deg!

// 12 dpo // pp1 etter SA nr2
Tempen holdt seg stabil fra i går. Jeg sover selvsagt med tykkeste vinterdynen, men genser på og en klam 2åring inntil meg, livredd for at tempen skal gå ned :hilarious:
Testen er ultrasvak i dag også. Mikroskopisk sterkere.. med det mener jeg at du trenger ikke flomlyset fra en fotballbane for å skimte streken. Men den tar evigheten før kommer og er enda veldig svak.

Det strekker godt i lysken enda. Metallsmaken er på plass i munnen.

Ellers så har jeg enda vondt hals. Jeg våkner også grusomt tidlig. Så nå har jeg dratt meg opp av senga, satt på vask, steker brød, og skal nyte en tekopp og strikking før gutta står opp.

Kanskje jeg drister meg ut på en liten joggetur senere. Det er så deilig å endelig kommet litt igang igjen etter fødsel med 1. At jeg vil ikke stoppe!

Vis vedlegget 293601
Ingen grunn til å stoppe med joggingen, så bare kos deg! :-) Håper gullegget sitter denne gangen:Heartbigred

Spennende dager, kjære deg! Tenk om du har en liten førjulsbaby på gang ❤️ Det må jo gi jula en helt ny dimensjon av glede? Håper veldig sammen med deg!

Åh jeg liker spiriten din! Desember er nemlig den eneste måneden jeg IKKE kunne tenke meg å få barn i :hilarious: derfor begynte vi å prøve på aprilbaby i fjor :rolleyes:

Ååh så koselig å finne dagboken din!!
Så fint å se positive tester også her, gleder meg til å følge deg videre❤️ Desember sa jeg også før var den ene måneden jeg absolutt ikke ville ha barn i...men nå sitter jeg her, å venter på el, og får i såfall termin i romjula om det plutselig skulle sitte denne mnd:facepalm::wacky:

11 dpo
Tempen har steget litt i ikke-gravidsyklusene mine 11-12 dpo før de har rast ned 1 dag før tr. Men i dag var den høyere enn vanlig.

Det er noe veldig veldig svakt på testen i dag. Nesten ikke synlig for det blotte øye, umulig å få på bilde uten å redigere strekene sterke med kontraster.

En slik start så sent har utelukkende betydd SA/kjemisk. Men så har jeg også nå opplevd en SA i syklus hvor jeg fikk positiv 9 dpo, så prøver å holde håpet oppe, men forbereder meg på at det like gjerne kan gå galt før eller rundt 5 uker denne gangen å.

Jeg har ikke vært helt på bærtur da med å kjenne festesmerter og tidlige gravidsymptomer! Så der har jeg kontroll :D

Vis vedlegget 293506 Vis vedlegget 293507

Så herlig:love2 Krysser fingrene.

Ååh så koselig å finne dagboken din!!
Så fint å se positive tester også her, gleder meg til å følge deg videre❤️ Desember sa jeg også før var den ene måneden jeg absolutt ikke ville ha barn i...men nå sitter jeg her, å venter på el, og får i såfall termin i romjula om det plutselig skulle sitte denne mnd:facepalm::wacky:

Velkommen :D

Haha, rart hvordan lysten på barn overstyrer all annen fornuft? Vi kunne rett og slett ikke la gullegget gå til spille dersom det var det som kom denne måneden :happy093
Blir spennende å se om det blir en terminspire. Jeg må enda skimte VELDIG godt på testen for å se en strek :excited001

Treningsupdate.

Når jeg jogget på fredag kjente jeg mye strekk i lysken. Siden jeg hadde testet negativt den dagen (10dpo) ga jeg blanke F i det og regnet med det var treningsrelatert. I dag 12 dpo fikk jeg vondt i livmor/kramper. Husker jeg fikk det fort med 1 mann, og dermed stoppet jeg med treningen helt :eek:

Treningsupdate.

Når jeg jogget på fredag kjente jeg mye strekk i lysken. Siden jeg hadde testet negativt den dagen (10dpo) ga jeg blanke F i det og regnet med det var treningsrelatert. I dag 12 dpo fikk jeg vondt i livmor/kramper. Husker jeg fikk det fort med 1 mann, og dermed stoppet jeg med treningen helt :eek:
Har du testet idag? :D

Ja, svak positiv i dag og. Litt bekymret over at de er så svake enda på 13 dpo.

Får håpe det blir fart på strekene snart. Tempen fallt litt i dag også, men ikke så drastisk at jeg mister alt håp
Håper testene blir sterkere :smiley-angelic001

14 dpo

Ikke mye å skryte av her. Er blitt syk så fikk ikke tempet i dag. Testen er fortsatt supersvak, slik som i går. Litt menskramper i dag.

Streken er så svak at den nesten ikke synes på bildet!
IMG_20190402_090937.jpg

Er det 10 mlU? Håper egget klamrer seg fast:Heartbigred

Tror det er 25 mlu. Wondfo.
2 ganger før har jeg fått veldig svake tester som ikke har steget noe særlig. Har mistet rundt 5 uker da. Men nå mistet jeg jo sist og når testene faktisk steg (samme merke), så vet ikke hva jeg skal tro :facepalm:

Tror det er 25 mlu. Wondfo.
2 ganger før har jeg fått veldig svake tester som ikke har steget noe særlig. Har mistet rundt 5 uker da. Men nå mistet jeg jo sist og når testene faktisk steg (samme merke), så vet ikke hva jeg skal tro :facepalm:
Men urinen kan jo ha ulik konsentrasjon, så man må være litt forsiktig med å konkludere utifra stigning målt med urin :-) Da er jo blodprøve det beste. Det er jo en tydelig strek der, så NOE er det. Hadde det vært 10 mlU er det jo større sjans for å oppdage et "streifende egg". Jeg heier og håper på at det holder:gen014

15 dpo

Ikke mye å skryte av enda.
Fikk tempet i dag og tempen er enda høy ift menstemp, men er sakte nedadgående ser det ut til.

IMG_20190403_091911.jpg

Back
Topp