Jeg har tempet en god stund nå, og det gir meg tydelig svar fra 9/10 dpo
så jeg lener meg veldig på den. Faller tempen da så gidder jeg ikke teste heller. Men nå har jeg samme frykten for å se på tempen på morgenen i grunn som ved en gtest.
Vi fikk nettopp henvisning til et vanlig sykehus (ikke de som driver med IVF). Har fått brev om at vi har krav på utredning, og innen juli/august. Så det kan ta lang tid.
Jeg og mannen hadde egentlig bestemt oss for full sjekk på Hausken for 3000. Vi har en liten mistanke om kanskje svømmerne til mannen av en eller annen grunn! Jeg fikk UL ved siste celleprøve hos gynekolog . Da hadde jeg nettopp gått gjennom den første SAen, og hun så ingenting feil da. Men regner med de sjekker enda nøyere ved utredning... Det ble lagt på is når vi ble gravid igjen i februar og ting så ut til å gå riktig vei. Nå må vi vel vurdere det igjen. Synes det er så lenge å vente!
Hvis det ikke er mannen lurer jeg på progesteron mangel hos meg. Siden jeg mister så tidlig. Jeg mistet også tidlig en gang før vi fikk første barnet.. tenkte det var uflaks, men nå som jeg har vært gravid 4 ganger og har 1 barn ser det ikke tilfeldig ut lengre
Fikk mannen også sjekk ? Og hva gjorde de på undersøkelsen??