Drømmen om søskenspire

Tusen takk alle sammen :Heartred:Heartred

Jeg var ikke forberedt på dette på jobbreise. De neste dagene blir en prøvelse på pokerfjes og det å gjemme krampene som herjer i livmor og korsrygg. Håper bare jeg ikke blør gjennom på et foredrag, det er liksom litt lys på scenene. Teller dagene til neste helg og jeg kan bare være sammen med familien min igjen.

Jeg har lyst til å distansere meg litt fra forumet, samtidig som jeg kjenner at jeg klamrer meg fast for å henge med noen som forstår i et fora med flere i samme situasjon.

Vi får gå videre med henvendelse via fastlegen. Samtidig ser vi antakelig på 2 måneder pauseperiode, da dette var siste forsøk før vi måtte legge det på is. Desember er dessverre uaktuelt. Både fordi jeg ikke ønsker, men det blir også for lenge uten bhgplass. Det er lange ventelister her jeg bor på småbarnsplassene.

Føles så urettferdig samtidig som jeg er veldig takknemlig for at jeg mister såpass tidlig. 5 uker er den kritiske grensen for meg tydeligvis.

Smertene er på plass, men blødningen er blitt minimal. Er mest blodutvannet utflod utenom når jeg er på do. Regner med det dundrer i for fullt i morgen. Håper det ikke blir like vondt som forrige. :sad010

Jeg sitter igjen med mange av de samme spørsmålene som sist.
Kommer lillegutt til å få søsken?
Kommer de til å bli nært nok til å leke sammen?
Kommer det til å bli så stor avstand at det blir mer hjelper enn lekekamerat?
Vil vi noengang få drømmen med 3 tette barn? 3 barn i det hele tatt? Først må vi bare få 2...

Så leit å høre at du mistet. Og spesielt på jobbreise. Når skal du hjem ? Håper kroppen ordner opp på en grei måte...

Midten av neste uke. Kroppen har kvittet seg med alt i de forrige ila. En uke, så håper det går greit denne gangen og
Håper det går greit denne gangen og. Blir det noe utredning på dere, tror du?

Håper det går greit denne gangen og. Blir det noe utredning på dere, tror du?

Jeg tror det. Mannen vil at vi booker en time med en gang privat, på Hausken.

Jeg skal ta det opp med legen når jeg er der om 1,5 uke. Men det er en liten stund til vi kan henvises der enda. Da vi kun har mistet 2 ganger på rad, og ikke fullt rundet 1 år enda

Uff så leit! ❤️❤️ Mange gode klemmer til deg! ❤️

Jeg skal ta det opp med legen når jeg er der om 1,5 uke. Men det er en liten stund til vi kan henvises der enda. Da vi kun har mistet 2 ganger på rad, og ikke fullt rundet 1 år enda

Klem til deg!

Vi prøvde i 17 pp, mista i pp7 og pp16, også ble jeg gravid igjen i PP17. Det finnes håp!

Fornektelse.
Sorg.
Aksept?

I dag har jeg registrert noen klumper, men blødningen er foreløpig mye mindre enn når jeg mistet i desember. Ikke så mye i bindet, mest i do. Håper det holder seg sånn mens jeg er på jobb, så jeg ikke blør gjennom. Samtidig er jeg redd det er for lite og at kroppen ikke kvitter seg med alt.

Jeg tror jeg snart har lest alt på nett om flere aborter på rad. Uheldigvis synes jeg det er overvekt med de som mister mange mange ganger i forhold til de som får baby på forsøk nr 3. Er sønnen vår mirakelet som egentlig ikke skulle være mulig?

Anbefaler virkelig Hausken- det er så veldig verdt 2500 å få sjekket opp absolutt alt og få svar på dagen! Super pasientbehandling der! :)

Anbefaler virkelig Hausken- det er så veldig verdt 2500 å få sjekket opp absolutt alt og få svar på dagen! Super pasientbehandling der! :)

Takk for tips! Vi kommer nok til å gjøre det. Orker ikke vente til vi får noe offentlig. :) blir godt å bare få det bekreftet. Tok dere blodprøver der også?

Nå ser det ut til at aborten er/blir komplett, ut i fra det som kom ut i dag. Heldigvis hadde jeg en stund for meg selv da slik at jeg kunne løpe på do og håndtere det. Har hatt noen heftige kramper i dag, så skjønner jo nå hvorfor og hva kroppen har jobbet med å få ut.

TMI men jeg overraskes stadig over hvor store ekle greier som kommer ut, selv om SAen skjer relativt tidlig!

I savnet av å få klaff til termin hadde jeg bestemt meg for å dundre ivei likevel og det betyr termin midt i desember. Men ser at vi er bortreist rundt neste EL. Så da blir det eventuelt i begynnelsen av januar som er neste.mulige termin. 2020 baby. Håper det blir bra!

Fornektelse.
Sorg.
Aksept?

I dag har jeg registrert noen klumper, men blødningen er foreløpig mye mindre enn når jeg mistet i desember. Ikke så mye i bindet, mest i do. Håper det holder seg sånn mens jeg er på jobb, så jeg ikke blør gjennom. Samtidig er jeg redd det er for lite og at kroppen ikke kvitter seg med alt.

Jeg tror jeg snart har lest alt på nett om flere aborter på rad. Uheldigvis synes jeg det er overvekt med de som mister mange mange ganger i forhold til de som får baby på forsøk nr 3. Er sønnen vår mirakelet som egentlig ikke skulle være mulig?
Huff, det er mange tanker og følelser når man står midt oppi det! :Heartred Skjønner at du blir urolig, men jeg tenker at sønnen din er beviset på at dere kan få barn sammen!
Vi mistet også to på rappen (før uke 5 og i uke 9) før den satt fast tredje gang :Heartred Ikke gi opp håpet!
Og en sjekk privat vil sikkert gjøre godt for tanker og stress :happy:

Huff, det er mange tanker og følelser når man står midt oppi det! :Heartred Skjønner at du blir urolig, men jeg tenker at sønnen din er beviset på at dere kan få barn sammen!
Vi mistet også to på rappen (før uke 5 og i uke 9) før den satt fast tredje gang :Heartred Ikke gi opp håpet!
Og en sjekk privat vil sikkert gjøre godt for tanker og stress :happy:

Det hjelper å høre om flere som får det til etter to tap :Heartred:Heartred var dette nå eller når dere prøvde på første? Kjedelig at dere måtte gå gjennom det :Heartred SA er noe dritt!

Nei dette var ikke veien det skulle gå Kaffebønna :( Håper det sitter for deg snart ❤️❤️

Det hjelper å høre om flere som får det til etter to tap :Heartred:Heartred var dette nå eller når dere prøvde på første? Kjedelig at dere måtte gå gjennom det :Heartred SA er noe dritt!
Dette var nå når vi prøvde på andremann. Og ja, det er noe skikkelig dritt å miste!!
Jeg støttet meg veldig på at vi hadde beviset på at vi kan lage veldig bra barn ;) Og at det rett og slett var maks uflaks!

Håper det er greit at jeg bryter inn her, føler dette treffer meg ganske bra. Trist å lese om din situasjon, kaffebønna! Håper spiren sitter neste gang ❤️ Jeg har hatt en bekreftet SA, den gangen var ikke svangerskapet planlagt, så vet ikke hvor langt jeg var på vei. Har også født en gutt ekstremprematurt i uke 27, og virkelig kjempet min vei til sykehuset, der de tok ham ut umiddelbart - akkurat i tide. Det har heldigvis gått bra med han, takket være en meget sta og påståelig mammaguri og én lege som til slutt tok meg på alvor. Nå, 6 år senere, prøver vi på nr 2, og jeg veksler mellom spenning og glede for når det kommer positiv test, og en real bekymring for hvordan det skal gå etter den kommer. Har IKM til helga, og håper såklart det ligger søskenspire der, og at den forblir der. Har lyst å prøve høygravid jeg også, føler meg snytt for flere mnd med babykul etter førstemann! :confused004:laughing002

Skjønner.:sorry: Men så lenge det er privat er det kanskje litt andre regler? :happy:

Dette er skikkelig urettferdig!! Håper det klaffer med ei magisk terminspire snart! Tusen klemmer! ❤️❤️

Back
Topp