Drømmen om søskenspire

Litt notater for meg selv til senere.

Sterke smerter, spesielt lokalisert på høyre side.
Sparsom blødning, noen koagler.

Tok en tur innom legekontoret for å spørre om jeg burde booke time. Ble sendt inn til lege med en gang, sjekket med utvendig ul og sendt videre til sykehuset. Sjekket av gyn og overlege med undersøkelse og ul.

Mest sannsynlig SA men noe mistanke om EXU.
Tatt hCgprøve på sykehuset og ny til uka for å bekrefte sa eller exu.

Livmormunnen hadde åpnet seg 1 cm ca så forhåpentligvis ordner kroppen opp. Jeg håper det!

Er klar for å begynne på nytt, samtidig som smerten rundt dette gjør at jeg går inn på ny med større frykt og redsel. Jeg vil ikke oppleve dette igjen. Forrige SA jeg hadde kan jeg ikke huske at var så.smertefull, samtidig tok også blødningen seg opp såpass at jeg hele tiden var trygg på at kroppen fikset opp selv. Nå er.jeg mer usikker.

Pp7 (1 på etter sa)

Jeg lurer på om det var flere foster jeg mistet, ut i fra vevsrestene og klumpene som kom i flertall. Ikke slik som sist. Og så smertefullt. Jeg har hatt intense smerter ved høyre eggleder så frykter at ett foster satt der, men at kroppen heldigvis har ordnet opp selv uansett.

Graviditetstesten begynte endelig å se litt svakere ut i går så føler meg trygg på at kroppen fikser dette! Skal ta en ny ila. Dagen i dag.

Jeg som var så sikker. Hadde samme godfølelsen som da jeg fikk første. Nå kommer frykten til å sitte gjennom hele svangerskapet når vi blir gravid på nytt. Æsj.

Denne SAen var også veldig smertefull. Håper jeg aldri må gjennom det igjen.

Vi kommer til å forsøke med en gang i og med at jeg var så kort på vei og kroppen fikset opp selv.

Godt nyttår! Her ble det champis likevel :)

Ferdig med å blø. hCGtesteb er blitt negativ, og termometeret er tatt frem igjen.

Kom igjen kroppen, nå er det go time! Gi meg babyyy i 2019!!!!

:happy093

Ferdig med å blø. hCGtesteb er blitt negativ, og termometeret er tatt frem igjen.

Kom igjen kroppen, nå er det go time! Gi meg babyyy i 2019!!!!

:happy093

Håper kroppen din er tilbake til normalen og super klar til å produsere baby! Håper på 2029 baby for deg ❤️

Håper kroppen din er tilbake til normalen og super klar til å produsere baby! Håper på 2029 baby for deg ❤️

Uff, ser nå at 2019 ble til 2029 :wacky:
Håper virkelig ikke at du må vente helt til 2029 på baby altså :hilarious:

2/4 dpo.

Ff og jeg er uenige med fikk knallpositiv eltest når ff mener jeg er 1 dpo. Det er vel ikke mulig. Negative eltest før og etter. Jaja.

Vi har tatt sjansen på å prøve uten mens imellom SAen.

Ser ut til at el kom bare noe forsinket, og er bekreftet med temhopp og eltest.

Jeg er så nervøs for å gå gjennom samme igjen. Denne SA var fryktelig smertefull. Og tok på psykisk. Nesten så jeg ikke tørr gå gjennom det igjen. Spesielt er jeg redd for om jeg går lenger før jeg mister. Det må jo være helt forferdelig og smertefullt .

Vi er heldigvis ferdig med aksjene så jeg kan slappe av litt:hilarious:. Blitt syk i tillegg med tidenes forkjølelse og halsbetennelse, så får se hva kroppen prioriterer :rolleyes:

4 dpo.

Skal ta celleprøve hos gynekolog i dag pga små forandringer på forrige. Jeg var helt sikker på at jeg skulle avlyse denne timen, for da skulle jeg jo være 6 mnd gravid. Vi hadde egentlig en plan om å ta den etter et svangerskap men fikk en rutinetime likevel.. glad jeg ikke rakk å avlyse den rett før jul når jeg var gravid..

Jeg fikk også vonde stikk i venstre eggleder i går. Jeg tror jeg har hatt eggløsning på den siden. Det passer også bra med eggløsning på høyre side forrige syklus, og sannsynligvis exu i høyre eggleder. Nå er jeg bekymret for at jeg kjente festesmerter i venstre eggleder :( er det økt risiko for det hvis det har skjedd i den andre?

Da har jeg tatt celleprøve. Gyn sjekket også med ultralyd siden jeg sa jeg hadde en SA nettopp. Hun kunne det en tykk slimhinne i livmor. Får håpe det er pga babyyy. Eller at det i det i alle fall er et babyvennlig miljø der inne

Mannen har lyst til å sjekke seg hvis det ikke klaffer denne syklusen. Får håpe vi bare har vært uheldig. Det er jo tross alt bare 25-30% sjanse hver måned sies det for graviditet ...

Når jeg ble gravid med sønnen min hadde jeg en SA i prøveperioden (riktignok noen måneder tidligere) og jeg tok celleprøve den måneden det klaffet (før El men same shit)
Håper det betyr lykke!! :happy093

:dance011:dance011:dance011

Da har jeg tatt celleprøve. Gyn sjekket også med ultralyd siden jeg sa jeg hadde en SA nettopp. Hun kunne det en tykk slimhinne i livmor. Får håpe det er pga babyyy. Eller at det i det i alle fall er et babyvennlig miljø der inne

Mannen har lyst til å sjekke seg hvis det ikke klaffer denne syklusen. Får håpe vi bare har vært uheldig. Det er jo tross alt bare 25-30% sjanse hver måned sies det for graviditet ...

Når jeg ble gravid med sønnen min hadde jeg en SA i prøveperioden (riktignok noen måneder tidligere) og jeg tok celleprøve den måneden det klaffet (før El men same shit)
Håper det betyr lykke!! :happy093

:dance011:dance011:dance011
Håper det betyr lykke for deg. Jeg har troa :Heartred

9 dpo.

Tempen er litt høy enda. 10 dpo skjønte jeg at jeg var gravid sist pga temphoppet. Spent på morgendagens temp :)

Hatt noen stikk når jeg reiser meg fort/beveger meg, og litt festesmerter rundt 6 dpo.

Håper det blir terminspire :love7:love7

Snart skal jeg i babyshower til en venninne. Jeg skulle hatt samme termin hadde vi fått klaff i pp1. Da innser man hvor lenge man har prøvd :dontknow

Noe symptomer i dag:
* Skarp smerte. Ganske lik den jeg har første dag med tr
* Strålende murring/smerte ut i venstre lyske
* Litt rar følelse i bekkenet?
* Murring
* Svak murring i korsryggen
* Metallsmak i munnen

Siste dagene har jeg vært frossen. Ellers lite symptomer siden 5-6 dpo, da hadde jeg litt murring/krampe/oppblåsthet .

Vær så snill å la tempen hoppe høyt opp i morgen og gi meg 2 streker a :happy093.

:hug007

11 dpo. Ikm om 3 dager

Tempen ligger lavt slik den har gjort i alle syklusene bortsett fra forrige (gravid). Så gidder ikke teste engang, ser hvor dette bærer :(

TMI advarsel!

Bitteliten brun prikk i trusa tidlig på jobb i dag. Antydning til rosa farge ved tørk. Ikke noe mer. Festeblødning?! :excited001

Lovlig seint. Men ok, jeg tar hva som helst!

Man får liksom litt forhåpninger når man finner dette på FF. Gravid chart med festeblødning på nettopp 11 dpo :dance008

Screenshot_20190121_174234.jpg

Mye murringer i dag. Kanskje tr på vei likevel?

Kan også legge til:
Mye vondter i bekkenet. Og utover i beina
Strekker i lysken
Murring i korsryggen

Auauau

Og ekstremt trøtt og kald. La meg akkurat. 21:04. Hva skjer a :confused013

Tr kom i dag, 2 dager for tidlig.

Så da er det cd 1. Pp8 og 2 på etter SA

Kooooom igjen egget!!! :happy093.:happy093.:happy093.
Enda en sjange til for bhg plass :bookworm:

Liten oppsummering forrige pp.
Mye stikk i lysken
Strekk i livmor ved bevegelser
Vondt i bekkenet

Veldig likt som når jeg var gravid
Leste i forrige dagbok at jeg følte meg veldig gravid etter første SAen da også. Men ser jo at el var 4 dager senere enn jeg trodde, så det var nok umulig. Sikkert bare kroppen som tøyser

Denne tanta er brutal!
Gynekologen må ha hatt rett i tykk slimhinne. Kanskje det også var noen skjulte rester etter aborten? Eller hadde jeg en kjemisk? Det er i alle fall mye greier....

Trenger noen kjerringråd til neste pp

Back
Topp