Drømmen om en til i familien♡

Snart i mål, bare noen korte dager igjen ❤️❤️

Hvor gammel er lille frøkna di blitt nå?:Heartpink Hvordan går det med dere? Går så fort den babytiden atte:wideyed: Vips, så er den over i en fei:nailbiting::( Så bare å nyte de dagene alt man bare kan, og ta masse bilder og videoer:rolleyes::Heartred

Tusen takk for det, spent på kontrollen imorgen selv også:rolleyes: Og tror og håper på at pks går som planlagt og alt går fint. De fraråder narkose, men som jeg sa, det er helt uaktuelt for meg å gjennomføre det uten.. Jeg greier det bare ikke:(

Hahah, aner ikke hva en vintermelon er jeg heller:hilarious::confused004

Nå er hun allerede blitt 7 uker og har vokst 6,5 cm :Heartpink Vi har det veldig fint :happy: Travelt med tre, syns eg, så.hun henger mye med rundt om kring :p:p Det vet du vell alt om :p
Hun spiser og sover - hun er veldig fornøyd :Heartpink

Er noe med det - man må av og til gjøre det som er best for en selv.. uten at det nødvendig vis er den beste løsningen andre kan tilby:Heartred Så trenger du narkose så gjør du det :happy::happy: Masse lykke til :D:D

Nå er hun allerede blitt 7 uker og har vokst 6,5 cm :Heartpink Vi har det veldig fint :happy: Travelt med tre, syns eg, så.hun henger mye med rundt om kring :p:p Det vet du vell alt om :p
Hun spiser og sover - hun er veldig fornøyd :Heartpink

Er noe med det - man må av og til gjøre det som er best for en selv.. uten at det nødvendig vis er den beste løsningen andre kan tilby:Heartred Så trenger du narkose så gjør du det :happy::happy: Masse lykke til :D:D

Herre min, 7 uker allerede:wideyed: Tiden går så himla fort- altfor fort:rolleyes::oops: Så helrig dere har en liten, fornøyd frøken som bare er med på lasset:love7 Det er min drøm å få en slik en også:hilarious:

Tusen takk for så gode ord, kjære du:Heartred:smiley-angelic003 Det er ikke noen andre valg for meg enn narkose, så sånn er det bare med den saken. I morgen på denne tiden ligger jeg nok med min lille gutt på brystet:love017:Heartblue

Så spennende :) Nærmer seg virkelig med stormskritt nå! Lykke til imorgen!

Screenshot_20210926-105117_Preggers.jpg

Screenshot_20210926-110211_Preglife.jpg

20210926_103256.jpg

Herreguuuud, da er jeg kommet til den siste gravidukesoppdateringen noengang:wideyed: Litt vemodig, men samtidig godt å tenke på:rolleyes:

Magen er fullstendig sprengt, miniprinsen er veldig aktiv som alltid og turner rundt:dummy: Jeg sliter med pusten og det føles som jeg ikke får nok oksygen, men vet jo at det bare føles sånn ut:) Har utrolig mye nedpress og kjennes ut som han er på tur ut, mange ganger daglig:p

Fødebagen til meg og mini er jo pakket, men legger nå ikveld i den elektriske tannbørsten, deo, sminke, hårbørste, hudpleieprodukter og smykkene mine. Da jeg må ta de av meg til keisersnittet. Føler meg så naken uten smykkene mine på meg? Pleier aldri å ta de av ellers!:sorry:

Vuggen er vasket, lagt i madrass, babynest og lammeskinnet. Den står nå i stua ved siden av sofaen. Skal legge på plass dyna når vi kommer hjem, for ellers tenker jeg at lillestorebror og kattene koser seg oppi der. Så legger et pledd oppi, enn så lenge:p Kattene får ikke lov til å være oppi der, men de prøver seg nok noen ganger, før de tar hintet:hilarious:

Nå er det under ett døgn igjen til jeg skal være på sykehuset og miniprinsen skal ut:nailbiting::wideyed::joyful: Jeg er SÅ nervøs, men vet jo hva jeg går til, men sykehusskrekken biter meg litt i rompa- vet at det går fint, men verste biten er når jeg skal gå inn på operasjonssalen og 12 stk forskjellige ukjente står rundt meg og jeg blir spent fast til bordet og ja:oops: Gleder meg bare til å våkne opp og vite det er overstått å få treffe lille skatten vår:love017:Heartblue Se hvordan han ser ut, vekt- og lengemål og til å endelig lukte på han:love7 Mmmmm, babylukt er bare en så magisk lukt:Heartred Også endelig få lagt han inntil brystet:Heartred Jeg er nr 2 ut på lista, så regner med han er født rundt 09.30, akkurat som da jeg var nr 2 på lista med storebror på 9 år. Han kom til verden kl 09.35:joyful:

Tipper på at vekten til mini blir 3.246 gram og 50 lang:dummy::love7:binkybaby

Last edited:
Så spennende :) Nærmer seg virkelig med stormskritt nå! Lykke til imorgen!

Jaa, er spent, nervøs og veldig giret for imorgen:joyful: Virkelig ikke lenge til nå:excited001:smiley-bounce012:nailbiting::Heartblue Tusen, tusen takk:Heartred

Vis vedlegget 366943
Vis vedlegget 366944
Vis vedlegget 366945

Herreguuuud, da er jeg kommet til den siste gravidukesoppdateringen noengang:wideyed: Litt vemodig, men samtidig godt å tenke på:rolleyes:

Magen er fullstendig sprengt, miniprinsen er veldig aktiv som alltid og turner rundt:dummy: Jeg sliter med pusten og det føles som jeg ikke får nok oksygen, men vet jo at det bare føles sånn ut:) Har utrolig mye nedpress og kjennes ut som han er på tur ut, mange ganger daglig:p

Fødebagen til meg og mini er jo pakket, men legger nå ikveld i den elektriske tannbørsten, deo, sminke, hårbørste, hudpleieprodukter og smykkene mine. Da jeg må ta de av meg til keisersnittet. Føler meg så naken uten smykkene mine på meg? Pleier aldri å ta de av ellers!:sorry:

Vuggen er vasket, lagt i madrass, babynest og lammeskinnet. Den står nå i stua ved siden av sofaen. Skal legge på plass dyna når vi kommer hjem, for ellers tenker jeg at lillestorebror og kattene koser seg oppi der. Så legger et pledd oppi, enn så lenge:p Kattene får ikke lov til å være oppi der, men de prøver seg nok noen ganger, før de tar hintet:hilarious:

Nå er det under ett døgn igjen til jeg skal være på sykehuset og miniprinsen skal ut:nailbiting::wideyed::joyful: Jeg er SÅ nervøs, men vet jo hva jeg går til, men sykehusskrekken biter meg litt i rompa- vet at det går fint, men verste biten er nå jeg skal gå inn på operasjonssalen og 12 stk forskjellige ukjente står rundt meg og jeg bmir spent fast til bordet og ja:oops: Gleder meg bare til å våkne opp og vite det er overstått å få treffe lille skatten vår:love017:Heartblue Se hvordan han ser ut, vekt- og lengemål og til å endelig lukte på han:love7 Mmmmm, babylukt er bare en så magisk lukt:Heartred Også endelig få lagt han inntil brystet:Heartred Jeg er nr 2 ut på lista, så regner med han er født rundt 09.30, akkurat som da jeg var nr 2 på lista med storebror på 9 år. Han kom til verden kl 09.35:joyful:

Åh, fine kulen! :love7 Tenk, i morgen er magen tom, og mini ligger på brystet istede- så magisk! :joyful: Herlig at du har fått tid tidlig på dagen, så slipper du å gå hele dagen spent og vente! :) Det høres ut som alt er klart til lillebror sin ankomst, det må være deilig etter å ha hatt en del komplikasjoner og ‘trusselen’ med hks hengende litt i luften en god stund! Nå er dere jo straks i mål, og alt har gått bra! :joyful: Ha en flott siste dag som 4-barnsmor, så håper jeg du klarer å sove litt i natt! :Heartred Masse lykke til, kjære deg! Er her og heier!:wav

Vis vedlegget 366943
Vis vedlegget 366944
Vis vedlegget 366945

Nå er det under ett døgn igjen til jeg skal være på sykehuset og miniprinsen skal ut:nailbiting::wideyed::joyful: Jeg er SÅ nervøs, men vet jo hva jeg går til, men sykehusskrekken biter meg litt i rompa- vet at det går fint, men verste biten er nå jeg skal gå inn på operasjonssalen og 12 stk forskjellige ukjente står rundt meg og jeg bmir spent fast til bordet og ja:oops: Gleder meg bare til å våkne opp og vite det er overstått å få treffe lille skatten vår:love017:Heartblue Se hvordan han ser ut, vekt- og lengemål og til å endelig lukte på han:love7 Mmmmm, babylukt er bare en så magisk lukt:Heartred Også endelig få lagt han inntil brystet:Heartred Jeg er nr 2 ut på lista, så regner med han er født rundt 09.30, akkurat som da jeg var nr 2 på lista med storebror på 9 år. Han kom til verden kl 09.35:joyful:

Fantastisk! Masse lykke til, tenk at du snart har han i armene:Heartred

Snart har du ham her ❤️❤️
Du ser smashing ut, og.. du har ikke engang 24t igjen med den kulen! Snart ferdig, snart i mål ❤️

Åh, fine kulen! :love7 Tenk, i morgen er magen tom, og mini ligger på brystet istede- så magisk! :joyful: Herlig at du har fått tid tidlig på dagen, så slipper du å gå hele dagen spent og vente! :) Det høres ut som alt er klart til lillebror sin ankomst, det må være deilig etter å ha hatt en del komplikasjoner og ‘trusselen’ med hks hengende litt i luften en god stund! Nå er dere jo straks i mål, og alt har gått bra! :joyful: Ha en flott siste dag som 4-barnsmor, så håper jeg du klarer å sove litt i natt! :Heartred Masse lykke til, kjære deg! Er her og heier!:wav

Takk, søta:Heartred Et av de aller siste magebildene jeg tar:rolleyes: Helt rart å tenke på at imorgen, så er han her og jeg blir 5barnsmor:love7 Er også glad for at jeg slipper å vente så lenge som sist gang, da ble ikke M født før kl 13.56, og var på plass fra kl 08.00, så kjipt å ligge sånn å vente og grue seg:bag: men det kan jo hende deg skjer noe akutt, og da blir det venting, men satser på at alt går etter planen:D

Nå har jeg lufta de nye dynene og lagt på rent sengetøy i både vugge og i bedside crib'n, så alt er faktisk klart:Heartblue En Brownie står i ovn(bare toro pose) å godgjør seg. Så blir det Brownie, is og krem til dessert idag:blob9

Snart har du ham her ❤️❤️
Du ser smashing ut, og.. du har ikke engang 24t igjen med den kulen! Snart ferdig, snart i mål ❤️

Ikke mange timene igjen nå:rolleyes: Takk for det, søta:Heartred:smiley-angelic003 Helt rart å tenke på at det er den aller siste gang jeg får kose med babykulen:smiley-ashamed005 Litt vemodig og trist, men greit også:angelic:

Da har jeg faktisk gjort klar vuggen og bedside crib'n:Heartblue Stelleplassen er klar med klærne hans i kurven, nå ligger klærne til lillestorebror i skapet over sammen med bleiene og ammeinnlegg:) Nå er vi klare til lillebror kommer:binkybaby

20210926_120307.jpg

20210926_120515.jpg

20210926_133401.jpg

20210926_141304.jpg

20210926_141313.jpg

Ikke mange timene igjen nå:rolleyes: Takk for det, søta:Heartred:smiley-angelic003 Helt rart å tenke på at det er den aller siste gang jeg får kose med babykulen:smiley-ashamed005 Litt vemodig og trist, men greit også:angelic:

Vel. Om noen år ryr det vel kanskje inn noen barnebarn :D
(Om 10 år ish?), og det er visstnok enda koseligere enn å få barn selv, har jeg hørt x) Så, selv om babykulen ikke kommer igjen , så blir det vel babylukt og kos etterhvert ❤️ (bare uten våkennetter og sånt).
Nå er ikke jeg ferdig med babyer enda, tror jeg, men.. den tanken har i alle fall jeg laget meg :P Når jeg er ferdig med mine, så er det bare å vente på barnebarna :p

Vel. Om noen år ryr det vel kanskje inn noen barnebarn :D
(Om 10 år ish?), og det er visstnok enda koseligere enn å få barn selv, har jeg hørt x) Så, selv om babykulen ikke kommer igjen , så blir det vel babylukt og kos etterhvert ❤️ (bare uten våkennetter og sånt).
Nå er ikke jeg ferdig med babyer enda, tror jeg, men.. den tanken har i alle fall jeg laget meg :p Når jeg er ferdig med mine, så er det bare å vente på barnebarna :p

Åh, du kan tro jeg gleder meg til å få barnebarn:rolleyes: Det skal være creme del a creme, ja:joyful::love7 All kosen, men ikke all jobben:p Ja, eldste er 14 år nå. Så ikke utenkelig det ikke er 10 år til heller:rolleyes: Fikk min første når jeg var 22 år, så:angelic:

Last edited:
Åh, du kan tro jeg gleder meg til å få barnebarn:rolleyes: Det skal være creme del av creme, ja:joyful::love7 All kosen, men ikke all jobben:p Ja, eldste er 14 år nå. Så ikke utenkelig det ikke er 10 år til heller:rolleyes: Fikk min første når jeg var 22 år, så:angelic:

Jeg fikk min første da jeg var 17, men håper virkelig min eldste venter i mer enn 5 år fra nå :P men ja, man vet jo aldri! Tenkte bare at rundt 24-25 år er mer innafor å "forvente" barnebarn :P Mi på 12 år ser jeg for meg kanskje ikke vil ha barn selv engang; og det er da også helt greit :) Men KANSKJE det dukker opp om en ti års tid. Kanskje.

Da har jeg faktisk gjort klar vuggen og bedside crib'n:Heartblue Stelleplassen er klar med klærne hans i kurven, nå ligger klærne til lillestorebror i skapet over sammen med bleiene og ammeinnlegg:) Nå er vi klare til lillebror kommer:binkybaby

Vis vedlegget 366966
Vis vedlegget 366967
Vis vedlegget 366968
Vis vedlegget 366969
Vis vedlegget 366970
Åh, nå er det klart for lillebror!:joyful: Så fint dere har gjort det til ham:) Føles kanskje litt som lille julaften, men forventninger, sitringer og spenning! Litt sånn magisk!:rolleyes::Heartred Herlig med ks sånn sett sikkert, at du VET at han kommer imorgen! Med igangsettelse kan man jo aldri vite sikkert liksom;) Er så spent for deg! Dette går bra frøken:Heartred

Back
Topp