Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Snart i mål, bare noen korte dager igjen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor gammel er lille frøkna di blitt nå? Hvordan går det med dere? Går så fort den babytiden atte Vips, så er den over i en fei Så bare å nyte de dagene alt man bare kan, og ta masse bilder og videoer
Tusen takk for det, spent på kontrollen imorgen selv også Og tror og håper på at pks går som planlagt og alt går fint. De fraråder narkose, men som jeg sa, det er helt uaktuelt for meg å gjennomføre det uten.. Jeg greier det bare ikke
Hahah, aner ikke hva en vintermelon er jeg heller
Nå er hun allerede blitt 7 uker og har vokst 6,5 cm Vi har det veldig fint Travelt med tre, syns eg, så.hun henger mye med rundt om kring Det vet du vell alt om
Hun spiser og sover - hun er veldig fornøyd
Er noe med det - man må av og til gjøre det som er best for en selv.. uten at det nødvendig vis er den beste løsningen andre kan tilby Så trenger du narkose så gjør du det Masse lykke til
Så spennende Nærmer seg virkelig med stormskritt nå! Lykke til imorgen!
Åh, fine kulen! Tenk, i morgen er magen tom, og mini ligger på brystet istede- så magisk! Herlig at du har fått tid tidlig på dagen, så slipper du å gå hele dagen spent og vente! Det høres ut som alt er klart til lillebror sin ankomst, det må være deilig etter å ha hatt en del komplikasjoner og ‘trusselen’ med hks hengende litt i luften en god stund! Nå er dere jo straks i mål, og alt har gått bra! Ha en flott siste dag som 4-barnsmor, så håper jeg du klarer å sove litt i natt! Masse lykke til, kjære deg! Er her og heier!Vis vedlegget 366943
Vis vedlegget 366944
Vis vedlegget 366945
Herreguuuud, da er jeg kommet til den siste gravidukesoppdateringen noengang Litt vemodig, men samtidig godt å tenke på
Magen er fullstendig sprengt, miniprinsen er veldig aktiv som alltid og turner rundt Jeg sliter med pusten og det føles som jeg ikke får nok oksygen, men vet jo at det bare føles sånn ut Har utrolig mye nedpress og kjennes ut som han er på tur ut, mange ganger daglig
Fødebagen til meg og mini er jo pakket, men legger nå ikveld i den elektriske tannbørsten, deo, sminke, hårbørste, hudpleieprodukter og smykkene mine. Da jeg må ta de av meg til keisersnittet. Føler meg så naken uten smykkene mine på meg? Pleier aldri å ta de av ellers!
Vuggen er vasket, lagt i madrass, babynest og lammeskinnet. Den står nå i stua ved siden av sofaen. Skal legge på plass dyna når vi kommer hjem, for ellers tenker jeg at lillestorebror og kattene koser seg oppi der. Så legger et pledd oppi, enn så lenge Kattene får ikke lov til å være oppi der, men de prøver seg nok noen ganger, før de tar hintet
Nå er det under ett døgn igjen til jeg skal være på sykehuset og miniprinsen skal ut Jeg er SÅ nervøs, men vet jo hva jeg går til, men sykehusskrekken biter meg litt i rompa- vet at det går fint, men verste biten er nå jeg skal gå inn på operasjonssalen og 12 stk forskjellige ukjente står rundt meg og jeg bmir spent fast til bordet og ja Gleder meg bare til å våkne opp og vite det er overstått å få treffe lille skatten vår Se hvordan han ser ut, vekt- og lengemål og til å endelig lukte på han Mmmmm, babylukt er bare en så magisk lukt Også endelig få lagt han inntil brystet Jeg er nr 2 ut på lista, så regner med han er født rundt 09.30, akkurat som da jeg var nr 2 på lista med storebror på 9 år. Han kom til verden kl 09.35
Tipper på at vekten til mini blir 3.246 gram og 50 lang
Fantastisk! Masse lykke til, tenk at du snart har han i armeneVis vedlegget 366943
Vis vedlegget 366944
Vis vedlegget 366945
Herreguuuud, da er jeg kommet til den siste gravidukesoppdateringen noengang Litt vemodig, men samtidig godt å tenke på
Magen er fullstendig sprengt, miniprinsen er veldig aktiv som alltid og turner rundt Jeg sliter med pusten og det føles som jeg ikke får nok oksygen, men vet jo at det bare føles sånn ut Har utrolig mye nedpress og kjennes ut som han er på tur ut, mange ganger daglig
Fødebagen til meg og mini er jo pakket, men legger nå ikveld i den elektriske tannbørsten, deo, sminke, hårbørste, hudpleieprodukter og smykkene mine. Da jeg må ta de av meg til keisersnittet. Føler meg så naken uten smykkene mine på meg? Pleier aldri å ta de av ellers!
Vuggen er vasket, lagt i madrass, babynest og lammeskinnet. Den står nå i stua ved siden av sofaen. Skal legge på plass dyna når vi kommer hjem, for ellers tenker jeg at lillestorebror og kattene koser seg oppi der. Så legger et pledd oppi, enn så lenge Kattene får ikke lov til å være oppi der, men de prøver seg nok noen ganger, før de tar hintet
Nå er det under ett døgn igjen til jeg skal være på sykehuset og miniprinsen skal ut Jeg er SÅ nervøs, men vet jo hva jeg går til, men sykehusskrekken biter meg litt i rompa- vet at det går fint, men verste biten er nå jeg skal gå inn på operasjonssalen og 12 stk forskjellige ukjente står rundt meg og jeg bmir spent fast til bordet og ja Gleder meg bare til å våkne opp og vite det er overstått å få treffe lille skatten vår Se hvordan han ser ut, vekt- og lengemål og til å endelig lukte på han Mmmmm, babylukt er bare en så magisk lukt Også endelig få lagt han inntil brystet Jeg er nr 2 ut på lista, så regner med han er født rundt 09.30, akkurat som da jeg var nr 2 på lista med storebror på 9 år. Han kom til verden kl 09.35
Tipper på at vekten til mini blir 3.246 gram og 50 lang
Åh, fine kulen! Tenk, i morgen er magen tom, og mini ligger på brystet istede- så magisk! Herlig at du har fått tid tidlig på dagen, så slipper du å gå hele dagen spent og vente! Det høres ut som alt er klart til lillebror sin ankomst, det må være deilig etter å ha hatt en del komplikasjoner og ‘trusselen’ med hks hengende litt i luften en god stund! Nå er dere jo straks i mål, og alt har gått bra! Ha en flott siste dag som 4-barnsmor, så håper jeg du klarer å sove litt i natt! Masse lykke til, kjære deg! Er her og heier!
Fantastisk! Masse lykke til, tenk at du snart har han i armene
Snart har du ham her
Du ser smashing ut, og.. du har ikke engang 24t igjen med den kulen! Snart ferdig, snart i mål
Ikke mange timene igjen nå Takk for det, søta Helt rart å tenke på at det er den aller siste gang jeg får kose med babykulen Litt vemodig og trist, men greit også
Da har jeg faktisk gjort klar vuggen og bedside crib'n Stelleplassen er klar med klærne hans i kurven, nå ligger klærne til lillestorebror i skapet over sammen med bleiene og ammeinnlegg Nå er vi klare til lillebror kommer
Vis vedlegget 366966
Vis vedlegget 366967
Vis vedlegget 366968
Vis vedlegget 366969
Vis vedlegget 366970
Vel. Om noen år ryr det vel kanskje inn noen barnebarn
(Om 10 år ish?), og det er visstnok enda koseligere enn å få barn selv, har jeg hørt x) Så, selv om babykulen ikke kommer igjen , så blir det vel babylukt og kos etterhvert (bare uten våkennetter og sånt).
Nå er ikke jeg ferdig med babyer enda, tror jeg, men.. den tanken har i alle fall jeg laget meg Når jeg er ferdig med mine, så er det bare å vente på barnebarna
Så koselig det blir
Åh, du kan tro jeg gleder meg til å få barnebarn Det skal være creme del av creme, ja All kosen, men ikke all jobben Ja, eldste er 14 år nå. Så ikke utenkelig det ikke er 10 år til heller Fikk min første når jeg var 22 år, så
Takk Gleder meg til å ta det i bruk
Åh, nå er det klart for lillebror! Så fint dere har gjort det til ham Føles kanskje litt som lille julaften, men forventninger, sitringer og spenning! Litt sånn magisk! Herlig med ks sånn sett sikkert, at du VET at han kommer imorgen! Med igangsettelse kan man jo aldri vite sikkert liksom Er så spent for deg! Dette går bra frøkenDa har jeg faktisk gjort klar vuggen og bedside crib'n Stelleplassen er klar med klærne hans i kurven, nå ligger klærne til lillestorebror i skapet over sammen med bleiene og ammeinnlegg Nå er vi klare til lillebror kommer
Vis vedlegget 366966
Vis vedlegget 366967
Vis vedlegget 366968
Vis vedlegget 366969
Vis vedlegget 366970