Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sender deg masse varme tanker, og håper lille frø sitter fort igjen fra april og vokser seg stor og sterk
Vell, det har eg funnet ut at eg ikkje gjer heller, varmen e desidert det værste her. Har hatt SÅ mange mini breakdowns der eg berre har hatt lyst å reisa heim for det e så varmt men nå går det greit, e berre svett 70% av tio nå så ska klara å holda ut 4 veker til
Du, julo utgjekk egentlig! Eg fekk eik heftig infeksjon og hadde veldig vondt og gjekk på antibiotika, så prøvde å suck it up på julafto for kidso, så me reiste til eit hotell og kidso og maen bada i basseng og koste seg og så åt me god mat. Langt ifra noko som helst julefølelse! Så til neste år har me litt å ta igjen
Men nå holde eg på å lansera www.neema.no og jobber stort sett kvar dag ganske mykje med å bygge opp bedriften og skape gode arbeidsforhold og rutiner. Har fått meg sekretær som skal være mi høgre hand her nede når eg reiser heim, hu e 18år og svært pliktoppfyllande! Har SÅ truo på hu! Hu mista mora si som liten og faren klare ikkje ta seg av dei (alkoholiker som mange andre her) så hu har hatt det ganske tøft, og først nå når hu er 18år kan hu flytte inn her på basen så veldig gla for at eg har kunna tilby hu jobb, så nå ska eg kjempa for at hu får beholde den og at Neema vil bestå
Lei meg for at du mista denne spira tenke på deg og sender mykje styrke og spirestøv️ syns det er SÅ gøy at dere går for barn nr 7! Idag tenkte eg for første gang siden eg fødte at om eg hadde blitt gravid hadde det gått heilt fint. Men ingen verken EL eller mens i sikte, så sleppe heldigvis testa tanken IRL
Håpe det går fint med deg
Da sees vi igjen i april Ha en fin vinter så lenge!
Uff ja, det er noen som setter deg mere ut en andre. Det er virkelig ikke noe hyggelig X alt for at du blir gravid når du ønsker og at lille sitter helle veien til terminTakk Gikk veldig inn på meg denne gangen, har mistet 10+ ganger før, men denne gangen var det virkelig tøft. Var heldigvis forberedt, siden testene i steg som de skulle, til å være meg
Uff ja, det er noen som setter deg mere ut en andre. Det er virkelig ikke noe hyggelig X alt for at du blir gravid når du ønsker og at lille sitter helle veien til termin