Drømmen om en til i familien♡

Kom plutselig på at du har jo dagbok og, og ser at sist eg va her inne va sist upsi :hilarious: rart kor fort ein glemme, for e jo utrulig koselig å henge her inne, men det krever litt å følge opp alt :)
Syns testene ser fine ut, håper på enda sterkere og tydlige streker i morgen :smiley-angelic001
Me er på ein liten ferie i Kenya, fra misjonsarbeidet altså, har reist til ein turistby lenger nord langs kysten og leige ein airbnb swahili villa med basseng, hushjelp, kokk og aircondition! Sjukt luksus! Begynte å spotte i går då, så tenkte at nå kommer mensen tilbake! Octavia er 11mnd og amme mykje enda. Men ja, va derfor eg stakk innom BV, men usikker på om det er mensen eller skjøre slimhinner fra antibiotikaen i romjula (ikkje berre berre å væra misjonær i bushen i Kenya:bag:). Men ja, her ligge eg då å nyte litt luksus og drømme om baby:hilarious: får leva litt gjennom deg enn så lenge:love017

Sovet under 5 timer inatt pga liten, urolig tass❤️

20250108_093558.jpg
20250109_062944.jpg

Kom plutselig på at du har jo dagbok og, og ser at sist eg va her inne va sist upsi :hilarious: rart kor fort ein glemme, for e jo utrulig koselig å henge her inne, men det krever litt å følge opp alt :)
Syns testene ser fine ut, håper på enda sterkere og tydlige streker i morgen :smiley-angelic001
Me er på ein liten ferie i Kenya, fra misjonsarbeidet altså, har reist til ein turistby lenger nord langs kysten og leige ein airbnb swahili villa med basseng, hushjelp, kokk og aircondition! Sjukt luksus! Begynte å spotte i går då, så tenkte at nå kommer mensen tilbake! Octavia er 11mnd og amme mykje enda. Men ja, va derfor eg stakk innom BV, men usikker på om det er mensen eller skjøre slimhinner fra antibiotikaen i romjula (ikkje berre berre å væra misjonær i bushen i Kenya:bag:). Men ja, her ligge eg då å nyte litt luksus og drømme om baby:hilarious: får leva litt gjennom deg enn så lenge:love017

Høres helt herlig ut, spesielt med AC:hilarious: Jeg tåler ikke varme noe særlig godt:dead::p Hvordan har jula vært der nede? Utrolig kult, jeg er mektig imponert over deg og familien:smiley-angelic003:love7

Synes det er kjempefin utvikling, spesielt på strimmeltesten! :Heartred

Synes du?❤️ Jeg er fortsatt ikke helt fornøyd med stigningen, men jeg ser jo st de stiger litt iallefall:angelic:

Holdt meg litt over en time, er så tørst.
Ser forskjell på fargestoff her også på strimmeltestene, da de er tatt på samme urin.
20250109_081216.jpg

20250109_081439.jpg

Fin stigning!
Og må si jeg er imponert over antall tester du bruker.. keep en coming :greet015

Takk, håper det holder :love017 :angelic: Haha, her testes det til krampaktig tar meg... nesten:hilarious: Hamstret masse tester under Black week. Babyplan-tester med 40%og mange EL-tester 150stk pga korte/lange sykluser) og andre tester med noe rabatt!:angel5 Rustet jo opp til prøvingen I april... Men ja, så skjedde det før, da:smiley-angelic002

Back
Topp